Skocz do zawartości

SmokE88

Zarejestrowani
  • Postów

    124
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było e46 320d 136km+
    jest e46 330Cd 204km+++

Osiągnięcia SmokE88

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witma, jestem po swapie na M57N2 306D3(218km z x3) przymierzam się do planów na przyszły rok. Obecnie mam wsadzone wzmocnione sprzęgło (kevlar) dolot z BIG IC, Wydech przelot na jednym tłumiku 3" DPF oFF i to chyba tle ;) z racji tego że auto jest jako trzecim pojazdem w domu (hobbistyczna zabawka) chciałbym trochę podkręcić. czy ktoś z kolegów ma informację odnośnie wydajności wtryskiwaczy? obecnie mam ori o nr - 7 809 193 słyszałem że nie warto zmieniać wtryskiwaczy ze względu na zbliżoną wydajność. Obojętnie czy z 218km czy z 235km lub 286km, wszystkie wystarczają do ok 420km z tolerancją +-3% w zależności od nr. Czy ktoś z kolegów może potwierdzić te informacje lub zaprzeczyć? fajnie by było gdyby ktoś udostępnił listę z potencjałem danych wtryskiwaczy w przypadku gdy nie zgadza się w w/w stwierdzeniem. Turbo - Hybryda - chciałbym gtb2560 lub gtd2872 - mile widziane wasze zdania opinie (jak wstaje, potencjał, etc.) zastanawiam się jeszcze nad upgrade do bi-turbo(skrzynia manualna) ale musiałbym zmienić całą wiązkę silnika wraz z sterownikiem i dodatkowo wyłączyć immo ( w x3 i e46 jest jeszcze EWS a w e90 był juz CAS ) i wyłączyć skrzynie.
  2. To może ktoś coś konkretnie ogarnie ?? ;D
  3. Temp jest 101, ale chłodnica jest tak gorąca że trudno jej dotknąć, dlatego chcę przeprogramować sterownik aby wiatrak wcześniej się włączał. Mam silnik m57n2 wsadzony do E46 a chłodnica z E90 jest bardziej wydajna.
  4. Witam, szukam informacji, gdzie i który modół odpowiada za sterowanie wentylatorem silnika/klimy?? Mianowicie sprawdzałem inpą wiatrak i "działa" lecz podczas pracy silnika wogule się nie uruchamia. jakieś rady??
  5. SmokE88

    330d na sterydach...

    Znalazłem chwilkę czasu i dyfuzor doczekał się swojej kolejki :P a chodzi to tak https://drive.google.com/open?id=1Hu9I4toisi0gYoduGSi4W2AFesrpeg6y
  6. SmokE88

    330d na sterydach...

    Przed ostateczną decyzją muszę być pewien, że uda mi się wysterować te turbiny, chcę zostać przy Ori sterowniki i Ori instalacji. Obecnie udało mi się stworzyć prosty sterownik pobierający dane sterujące aktuatorem turbiny. Jest to obecnie szum cyfrowy który będę musiał uporzadkować. Jest prostsze rozwiązanie, zawsze mogę zastosować dodatkowy czujnik który fizycznie będzie zaczytywać dane z nastawnika lecz takie rozwiązanie będzie miało dużo większe opóźnienie lecz będzie dużo łatwiejsze do zrobienia
  7. SmokE88

    330d na sterydach...

    Panowie i Panewki... :D zaczynam etap modyfikacji... :) jestem przed wyborem czy wkładać hybrydę czy robić upgrade do twin-turbo z 335d (286km, oczywiście zostaje manual) 330d z hybrydami jest sporo a twin w e46 z manualem... każdy chyba wie.
  8. SmokE88

    330d na sterydach...

    Swap skończony + odświeżone hamulce, auto stało prawie rok więc trzeba bylo. W sterowników 0 błędów xD Oczywiście dolot zrobiony od podstaw. Węże klimy z x3 bo Ori słabo pasowały. Teraz czas na mody... Po głowie chodzi mi upgrade do twin turbo albo jakaś mocna hybryda. Tylko ponoć jest problem aby gtb wpakować bo sterownik tego nie ogarnie. A GT znów będzie miało laga jak....
  9. SmokE88

    330d na sterydach...

    modernizacja instalacji silnika + pompa progowa :twisted:
  10. SmokE88

    330d na sterydach...

    https://www.youtube.com/embed/ivHhc9VJHIA pierwszy start =]
  11. SmokE88

    330d na sterydach...

    przepustnica jest otwarta. X3 ma tylko jedną pompę w baku i bez sterownika
  12. SmokE88

    330d na sterydach...

    Mianowice elektryka już spięta silnik kręci lecz nie odpala... Inpa pokazuje 4 błędy z silnika (Wiatrak elektryczny, świeca na 3 cylindrze, świeca na 4 cylindrze, "przepustnica"). mimo tych błędów silnik powinien odpalić... wiem że M57N 204km ma dwie pompy paliwa jedna w baku i jedna przed filtrem paliwa. mianowicie w M57N2 jest jedna pompa w baku + ele. podgrzewacz. w auto jest obecnie poskładane tylko na pompce w baku z e46 M57N 204km + podgrzewacz. Elektryka silnika pochodzi z x3 razem z EWS'em. Wiem że nowsze auta z M57N2 miały sterownik do pompy paliwa ("ktoś mi kiedyś tak powiedział") lecz sprawdziłem że w początkowych modelach nie było sterownika. Wiem też że w X3 do baku przychodziła 1 wtyczka a w e46 są dwie (do prawej i lewej komory baku w x3 wszystko jest w jednej wtyczce). Czy pompa z baku w x3 M57N2 ma inne parametry niż pompa z e46 M57N? Jakieś rady ??
  13. SmokE88

    330d na sterydach...

    Szczerze to jeszcze swap nieskończony a jednak kusi mnie aby zrobić pierwsze 345d... ktoś jakieś sugestie? Wiem ze musiałbym zrobić od 0 wózek i mocowania. Wszelkie rady sugestie miłe widziane
  14. SmokE88

    330d na sterydach...

    Serce wisi :D łapy pasują idealnie napęd już spięty jeszcze paliwo, elektryka i palimy :D (DP 3" muszę zrobić od początku) :cool2: silnik za drugim podejściem zostaje już na miejscu :D usiałem dziada wyciągać bo pokusiłem się o miskę z e92... która nie pasuję do wózka silnika e46 itp itd... mam nadzieję że już będzie z górki :D :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.