Skocz do zawartości

filas

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E10 2002, E46 320D, E63 635D
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia filas

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzięki za pomoc, czekam na zamek a potem będę próbował go wymienić według tych instrukcji :)
  2. Czekam na Twój sukces bo ja mam do wymiany mechanizm centralnego a on połączony jest z wkładką i w tej wąskiej przestrzeni w drzwiach nie mogę tego rozdzielić
  3. Witam, czy ktoś miał okazję wymieniać mechanizm centralnego zamka po stronie kierowcy? Słyszę, że zamek reaguje na pilota ale nie podnosi ani nie opuszcza ryglowania. Drzwi muszę teraz zamykać i otwierać kluczykiem. Rozebrałem boczek, odkręciłem śruby mocujące mechanizm zamka ale za cholerę nie mogłem go rozdzielić od wkładki i wydobyć z drzwi :( Kupię kolejny mechanizm ale nie zmienia to faktu, że muszę go jakoś wymienić - macie jakieś doświadczenie z taką wymianą lub znacie źródło z dobrą instrukcją? Czy mechanizm zamka centralnego różni się w wersji angielskiej od europejskiej ?
  4. Witam, prawe lusterko nie potrafi ustawić się prawidłowo po wywołaniu danej pozycji z pamięci. Nawet po ustawieniu ręcznie i zapamiętaniu ustawienia wystarczy, że przełączę na innego użytkownika to nigdy nie wraca do zapamiętanej pozycji. Lewe lusterko, fotel, kierownica - wszystko działa dobrze. Pacjent - E63 polift Ma ktoś jakiś pomysł od czego zacząć "naprawę"?
  5. Niestety nie mam czasu przeglądać wszystkie tematy, ale rozumiem, że to może być powodem braku odzewu ;) Pisałem do Eibach'a, jedynie do dystrybutora w Polsce - niestety ich odpowiedź śmierdzi mi brakiem wystarczającej wiedzy, dostałem odpowiedź, że producent w karcie technicznej nie zawarł informacji aby ten zestaw nie nadawał się do mojego modelu samochodu :( Czyli informacja niby jest ale mało precyzyjna bo informacji, że na pewno pasuje też nie ma. Spróbuję jeszcze do Bilstein napisać ale też mam mieszane oczekiwania. Miałem nadzieję, że ktoś posiada taka wiedzę na forum i zwyczajnie pomoże, niestety tak nie jest. Być może moje obawy są bezpodstawne ale ten samochód za bardzo kieruje się elektroniką i nie potrafię sobie wyobrazić co będzie jeżeli obniżę mu zawieszenie. Dla mnie jako laika zmienią się parametry pomiędzy aktywnym stabilizatorem a miejscem w którym jest zamontowany - ale czy to ma znaczenie? być może system przetwarza jedynie różnicę pomiędzy prawą a lewą stroną podczas skręcania - nie wiem :(
  6. serio? co się dzieje, że nic się nie dzieje?
  7. Witam Zastanawiam się nad jakimś zestawem delikatnie obniżającym do E63, wyboru nie ma zbyt dużego na rynku ale trafiłem na taki kit: 1. Bilstein+Eibach - https://eibach.pl/zawieszenie-obnizajace-eibach-b12-pro-kit-bmw-6-e63-e90-20-012-01-22-pi-1366.html Sytuacja jednak trochę się dla mnie komplikuje ponieważ nie mam wiedzy jak to się ma do systemu 0229 Dynamic Drive, w dodatku według innego zestawienia z vin wychodzi - 000225849 AKTIVE ROLLSTABILISIERUNG E70. Jak to wszystko interpretować, czy można zastosować jakiś zestaw obniżający przy aktywnych stabilizatorach?
  8. Możesz mi pomóc jakimś linkiem na tę "kostkę" ;) Brakuje mi kontroli nad tymi parametrami. :( Po za tym termostaty to słaba strona marki BMW, warto mieć kontrolę nad tym.
  9. System chyba nie jest aż tak prymitywny, żeby nie szło pozamieniać sygnałów z łopatek. Myślałem, że ktoś już miał okazję przy tym grzebać ale chyba wybrałem zły dział :) Widzę, że tutaj jest niewielu posiadaczy E63 :) W moim przypadku akurat nie chodzi o chwilową zabawę, gdybym to tak traktował to nie przeszkadzało by mi to bezsensowne, fabryczne ustawienie. Udało mi się pobrać instrukcję do samochodu i na wiele pytań z pierwszego postu znalazłem odpowiedzi.
  10. Witam Stałem się szczęśliwym posiadaczem E63 i mam kilka pytań: 1. Czy można inaczej zaprogramować działanie łopatek do zmiany biegów w kierownicy? Obecnie działają zupełnie inaczej niż powinny - chciałbym, żeby prawą łopatką wciskając przełączać na wyższy bieg (to w zasadzie tak funkcjonuje) a lewą wciskając zrzucać biegi na niższe (obecnie również wciskanie daje wyższy bieg :( ) 2. Jak wyświetlić ukryte menu gdzie mógłbym skontrolować temperaturę silnika czy ładowanie aku? 3. Czy jest gdzieś rozwinięcie niektórych opcji żebym mógł dowiedzieć się coś więcej - DynamicDrive, Funkcja dostępu komfortowego, Pakiet oświetlenia, Pakiet innowacyjny ???
  11. Ok, tak wygląda czasami pospieszne czytanie, jakoś utkwił mi w pamięci ten post: viewtopic.php?f=70&t=252899&start=15#p1930411 rozumiem, że chodzi o silniki z N na początku :) A odnośnie samochodu z ogłoszenia możecie coś napisać? doradzić?
  12. Możesz mnie w takim razie naprowadzić na właściwą drogę :P Na mechanice samochodowej nie znam się w ogóle ale wielokrotnie spotkałem się z opinią, że przy takim przebiegu łańcuszek potrafi się zerwać. Więc jak jest w rzeczywistości?
  13. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie zakup kolejnego BMW, wybór padł na E60. Marzy mi się sedan w M-Pakiecie z 3 litrowym dizlem, wersja poliftowa. Doczytałem, że te silniki mają kłopoty z rozrządem dlatego jestem przygotowany na jego wyminę zaraz po zakupie samochodu. Na co jeszcze zwracać szczególną uwagę i co powiecie o samochodzie z ogłoszenia: http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=272729985&cd=635698047080000000&asrc=st Wstępnie rozmawiałem ze sprzedającym, bez problemu podał numer vin, cena również jest do negocjacji, pytanie do jakiej ceny powinienem zejść żeby zakup był korzystny w tej wersji samochodu? Czym różni się silnik M57N2 o którym czytałem od tego co jest w specyfikacji M57/T2 ? ======================================== Vehicle information ======================================== VIN: WBANX71010CS43112 Type code: NX71 Model: 530D (EUR) E-F-R series: E60 LCI (LifeCycleImpulse) Series: 5 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M57/T2 Displacement: 3.00 Power: 173 (235 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 300 - ALPINWEISS 3 Upholstery code: GGAT - ST/LE FLASHLIGHT Prod.date: 2007-12-11 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CB ACEA / CO2 scope S2NP BMW alloy wheel, M double spoke 135 S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S7SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth S8S8 Country-specific navigation control S8SA Navigation access request,country-spec. S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP P9BD Business Package S320 Deleted, model lettering P337 M Sports package S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S439 Interior trim finishers S465 Through-loading system S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S544 Cruise control with brake function S548 Kilometre speedo S563 Light package S609 Navigation system, Professional S612 BMW Assist S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S672 CD changer for 6 CDs S698 Area-Code 2 for DVD S704 M Sports suspension S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package P735 Basic Package S760 High gloss shadow line S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German
  14. Czy ktoś z grona świadomych w tym temacie może mi powiedzieć jakie pliki i w jakiej kolejności muszę zapodać żeby spolszczyć moje navi? Czytam ten temat ale gubię się a nie chciał bym czegoś spieprzyć Moje BMW to E46 2004 i ma wbudowane: S606A NAVIGATION SYSTEM BUSINESS System nawigacji Business mówiąc inaczej MK4 i wyświetlacz monochromatyczny dobrze gdyby polski podmieniał się z niemieckim bo ang chciał bym sobie zostawić I jeszcze jedno pytanie czy na mojej mono-navi będzie działać mapa: z góry dziękuję i pozdrawiam
  15. filas

    320d WGNIOTY W KAROSERII

    witam nie znam dokładnej procedury ale w okolicach Poznania gość reperuje drobne wgnioty i nigdy bym w to nie uwierzył ale na własne oczy widziałem jak dwa samochody kolesi wróciły z zabiegu i nie było śladu po naprawie, drobne rysy również zostały w komplecie spolerowane jeżeli Cię to interesuje to mogę zapytać o tel. kontaktowy a "czarodziej" działa dokładnie w Swarzędzu koło Poznania pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.