Skocz do zawartości

piter57

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i
    E46 320d
    E87LCI 118d
    E91 320d n47d20c
    330d GT
    Obecnie e91 330d lci
  • Lokalizacja
    Świebodzin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piter57

  1. Witam. Mam ten sam problem . Napisz jak sobie poradziłeś. Dziękuję
  2. Miałem to samo z e91 n47 184km. Tylko u mnie nasilało się to buczenie 1800obr. gdy w zbiorniku paliwa było mało paliwa . (Zwróć uwagę u siebie na to ). Powodem były przewody paliwa które idą od filtra paliwa do silnika . Rurki paliwa dotykały obudowy w okolicy pedału hamulca tyko od spodu auta . Sprawdź ten trop . Pozdrawiam
  3. Aha... jeżeli tak jest jak mówisz to ok. W n47 jak dopisuje wtryskiwacze to widzę nr tak jak jest w rzeczywistości. Może w n43 jest inaczej. W każdym razie jest ok. Dzięki
  4. U mnie problem rozwiązany. Przyczyną była uszkodzona świeca na 1 cylindrze, i choć były wszystkie nowe to jedna była uszkodzona . Po zamianie świecy na starą na 1cylindrze wszystko jest ok .
  5. Witam. Ja też mam ten problem motor n43 116. Wymieniony rozrząd,świece . W aucie wypadanie zapłonu na 1 cylindrze , po zamianie wtryskiwaczy z 3 na 1 , 1na 3 to samo wypadanie zapłonu na 1 cylindrze . Po zmianie cewek to samo . W Dme mam wpisane wtryskiwacze o innych nr i nie mogę dopisać te które fizycznie są w aucie . Ista sprawdzą błędy i robi adopcje itd. Ale nie może dopisać wtryskiwaczy . Ciśnienie zmierzone i jest po 12 na wszystkich cylindrach. Mam błąd czujnika nox , ale czy to ma wpływ na wypadanie zapłonu. Czy uszkodzone wtryskiwacze nie dadzą się dopisać do DME? Rezystancja na wszystkich wtryskach 120-130kOhma. Za pomoc dziękuję. Pozdrawiam
  6. https://zapodaj.net/1c5fa9ac047f3.jpg.html https://zapodaj.net/ffbf8781ffcf4.jpg.html Witam. Powyżej zdjęcia rozebranego przycisku tylnej szyby . U Mnie szyba najpierw sama się otwierała ,a po 2 dniach nie można było w ogóle jej otworzyć. Rozebrałem przycisk na części pierwsze(nic trudnego ) i w miejscu gdzie kabelki stykają się z taśmą w przycisku była wilgoć i zaśniedziałe przewody i to ona odpowiadała za brak reakcji na przycisk. Jeżeli nie można otworzyć szyby proponuję odkręcić tylną wycieraczkę i zdjąć przycisk następnie go wysuszyć suszarką do włosów(u Mnie zadziałało).
  7. Kolego miałem to samo . Zdejmij plastikową pokrywkę egr-u i posmaruj tawotem ramię które steruje otwarciem egr.
  8. U brata w e91 2007 r też mu nie działał pilot . Okazało się dwa cienkie przewody były przełamane w gumie łączącej klapę z nadwoziem po prawej stronie . Polutowałem i działa.
  9. Witam . Miałem ten sam problem. bmw 320d 150ps po wym. turbiny nie wchodziła na obroty. Twoja turbina po regeneracji jest żle wyregulowana (cięgno od "gruszki" przy turbinie jest zbyt długie lub zbyt krutkie) , klucz 10 i reguluj . 100% pewne. pozdr Piotr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.