Skocz do zawartości

chockie

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D touring 2000r

Osiągnięcia chockie

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jak sprawdzić magiel ? Sprawdzał mi go diagnosta na szarpakach to jego diagnoza, na tyle na ile mogę go sprawdzić na kanale tez nie widzę w nim żadnych luzów Elementy zawieszenia są różne, lemforder, febi, ruvile, zależy co było dostępne w dobrych pieniądzach, oczywiście wszystkie sworznie są lepszej jakości
  2. Sprawdzane wszystkie śruby po wymianie zawieszenia i przejechaniu około 100km
  3. Witam, pacjent to e91 n52b25 2005r Już kolejny miesiąc nie mogę znaleźć przyczyny pływania auta po drodze, auto jedzie prosto ale raz na jakiś czas trzeba kontrować bo zaczyna uciekać z pasa, przy gwałtowniejszym ruchu kierownicy czuć jak tył ucieka jak by chciał jechać bokiem, po czym prostuje kierownice do jazdy na wprost a tył stabilizuje się dopiero za chwile. Co może być przyczyna skoro wymieniłem już wszystko ? Odrazu wyprzedzę wróżbitów i odpowiadam na pierwsze pytania - Zawieszenie nie ma luzu, wymieniłem już wszystkie wahacze swożnie, tulejki łączniki przód i tył (całe zawieszenie) - amortyzatory są nowe, mimo wszystko sprawdziłem je na stacji diagnostycznej i są sprawne, i maja równa wartość - tuleje wózka wymienione - maglownica nie ma luzów, - łożyska mcpersonow nowe - łożyska nie huczą, żaden luz nie jest wyczuwalny - hamulce sprawne, tłoczki wciskają się palcami - zbieżność robiona w 2 warsztatach, za drugim razem pojechałem do gościa który posiada spora wiedzę w tym co robi (ustawia auta pod motorsport) wjechaliśmy na szarpaki dla ciężarowych, siedzieli we 2ch nie znaleźli nic, podejrzenie padło na tuleje wózka, zostały wymienione, nie pomogło - koła proste wyważone, to samo dzieje się na zimowkach i na letnich Nie jest to kwestia opon ponieważ na tych samych oponach wcześniej tego nie było, po prostu się stało auto nie miało żadnej kolizji odkąd nim jeżdżę prowadziło się lepiej na seryjnych kołach jak e46 na gwincie Auto stoi na sprężynach eibach pro kit ale one tez nie są przyczyna ponieważ po założeniu było wszystko ok Na dzień dzisiejszy problem jest nierozwiązany, nikt nie wie gdzie szukać przyczyny, może ktoś ma jakiś pomysł lub doświadczenie ?
  4. tak zwrotnice byly tylko w tej wersji tak montuje sie je zamiast kondka tak bedzie roznica bokondensator odcina tylko dol pasma natomiast ta zwrotnica dzieli calkiem pasmo dla glosnika sredniotonowego jesli jej nie zamontujesz to ja chetnie ja odkupie, w razie czego pisz na priv
  5. ale ja pytam o tryb hi-fi, ponoć wychodzi z radia sygnał zbalansowany w tym trybie,
  6. idolek78 czy ten wzmacniacz obsługuje sygnał z radia po przestawieniu na hi-fi czy tylko wysokopoziomowe ?
  7. lepsza opcja to zmienić ustawienie radia stereo na hifi i pominąć ten konwerter, jest jeszcze inna opcja ale chyba nikt tutaj nie zaszedł tak daleko, mianowicie mozna by podlaczyc swiatlowod do jakiegos konwertera MOST lub procesora dzwieku
  8. sub w bagażniku nie będzie konieczny jeśli dobrze ogarniesz głośniki pod fotelami, pozatym zgrać ze sobą dobrze zestaw 3 drożny to jest wyzwanie a co dopiero 3 drogi i sub, ( oczywiście chodzi mi o słuchanie muzyki a nie hałasu )
  9. montaż wzmacniacza jest banalnie prosty w e90 w bagażniku, jest tam wszystko co jest potrzebne, w Twoim wypadku musisz zainstalować ten adapter, przeciąć kable od głośników za radiem, następnie przedłużasz te kable i ciągniesz do bagażnika co też jest w tym aucie banalnie proste, wraz z kablami sygnałowymi od konwertera i kabelkiem podłączonym do pinu 13 w kostce, który będzie uruchamiał wzmacniacz. Wzmacniacz jaki użyjesz nie może mieć więcej jak 60W RMS bo kondensatory użyte do filtrów nie pozwolą na więcej,
  10. https://pl.aliexpress.com/item/MOST-Fiber-Optic-Loop-Female-Connector-For-BMW-Audi-Mercedes-Porsche-etc/32799665132.html?ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10152_10065_10151_10068_10344_10342_10343_10340_10341_10304_10307_10301_10060_10155_10154_10056_10055_10054_10059_10534_10533_10532_100031_10099_10338_10339_10103_10102_10052_10053_10142_10107_10050_10051_10171_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_143_10312_10314_10078_10079_10073-10050,searchweb201603_30,ppcSwitch_2&btsid=da54153b-d5f4-4dce-ad11-ae32b69a7029&algo_expid=7d705198-cdcb-4959-afb2-528550560526-15&algo_pvid=7d705198-cdcb-4959-afb2-528550560526 Czy to się nada ? z tego co pamiętam zaślepka którą zgubiłem nie wyglądała tak, ale też nie tak jak na real oem interfejs diagnostyczny MOST
  11. Witam, przestał działać mi moduł bluetooth w e91 2005 i ostatnio odkryłem że brakuje mi zaślepki światłowodu w bagażniku, tam gdzie powinna być zmieniarka, z tego co udało mi się wyczytać to MOST powinien być zapętlony. Nie mogę znaleźć tej cześci w real oem, czy ktoś wie jaki ona ma numer ? a może komuś zbywa taka zaślepka i poratuje ?
  12. chockie

    E90 felgi ET

    Jack79 tak tak chodzi o et20 w poście kolegi który zacytowałem była o nich mowa, jeżdżę na oryginalnych styling 270 et20
  13. dzięki za szybką odpowiedź, wszystko jasne :cool2:
  14. witam, nr części 11157522931 jest to przewód odpowietrzający skrzynię korbową, pod pianką znajduje się kabelek, jakie zadanie spełnia ten kabelek ? http://assets.suredone.com/2488/media-photos/sd15792-dorman-917-215-crankcase-ventilation-tube-replaces-oe-11157522931.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.