Skocz do zawartości

trandolf

Zarejestrowani
  • Postów

    1 148
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d sedan 2001 M47
  • Lokalizacja
    Przemyśl

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia trandolf

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

  • Well Followed Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Można usunąć ten błąd z komputera silnika, w ten sposób wszystkie problemy które on powoduje znikną.
  2. Testowane na sedanie i kombi, sprawdź na coupe i daj znać, czy działa. Warunek, to najnowszy LCM i dość nowy KOMBI.
  3. Moduł z SW 45, czyli najnowszym obsługującym potrójne kierunkowskazy i BFD możesz kupić na sąsiednim forum e46, a samo kodowanie wygląda następująco: LCM: BFD_SW1_STUFE3 nicht_aktiv ->aktiv BFD_SW2_STUFE2 aktiv ->nicht aktiv BFD_ABS_STUFE3 nicht_aktiv ->aktiv BFD_SW2_STUFE3 nicht_aktiv ->aktiv BFD_MINDEST_GESCHW wert_01->02 BFD_STUFE_2_VERZOEG wert_01->02 BFD_SW1_STUFE2 aktiv ->nicht aktiv BFD_ABS_STUFE2 aktiv ->nicht_aktiv PIN49_37_BFD nicht_aktiv ->aktiv PIN38_20_BFD nicht_aktiv ->aktiv BLST1_BLST3 nicht_aktiv ->aktiv BEI_NSL_KEIN_BFD aktiv A następnie w KMB tak: FZG_VERZOEGERUNG activ GRENZWERT_GRUND_SCHWELLE activ GRENZWERT_VERZ_SCHWELLE_1 activ GRENZWERT_VERZ_SCHWELLE_2 activ
  4. Twój pilot to nie jest oryginalny pilot z e46, tylko chiński zamiennik. Dlatego też mikrostyk z oryginalnego pilota nie koniecznie musi pasować. Dlatego najlepiej dobrać jakiś w sklepie elektronicznym. Kluczyk dorobić można zdalnie, potrzebny tylko moduł EWS(uziemione auto na kilka dni) Też mam możliwość dorobienia kluczyka/naprawy EWS. I jeśli chodzi o dorabianie, to najlepiej opierać się o oryginalnego pilota/oryginalną elektronikę kluczyka, masz wtedy wszystkie funkcje jak np otwieranie szyb z pilota.
  5. Nie jestem pewien, czy w e46 da się usunąć immo z ECU, ale wydaje mi się, że nie. Na pewno można sklonować sterownik, i to chyba najlepsza opcja, bo w przypadku, gdy dostaniesz sterownik virgin, to i tak musisz go dostosować do auta za pomocą DIS-a, a jeśli nie potrafisz go obsłużyć to sobie sam nie poradzisz. Jak byś nie znalazł nikogo w swojej okolicy, to możesz podesłać do mnie dwa sterowniki, to zrobię klon.
  6. Pięknie gaśnie :) O taki efekt chodziło :cool2: Miłego gaszenia :D
  7. Wystarczy naprawić dane w pamięci EEPROM łącznie z sumą kontrolną i błąd zniknie. Pomocny w tym może być DIS. A objawy związane z tym błędem mogą być przeróżne.
  8. trandolf

    E46 136KM ciezko pali

    Wystarczy, że pompa będzie źle ustawiona tzn nie na tyle, żeby auto wcale nie odpalało, ale w momencie gdy ustawienie jest najważniejsze(temp na niebieskim polu), to auto będzie miało spory problem z odpaleniem. DIS i sprawdzenie ustawienia pompy jak na tym filmie da 100% odpowiedź:
  9. Jesteś pewny ustawienia pompy? Pompa może być sprawna, ale źle zamontowana względem silnika i auto nie odpali i błędów nie będzie. Chyba, że źle odpowietrzasz auto po zmianie pompy.
  10. W kluczykach poliftowych zapisany jest przebieg, ale jeśli przebieg zostanie zmieniony w module immobilizera(EWS), to przy użyciu konkretnego kluczyka, przebieg w kluczyku zostanie zaktualizowany. Dlatego jeśli masz kilka kluczyków i auto było odpalane tylko jednym, to w pozostałych będzie przebieg przy którym ostatni raz był używany kluczyk. Więc teoretycznie przebieg w nieużywanych kluczykach powinien być mniejszy od przebiegu auta, a jeśli jest inaczej, tzn, że przebieg był zmieniany.
  11. Przestawiona pompa powodująca problemy z odpalaniem nie daje błędów. Potrzebny jest DIS i test ustawienia pompy, aby się o tym przekonać, więc żaden uniwersalny sprzęt sobie z tym nie poradzi.
  12. Katalizatory masz jeszcze na aucie?
  13. Po zdjęciu kolektora ssącego widać go i jest do niego dobry dostęp. Od spodu nie próbowałem nigdy do niego się dostać. Dlaczego chcesz się do niego dobierać?
  14. Ten 13617800130 jest ostatnim sterownikiem. Ale skoro problem masz z głowy, to może rzeczywiście problem leżał w przekaźniku.
  15. trandolf

    Wymiana Kompa 330d

    Jeśli nie kręci rozrusznikiem, tzn, że EWS nie puszcza sygnału na rozrusznik, co znaczy brak zgodności EWS-immo z kluczykiem. W przypadku braku synchronizacji EWS-DDE, to rozrusznik kręci, ale auto nie odpala.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.