Jestem posiadaczem X5 xDrive 25d (B47, 231 KM) od około 2,5 roku. Samochód na chwilę obecną ma 78 tyś km, a ja zrobiłem nim już około 35 tyś km. Dużo przy samochodzie nie robiłem, ale zawsze jednak jakieś wydatki są. Samochód ma pakiet serwisowy do 200 tyś km lub 10 lat, więc wymiany oleju z filtrem, filtr powietrza, filtr kabinowy oraz płyn hamulcowy są za free, ale wypadają u mnie co około 24 tys km, więc pomiędzy nimi robię jeszcze wymianę oleju z filtrem we własnym zakresie. Wszystko robię oczywiście w nieautoryzowanym serwisie, ale specjalizującym się w BMW. Prawdę mówiąc to takie X5 ogarnie każdy nieco bardziej rozgarnięty mechanik, to nie prom kosmiczny :D Poniżej zestawienie tego co musiałem do tej pory zrobić wraz z kosztami: 1. Ubezpieczenie w PZU ( AC + OC w całkiem bogatym pakiecie, wartość auta 143 tyś zł) - 4497,00 zł. 2. Opony letnie Pirelli Scorpion Verde z homologacją BMW 255/50R19 - 3550 zł. 3. Wymiana oleju wraz z filtrem + filtr powietrza - 325,00 zł. 4. Wymiana klocków hamulcowych tył (ATE) wraz z czujnikiem - 337,00 zł 5. Wymiana klocków hamulcowych przód (ATE) wraz z czujnikiem - 544,00 zł 6. Nabicie i czyszczenie klimatyzacji - 172,50 zł. To są wszystkie wydatki, które musiałem ponieść przez 35 tyś. km. W okolicy 100 tyś przebiegu zamierzam, tak jak Maciej_X5 pisał wymienić olej w skrzyni i napędach. Jeżeli będziesz omijać ASO, to koszty eksploatacji są przyzwoite.