Skocz do zawartości

moyna147

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Ex: E61 525dA , F20 118d, F10 528i N53

    F20 120i
    G30 540i
  • Lokalizacja
    Gdynia

Osiągnięcia moyna147

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wypożyczałem w Holandii 3LR w UFO Drive. https://www.ufodrive.com/en/?gclid=CjwKCAjwzeqVBhAoEiwAOrEmzdjzFLti1dYo3XFjOU8crgsU4MEtxSE2Yl7TMyfSo77qsozAM5IxMxoCB1YQAvD_BwE
  2. Gratulacje Adam - ciesz się nową zabawką, tym bardziej że urodzinową. Mnie również wciąż chodzi po głowie TM3 - zdecydowanie po kilkuset kilometrach, zmienia się światopogląd odnośnie EV, tym bardziej, że ulubiona marka niestety, coraz bardziej zniechęca do siebie. (Problemy ze stabilnością przy dużym wietrze, wciąż słaby infotaiment, jakość wnętrza na -, awaryjne V8, itd.
  3. adamjttk - gdyby nie Twój wątek i ciekawe spostrzeżenia, nigdy bym nie wpadł na to aby wypożyczyć na weekend Tesle. Mogę praktycznie w 100% podpisać się, pod Twoimi postami w tym temacie. Fajnie by było mieć w garażu do zabawy: 911, do miasta TM3 a na wyjazdy wakacyjne szybkiego SUVa - każdy patrzy przez swoj pryzmat potrzeb. Mnie, jako osobę fizyczną, która kupuje samochody 2-3 letnie za gotówkę, interesuje również utrata wartości - patrząc na „Tesla used inventory”, te samochody mocno trzymają cenę. Również zadbane z małym przebiegiem 991.1 z roku 2013 będzie mało tracił na wartości. Natomiast w przypadku G20 340i czy M2 po 3 latach będzie to -50% ceny. Oczywiście TM3, bliżej G20 340 niż Mce, ale stosunek ceny do tego co się za to dostaje sprawia, że zacząłem zastanawiać się. Przy realnym zasięgu 350-400km, w moim przypadku spokojnie wystarczy: miasto + dom weekendowy w odległości 50km. Dłuższe trasy to 2-3 wyjazdy w roku na ferie czy wakacje - ale jak można zobaczyć w linku poniżej, jak się chce to można pojechać nawet na narty do Włoch Teslą, ładując się na superchargerach. Do tego świetny infotaiment, wszystko działa bardzo szybko, telefon sparuję się błyskawicznie, bardzo dobra czytelność tabletu etc. W F20 z 2018 - Apple car play 1200zł i aby był na całym ekranie, trzeba było podnieść soft. Connected Package Prof na dwa lata, potem 900 zł rocznie etc. Natomiast kolega ze Szwecji, który jak sam mówi jest old fashioned (jeździ 911 (993), po godzinnej przejażdżce stwierdził, że przyspieszenie jest imponujące, ale on jak długo będzie można, to będzie unikał EK.
  4. Witam, Zachęcony tym wątkiem, przebywając miesiąc w Rotterdamie, i ja postanowiłem spróbować elektromobilnosci w postaci TM3 dual motor. Pierwsze wrażenie co do jakości wnętrza, jak najbardziej pozytywne, plastiki na dolnych częściach drzwi, wykonane z materiału jakościowo lepszego niż w F20 czy G20. Siedzenia całkiem wygodne, skóra miększa niż dakota, kierownica ok, chociaż wole m-pakietowe. Reszta deski także wykonana z miękkich tworzyw, nic nie trzeszczy i skrzypi podczas jazdy. Zawieszenie sprężystość-sztywne, bardziej w stronę f20, ronda pokonywałam ze sporą prędkością bezstresowo. Również na autostradach jest dobrze, aczkolwiek ze względu na limity prędkości 100 km/h, nie dane mi było poszaleć, ze dwa razy 160 km/h i faktycznie z okolic szyb bocznych słychać było świst wiatru - po lifcie mają być podwójne szyby, powinno być lepiej. Po powrocie do kraju, i przesiadce do f20 185hp i f10 258hp, mam wrażenie ze to muły bagienne. Osiągi i Lekkość z jaką przyspiesza TM3, fajne zawieszenie, moment dostępny zawsze, brak redukcji skrzyni itd - zrobiły ma mnie spore wrażenie - gdzie nie byłem dotąd kompletnie zainteresowany EK. Zaskakuje brak ładowania indukcyjnego, aż prosi się o head up display, 15” tablet jest całkiem ok, po przejechaniu 380 km, zacząłem się przyzwyczajać. Następnym samochodem miał być prosiak 991.1, myślałem tez o g20-340 i lub M2 Comp. - obecnie zastanawiam nad TM3 performancem.
  5. Witam, Rownież proszę o sprawdzenie E937508
  6. BlackVue oferuje do kamerek dwie opocje - ''Power Magic Battery Pack'' lub ''adapter zasilania Power Magic Pro''.
  7. Czy taka przystepna ? Samochod demo z przebiegiem 10 tys.km - raczej nie byl oszczedzany. Cena przy tej konfiguracji u brokera SA, bylaby okolo 206 400, takze wolalbym doplacic 17 tys i jezdzic nowym. Odnosnie rabatow u dilerow z 3 City, dostalem odpowiedz, ze tylko podczas spotkan osobistych prowadza negocjacje.
  8. Dzieki za info adamjttk, zony F20 2012 rowniez jest objete akcja serwisowa, umowiony jestem na poniedzialek.
  9. Witam, Miałem ten sam problem, przyczyną były poluzowane nakrętki tak jak opisał Burza1234. Jeden z niezależnych serwisów zdiagnozował maglownicę do wymiany :duh:
  10. Witam, Miałem podobny dylemat, zakładałem ostatnio felgi z F30 wz441: Przednie: 8j et 34 225/45/18, Tył: 8,5j et 47 255/40/18, Z przodu jest ok, natomiast z tylu jest już ciasno pomiędzy oponą-nadkolem, także myśle ze jest to max jaki wejdzie bez dystansów w tym rozmiarze i ET. Korzystałem tez z tego kalkulatora: https://www.willtheyfit.com/index.php?width=225&aspect=55&diameter=17&wheelwidth=8&offset=30&width2=245&aspect2=45&diameter2=18&wheelwidth2=8.5&offset2=30#content
  11. Otwory pod czujniki zostały zrobione na miejscu, z tego co pamietam po zdemontowaniu zderzaka, od wewnętrznej jego strony są znaki.
  12. moyna147

    Odma n53b30a

    Witam, u mnie zaczęło się od większego zużycia oleju, następnie na wolnych obrotach falowanie i pisk z komory silnika. Po wymianie odmy z pokrywą, wszystkie ww objawy ustąpiły.
  13. Witam, Dokładałem w Brzezinach dwa lata temu w żony F20, wyszło 2000 zł, około 5 godzin pracy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.