Witam, Zachęcony tym wątkiem, przebywając miesiąc w Rotterdamie, i ja postanowiłem spróbować elektromobilnosci w postaci TM3 dual motor. Pierwsze wrażenie co do jakości wnętrza, jak najbardziej pozytywne, plastiki na dolnych częściach drzwi, wykonane z materiału jakościowo lepszego niż w F20 czy G20. Siedzenia całkiem wygodne, skóra miększa niż dakota, kierownica ok, chociaż wole m-pakietowe. Reszta deski także wykonana z miękkich tworzyw, nic nie trzeszczy i skrzypi podczas jazdy. Zawieszenie sprężystość-sztywne, bardziej w stronę f20, ronda pokonywałam ze sporą prędkością bezstresowo. Również na autostradach jest dobrze, aczkolwiek ze względu na limity prędkości 100 km/h, nie dane mi było poszaleć, ze dwa razy 160 km/h i faktycznie z okolic szyb bocznych słychać było świst wiatru - po lifcie mają być podwójne szyby, powinno być lepiej. Po powrocie do kraju, i przesiadce do f20 185hp i f10 258hp, mam wrażenie ze to muły bagienne. Osiągi i Lekkość z jaką przyspiesza TM3, fajne zawieszenie, moment dostępny zawsze, brak redukcji skrzyni itd - zrobiły ma mnie spore wrażenie - gdzie nie byłem dotąd kompletnie zainteresowany EK. Zaskakuje brak ładowania indukcyjnego, aż prosi się o head up display, 15” tablet jest całkiem ok, po przejechaniu 380 km, zacząłem się przyzwyczajać. Następnym samochodem miał być prosiak 991.1, myślałem tez o g20-340 i lub M2 Comp. - obecnie zastanawiam nad TM3 performancem.