Skocz do zawartości

osskar72

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było 520i 2001 m54b22 olejak ;) Jest e46 2002 320d 150KM i e38 728i 1999 e38 740 1999, e39 530i

Osiągnięcia osskar72

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. gdzie tkwił problem z licznikiem.naprawiles? - jesli tak to co było uwalone? czy wymieniales na inny?
  2. Kolego Joker .. mam ten sam problem z 750 juz rok i stoi juz nie odpalana.tez po dluzszym postoju mam takie objawy wrecz identyczne.eml raz sie pali raz nie .robilem synchronizacje przepustnic i czasami przechodzila.teraz moze raz na 10 przejdzie ale po zgaszeniu znowu ta sama historia.szukałem korozji na pinach i wtyczkach ale wszystko wyglada jakby wyjechalo wczoraj z fabryki.rece mi opadly.kolega pisze ze moze byc uwalony licznik - byc moze ale wedle mnie licznik to tylko info a nie sterowanie silnikiem - czyli wynik ze cos nie dziala.mam nadzieje ze ktos w koncu mi pomoze w tym temacie.mieszkam w okolicach Ostrowa wlkp i moze ktos sie znajdzie co przerabial m70 z moich okolic bliskich i troche dalszych oczywiscie odplatnie !!!
  3. Witam.mam pytanko do znawcow tematu 750.Od pewnego czasu auto odpala i wkreca sie na 2tys. robilem adaptacje przepustnic tzn:kluczyk na 1 poz , wcisniety gaz do dechy na jakies 10s i przelaczalem na zaplon.poczatkowo pomagalo i wkrecal sie do czerwonego ale od jakiegos czasu [BAD] zbita.moje pytanie : czy to odpowiednia procedura adaptacji przepustnic??? eml sie nie zapala nawet jak sie wkreca na 2tys.pomocy bo mnie juz sily opuszczaja
  4. witam.jak w temacie odpalam i nie przechodzi adaptacji przepustnicy no moze raz na 10.jak przejdzie to kreci do czerwonego.zgasze ja i ponownie ta sama syt max 2tys obr.nigdy nie zapalila mi sie kontrolka eml a zadnym kompem nie podejde bo musi byc starego typu tzn: linie k musza isc osobno.moze ktos spotkal sie z takim objawem??? a moze ktos ma kompa co sie polaczy z 750 z okolic ostrowa wlkp??? odwdziecze sie :)
  5. witam.po dlugim parkingu okolo 5mc bunia zaniemogła.aku nowe wpadło i sie zaczelo.samochod po odpaleniu dochodzi do 2tys obr i koniec.Adaptacja 1 pozycja gaz do oporu na 10sek i wylaczenie zaplonu.Odpalam i wkreca sie do czerwonego.na 5 odpalen 4 razy potrzebuje adaptacji i mało tego jak tylko przelacze na drive skrzynie to okazuje sie ze mam tylko 3 bieg i muła łapie.na wstecznym normalnie.probowalem sie podlaczyc CDIF i niestety nnie moge wejsc w skrzynie.moze ktos spotkal sie z takim przypadkiem.Nadmienie ze skrzynia automat po kapitalnym 5 miesiecy temu (bylo wszystko ok) a od remontu zrobiła moze z 10 KM.
  6. osskar72

    E32 750IL BRAK MOCY

    pompy min 6bar.jak bedziecie kupowac to czesto gesto zamawiaja od 735/740 i ona nie pasuje!!!! orginalnie w przed lift ma bosch 0580 453 010 i zamienia sie to numer Bosch 0580 314 069!!! inna nie podejdzie do koszyczka.zakupilem w intercarsie za 370zł Boscha
  7. osskar72

    E32 750IL BRAK MOCY

    heja a mialbym pytanko jakiej wydajnosci jest org?? 4bar? 5bar? 6bar? do 750
  8. Witam.po przerwie okolo 2 miesiace wlozylem aku i odpalilem.odpalil ale pracuje tylko jedna strona i obroty max 2000.podlaczylem kompa CDIF i nie pokazuje zadnych błędow. Przeczytalem na forum post o synchronizacji ale tam trzeba jechac na 1 i trzymac 5000obr a to w tej chwili nie wykonalne.Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny???
  9. jak dla mnie najwieksza bolaczka e39 w benzynie jest przeklety VANOS z jego uszczelnieniem z gumy nie odpornej na olej!!! A BMW NIE PRZEWIDZIAŁO TEGO PROBLEMU I OFERUJE TYLKO KOMPLETNE SETY ZA OGROMĄ KASE zamiast sprzedawac ulepszone uszczelki i tłoczki osobno!!!! ZDZIRSTWO I TYLE!!!!!
  10. osskar72

    530iaA jakie obroty??

    mam okolo 2050-2100 w zaleznosci czy jest lekkie wzniesienie czy plasko.pytam poniewaz w 523iA ze skrzynia zf5 18hp mialem okolo 1800 co przekladalo sie na wieksza ekonomike w trasie
  11. po wymianie na nastepny nowy blad zniknal tak wiec przyczyna byly problemy w samym termostacie (np.rzucanie przesylek) ;)
  12. tylko syntetyk i najlepiej castrol edge bo taki rekomenduje bmw od 1997 od silnikow m52tu a to dlatego ze chodzi o vanosa miedzyinnymi.moja jezdzila na polsyntetyku mobila i jak rozebralem vanosa to sie za glowe chwycilem jaki byl syf!!!!
  13. osskar72

    530iaA jakie obroty??

    chcialbym sie dowiedziec jakie macie obroty silnika przy 100km/h na 5 biegu (skrzynia automat) 530i e39 - poniewaz wymienilem na drugi dzien skrzynie 5hp19 i wydaja mi sie troche za wysokie porownujac 523i z auto i skrzynia 5hp18
  14. Witam.Mam problem z bunia poniewaz od razu po kupnie padl niby alternator.po podpieciu kompa ladowanie podczas jazdy skakalo miedzy 12,1-14,1. wymienilem na drugi alternator w ktorym stwierdzono tylko ze lozyska sa do wymiany i je wymieniono.niestety pozostal dziwny objaw a mianowicie w calym aucie migaja lamki oswietleniowe jak i drogowe a po uwaznym przypatrzeniu sie nawet wyswietlacze.ladowanie znowu zaczelo skakac jak na starym alternatorze.ostatnio zapomnialem zamknac drzwi na okolo 5 minut przy wlaczonym kluczyku na zaplonie i aku zdech - nadmienie ze aku przelozylem z auta ktorym jezdzilem ostatni rok i byl zawsze ok oraz stalo sie to po zrobieniu okolo 150km takze powinien byc naladowany.podpialem go na okolo 5 min i sam odpalil jak gdyby nigdy nic.zostawilem go na okolo 1tydz i po otwarciu drzwi lampki oswietleniowe bylo ok jak tez samochod odpalil.wylaczyle go po chwili i przekrecilem w kluczyk w pozycje nr1 po okolo 10 min nie bylo pradu.gdy podlaczalem kable by go odpalic (bez kluczykow w stacyjce) kable troche zaiskrzyly natomiast po przekreceniu w poz 1 kluczyka klemy wyrazniej zaczely iskrzyc i tak samo na zaplonie(przy wyl lampkach oswietlenia jak i nawiewie). mial juz ktos z was takie problemy???
  15. witam.mam rowniez z tym problem w mojej buni e39 530 m54. przelozylem czujnik z 728 m52tu bo sprawdzajac w bmwautoparts jest ten sam do chyba 40 modeli bmw i jest nadal!!! a w 728 go nie bylo.dodam ze przemylem rowniez vanosy i zalozylem nowe uszczelniacze.samochod jak mial mula tak ma do 3tys/obr.nie mam juz pojecia co moze byc tego przyczyna.dodam ze w podgladzie live data vanosy sa ustawione na 128 stopni i ani drgna.pomocy!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.