Skocz do zawartości

omegat15

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    525 tds E39

Osiągnięcia omegat15

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Przyjacielu ja mam podobne objawy w E39 TDS do 120k/h wszystko ok oczywiscie jak jedziesz max 2500 obrotów jesli 3k i powyzej wywala plyn i gotuje. Dolalem 0,5 l octu do ukladu woda zrobila sie pomrańczowa, spóściłem i zalałem nowym i odpowietrzyłem. Dzis wracajac do domu przegonie go tak do 4,5K obrotów i zobacze co sie dzieje. Powiem ze auto potrafilo stac 14 godzin i po odkreceniu korka syczało i wywalało płyn, czyli nie wyrównywało sie cisnienie. Po akcji odkamienianie mozna spokojnie po przejechaniu 20km odkrecic korek, syknie oczywiscie ale płyn sie nie podnosi. Jade w piatek z nia do Lekarza na diagnostyke by byc pewnym czy to tylko zakamieniony układ czy moze uszczelka lub głowica, oby tylko nie glowica bo poleci po kieszeni. Dam znac juz dzis czysie zagotował czy nie. Acha jesli ktos potrzebuje instrukcji jak odpowietrzyc swoje PRRYYY to ponizej link . http://www.forum.maxbimmer.pl/topics15/vademecum-uklad-chlodzenia-odpowietrzanie-vt2163.htm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.