Ja do swojej 118i pre lci (całe szczęście silnik n13) mam założony wydech z m135i, do tego wycięty środkowy tłumik. Zdecydowana poprawa dźwięku nastąpiła dopiero po wcięciu tłumika środkowego, przy zmianie biegów słychać ładne 'pierdnięcia' ale szału aż takiego nie ma :D w porównaniu do 328i z m performance'owym wydechem, to jeszcze dużo mu brakuje. Co więcej, praktycznie nie ma strzałów przy schodzeniu z obrotów, chyba że na zimnym. Niemniej jednak z przeróbki jestem zadowolony. Pozostaje jeszcze kwestia sterowania klapą - bo w 118i oryginalnie tego nie ma. Są więc w zasadzie 3 opcje - albo klapa zawsze otwarta i spaliny wydostają się przez obie rury - dźwięk bardziej basowy, jednak czasem może okazać się męczący podczas jazdy ze stałą, autostradową prędkością. Możemy też klapę zamknąć, wtedy jest ciszej. Ogólnie to orientuje się w dołożeniu jakiegoś dodatkowego modułu który by tą klapą sterował jak należy. To tyle z moich spostrzeżeń. Jak odbiorę samochód z serwisu, a to może nastąpić końcem przyszłego tygodnia, to wrzucę jakiś filmik.