Skocz do zawartości

jaro540i

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gniewkowo

Osiągnięcia jaro540i

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Panowie temacik przerabialem juz w mojej 540i e39 i starcilem duuzo kasy i nadal lipa. Jezdze dosc agresywnie i to , ze kierownica lata przy hamowaniu zdazylem sie przyzwyczaic. Kiedy juz oryginaly zjechalem postanowilem kombinowac:) i tu dramat:( Kupilem EBC tarcze przod Turbo Grove + Klocki reed stuff przod i tyl + plyn ham. race EBC. Zalozylem oczywiscie po sprawdzeniu bicia piasty:) Zrobilem 2-3 tys. i znowl lata kierownica ale to nie wszystko klocki tak twarde ze tacze popaliły i rysowaly je dosc ostro. Panowie tragedia nie polecam tego zestawu!!!! ale zalozylem juz na przod klocki Lukasa . Tarcze juz troche wypolerowaly sie:) ale przy hamowaniu z wiekszych predkosci kierownica znow lata:) Normal. Panowie ja jezdze troche w rajdach oczywiscie innym autkiem rozmawialem z innymi osobami i wyciagnalismy wsnioski. Tylko orginaly do codziennej jazdy i montaz w serwisie BMW.Zapłacisz wiecej( chc ja juz pewnie wiecej wydalem kombinujac:) ale masz gwarancje itp.. Choc jak ktos wciska:) to wszystko siada wszystko:) pozdro
  2. Witam Na kompie pokazuje mi EEPROM- KI czasem tylko rano po odpaleniu potem juz nie. Dzial tylko predkosciomierz reszta nie. Czy ktos walczyl juz z tym??/
  3. Norma:) ja mam tak na 2-3 mies.
  4. Zamowilem w EBC Polska http://www.ebcbrakes.pl/. Koszt calosci to 1600 zł do przezycia:) Dam znac jak zmienie.
  5. Dziwny jakos ten gosc co Tobie tak powiedzial w serwisie co kupiles filtr????????!!!!!!! Ja jak sie dowiadywalem w moim w Bydgoszczy to powiedzieli mi ze olej maja na miejscu i oczywiscie po sprawdzeniu numerow skrzyni ponoc podstawa. Dolozysz pare zlotych ale bedziesz pewien. Ponoc z tylnim mostem tez tak jest - oleje oryginalne
  6. Zapomnijcie o zamiennikach:( Kiedys mialem e39 523i padl kat. wymienilem na szybko na aluminiowy zamniennik tragedia:( starcil na mocy przy 4,5-6 tys czuc bylo ze sie dusi:( Teraz mojej V8 pomalu ten problem wystepuje chyba tez:( pow. 160 rozpedzal sie jak żołw chyba ze kick-down dalem no ale minelo po ostrej jedzie na torze:) na V POwer Race moze to nie Kat. a zlej jakosci paliwo. Pozdro
  7. Dzieki za rady. Dokonałem wyboru i zamówilem wszystko EBC zobaczymy co z tego wyjdzie :?: :) Tarcze przod EBC TURBO GROOVE Klocki wszyskie EBC REDSTUFF Płyn ham. Race Dam znac po testach :wink:
  8. Tak ale chyba wiesz ,ze skrzywienie tarcz nastepuje tez od jakosci klockow :idea:
  9. ATE własnie przerabiam ale tregedia:( Własnie po zalozeniu tych klockow zaczela mi latac kierownica przy hamowaniu:(- tarcze oryginał. Zastanawiam sie wlasnie nad tarczami Brembo i klocki EBC Brakes Green no moze bedzie ok.
  10. Witam Czy ktoś może zakładał inna firme niz oryginał Bmw?? Moje oryginały pomału padają:) nie wytrzymuja tempa jazdy :( kierownica lata przy hamowaniu choc tarcze wygladaja na dobre ale pewnie sie pokrzywiły:(
  11. Gaz w 540i Dla mnie to parodia:( Jak ktoś kupuje auto z dużą mocą to liczy sie ze spalaniem , osiagami. Jak chce oczednie to kupuje tds:) a gaz to tragizm, smierdzi , ciagle cos sie dzieje eeee tam brak slow.
  12. Witam Ja mam troche ciezka noge :) ciagel polożenie skrzyni na " S" lub zmiana reczna wiec spalanie srednie koło 16-18. Ale jak zonka sie dorwie to ma calkeim przyzwoite 12-13. Najbardziej to pali po miescie, na trasie nawet spadnie do 10-11 przy 120-140. Jesli chodzi o spokojna jazde normalną bez szalenstw to 12-13 jest srednia to zrobienia. Mysle ,że jest ok.
  13. Pewnie , że TAK!!!!!! :D Ja mam 540 i już troche mi brakuje mocy:). w tym roku zmiana na M5 :D . Jezdziłem- to jest To. No ale zależy kto jak lubi.
  14. Witam . Ja kupiłem do mojej e39 wydech EISENMANN. Rewelacja!!!!:) perfekcyjny dzwięk:) Zobacz na stronie tej firmy. http://www.eisenmann-technik.de Proponują takie rozwiązania ale cena:( . Ja kupiłem okazyjnie:) Ale naprawde warto wydać wiecej i rozkoszować sie tym dzwiękiem.
  15. Mam to samo . Raz otwiera a raz nie !!! tragedia. Chyba trzeba trafic na dobry egzempalarz. Ba byłem ostatnio na torze poszaleć zima:) suuper ale po wyjezdzie getribe not program:( Mysle zajebiscie znowu 500-1500 zł. No ale po ponownym zapaleniu zgało. Słyszłem również ,że jesli kupisz przegrzane autko( czyli ktos jechał troszkę na czerwonym polu temp. chłodnicy) to zapomij aby było ok z motorem. Jest fajne, komfortowe , szybkie:) i to ją ratuje:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.