Skocz do zawartości

seed1981

Zarejestrowani
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e46 330D Turing Cosmo schwartz

Osiągnięcia seed1981

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. seed1981

    330d 184km Rozrusznik

    Witam padł mi rozrusznik e46 330d 00R. Szukam czegoś w używce. Ktoś się orientuje z jakich modeli i roczników pasuje? Znalazłem coś takiego http://allegro.pl/rozrusznik-bmw-e39-e46-525d-530d-330d-m57-nowy-i2605471334.html tylko nie mam pojęcia czy podpasuje do mojego auta. Czekam na info .
  2. Niekoniecznie przyjeła. Wada konstrukcyjna. Tylne lewe nadkole ( strona kierowcy). oczyść miejsce zgrzewu z baranka i sprawdzaj zgrzewy (srubokręt sie sprawdza).
  3. Kolego, miałem tak samo. mocowania sanek wzmocnione, tuleje wymienione i dalej skrzypiało. Napisał mi jeden kolega z forum co jest przyczyną. Rozerwany zgrzew na łączeniu podłogi z nadkolem. U mnie wystarczyło złapać w kilku miejscach migomatem i po problemie. Jako ciekawostke dodam że podczas deszczu skrzypienie ustępowało
  4. seed1981

    330d - brak pelnej mocy

    na 90% uszkodzony wąż podciśnienia sterujący turbo lub inny od podciśnienia
  5. Witam przy okazji wymiany drążków kierowniczych okazało się że jest wywalony sworzeń od wahacza ten przykręcany do tzw kołyski tzw długi. Kupiłem nowy wahacz meyle hd podczas wymiany przy dokręcaniu okazało się że swożeń długi nie wszedł do końca pomimo kilku prób dokęcania. Pomiędzy gumową osłoną sworznia a gniazdem została ok 1 mm przerwa. Diagnosta powiedział że tam jest ok ale nie jestem pewien. dodam że cała zawiecha miała ok 280tys przelotu z czego 70 tys po wrocławiu i okolicach. Wszystko było org 2000r produkcji
  6. seed1981

    330d - brak pelnej mocy

    Witam mam e46 330d z 2000r dzis przeprowadziłe test na elastyczność na 4 biegu od 80 do 120 nieszcze się w zakresie 6.3s do 7.2s. 6.3 - daje w palnik na 4 wartym biego prz pk 60 turbina napompuje cisnienie i licze czas od 80 do 120. 7.2 s jade równo 80 stała prędkość i w palnik chwilke zajmuje az turbo sie rozkręci. Dodam że auto miało wgrany program na 204km ale bez hamowni niestety. Oceńcie prosze jak jest to u was
  7. Niestet sytuacja zmusza mnie do wymainy jednego
  8. Sprawdz węże od podciśnienia i podłączenie ich do turbo oraz do zaworu AGR.
  9. Klucz kupiłem rozmiar 34 płasko oczkowy za 55 zł
  10. W mojej e46 z 2000r padło łożysko z przodu. Po podniesieniu auta i kręceniu kołem nic niesłychać. Podczas jazdy na wprost łożysko wyje, jednak gdy skręce w prawo łożysko przestaje wyć. Prosze o info czy wyje łożysko obciążone czyli lewe czy nieobciąone czyli prawe oczywiście przy skręcie w prawo.
  11. czujka ruchu od alarmu
  12. Wymieniam bo jest luz po prawej stronie. Widze że chyba nikt tego nie robił i nie dowiem się czy uda mi się to odkręcić zwykłym płasko oczkowym kluczem
  13. Witam serdecznie czy do wymiany drążkow kierowniczych wymagane są jakieś specjalne narzędzia. Czy wystary zwykły płasko oczkowy klucz o razmiarze 34. Na allegro dostępne są klucze specjalnie do drążków. Oczywiście chodzi mi tylko o odkręcenie drążka od maglownicy.
  14. Gdzie znaljde działający link do VMware?
  15. seed1981

    328 naprawa lampy - xenon

    Obudowy różnią sie tylko wycięćiem pod kabel od przetwornicy. Czyli wyciągasz cały środek ze swojej lampy w nowej obudowie wiercisz otwór ok 20mm, wszystkie mocowania powinny pasować. U mnie jedno trzeba było zmienić ale ja przekładeałem z przedliftowych na poliftowe. Kupujesz zwykłą lampe może być angol i wybebeszasz cały srodek montujesz w to miejsce swoj org xenon. Czas jaki mi to zajęło to ok 2-3 godzin. Wszysto działa jak należy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.