Skocz do zawartości

Gusti

Zarejestrowani
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318d LCI N47

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gusti

  1. Cześć, Straciłem serce do mojej trójeczki więc pora na sprzedaż i zakup czegoś nowszego - nie wiem tylko od jakiej ceny zacząć bo przedział jest dość duży a zaczyna się od kwoty którą w tym roku włożyłem w serwis mojego autka 🤨 Z większych rzeczy to jestem właśnie w trakcie wymiany silnika z nowym rozrządem, kilka miesięcy temu było regenerowane turbo. A więc słów kilka o samochodzie. Rok 2009, sedan, wersja po lifcie, 143KM, M pakiet zewnętrzny, wewnątrz jasne skóry, manual i duża navi. Od jakiej kwoty zacząć?
  2. Cześć, 


    Rozrząd i silnik do wymiany 😥

    Ale może to być też czujnik wałka - mechanik przed jego podmianą określał to jako 50/50

    1. Berts

      Berts

      Ojj to masakra😬

      Rozrząd dawał jakiekolwiek sygnały o sobie?

    2. Gusti

      Gusti

      Przepraszam Cię, że odpisuję z takim opóźnieniem ale nie dostałem powiadomień. 

    3. Gusti

      Gusti

      Przepraszam Cię, że odpisuję z takim opóźnieniem ale nie dostałem powiadomień. 

      Niestety nie dawał. 

      No cóż będzie robiony - 6700 silnik z nowym rozrządem i gwarancją + 2500zł robocizna. 

      Idzie potem na sprzedaż bo już trochę mi szkoda dokładać coś do 15 letniego auta, ktoś może być w sumie zadowolony bo już chyba wszystko co mogło się zepsuć jest wymienione w tym turbo 🙂

  3. No właśnie niezbyt mam czym - w następnym tygodniu samochód na lawetę i jedzie do mechanika, chciałem przynajmniej koszty tej lawety uniknąć. EGR jakiś czas temu wymieniony Czy może to być kwestia wilgoci - wczoraj jak nie padało udało mi się go odpalić i dojść obrotami do 2000 a dzisiaj przy deszczu tylko do 1000… nie wiem czy może to być wyznacznikiem czegokolwiek
  4. Tak, wtryski też powinny być ok - były sprawdzane przed wymianą turbosprężarki
  5. Cześć, BMW 318d 2009 N47 Wczoraj, podczas deszczu, samochód nie chciał odpalić chociaż rozrusznik kręcił w nieskończoność po naciśnięciu startu. Dzisiaj jak spróbowałem to samochód odpalił ale trzęsie całą budą, obroty delikatnie falują, z rury wydechowej leci biały dym a przy próbie dodania gazu obroty dochodzą maksymalnie do 1000. Przy próbie podjechania na 1 samochód gaśnie. Przejechałem całe 5000 km po wymianie turbiny i czyszczeniu dolotu - ręce opadają :( Macie jakiś pomysł?
  6. Sprawdź szczelność dolotu czy nie łapie jakiegoś lewego powietrza. U mnie problemem okazała się niedokręcona metalowa opaska przy filtrze powietrza - po skręceniu jej na maksa problemy z szarpaniem ustały, muszę jeszcze podjechać na komputer.
  7. Filtr wymieniony, zero poprawy. Tankuje głównie na Shell'u więc raczej nie paliwo jest problemem. Pojeżdżę z podpiętym kompem tylko muszę kupić nowy kabel :) Kupiłem kabel od Viakena i niestety komputer i telefon nie łączy się z ECU
  8. Kolego mam to samo i też wymieniony EGR. Masz tak zawsze czy tylko od czasu do czasu?
  9. Cześć, Generalnie jestem mega zadowolony z samochodu pomijając szarpanie. Z reguły występuje na pierwszym i drugim biegu przy ruszaniu (prawie gaśnie) i puszczaniu pedału gazu (tutaj również na wyższych). EGR ostatnio wymieniony, 0 błędów na komputerze. Sprzęgło pracuje nierównomiernie (był o tym długi temat z dławikiem) ale myślę, że nie to jest przyczyną. Zauważyłem pewną zależność - szarpanie ustaje po dotankowaniu paliwa, niezależnie od wcześniejszego poziomu w baku Co to może być - pompa, rozszczelniony bak czy coś jeszcze innego?
  10. Cześć, Jestem obecnie na wakacjach w Słowenii a to dość górzysty kraj. Wjechałem w wąską uliczkę o dużym nachyleniu, okazało się że jest dwukierunkowa w związku z czym musiałem cofać pod górę i lekko je nadpaliłem. Po tej operacji sprzęgło zrobiło się miękkie i bardzo krótkie. Gdy samochód postał 3-4 godziny wszystko wróciło do normy. Nie daje mi jednak spokoju co właściwie się zadziało ze sprzęgłem i czy generalnie powinienem po powrocie pojechać do mechanika :lol:
  11. Tak, jest to pompa wody. Radzę podjechać i wymienić ponieważ te pompy lubią pękać. Mi niestety wysiadła podczas trasy, zorientowałem się na stacji benzynowej że cieknie mi z samochodu jakby ktoś kran odkręcił. Okazało się, że w moim wypadku nie tyle pękła co się zupełnie zatarła. Koszt oryginalnej to około 500zł ale z tego co widzę na allegro zaczynają się zamienniki już od 200zł lecz nie wiem czy warto.
  12. Gdy klikam w zdjęcia wyskakuje komunikat google'a, że nie mam dostępu - popraw zdjecia.
  13. Staram się połączyć kablem od Viaken'a Na Samsungu Galaxy S9. Wykrywa kabel i łączy ale ma błąd komunikacji z ECU - nie czyta błędów oraz nie pokazuje live data (wszędzie pokazują się wartości -1,0). W czym może tkwić problem? Samochodzik to E90 LCI 318d z 2009
  14. Cześć, Nie znalazłem podobnego tematu (pomoc w zakupie etc) , jeśli jest to przepraszam. Tak na oko, w jakim przedziale mogłaby się zamknąć naprawa tego poobijanego egzemplarza :) ? https://www.olx.pl/oferta/bmw-f30-activehybrid-3-09-2013r-navi-led-xenon-skora-volll-szwajcaria-CID5-IDxiCKx.html#089f9159c2
  15. Robiliście może e90 318d 143KM LCI 2009? Jeśli tak to jak prezentowały się efekty?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.