Skocz do zawartości

dalmat

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Do niedawna: F11 520d MSport 194KM Automat
    Teraz : G30 530e iPreformance 252KM Automat

Osiągnięcia dalmat

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Czy jest możliwe sprawdzić za jaką sumę auto było kupione w salonie i ile kosztowały wszystkie opcje dodatkowe jakie posiadam?
  2. Hejka. W poniedziałek po moim ostatnim poście zdecydowałem że wyjmę deskę i sprawdzę miernikiem w których przewodach jest prąd. W trakcie pomiarów deska działała. Plan był taki że jak deska nie zadziała to wtedy pomierzę znów wszystko i się dowiem czy problemem jest ecu. Czy nie podaje napięcia na deskę, czy może deska sama w sobie ma problem. Po pomierzeniu włożyłem deske i przykręciłem tylko 1 śrubką aby mieć łatwy i szybki dostęp jak przestanie działać. I ku mojemu zdziwieniu od poniedziałku wszystko działa jak należy :shock: :) . Teraz nasuwa się pytanie czy jest to możliwe że to tylko zaśniedziałe lub luźne połączenie?
  3. Witam ponownie. Mały update. Posiadam Vgate więc ściągnąłem aplikację "Bimmer-tool light" w nadziei że po wykasowaniu błędów zegary wstaną. Niestety aplikacja nie dała rady wykasować błędów. Następnie próbowałem po przez aplikację "Bimmercode" i kabel eNet zmienić logo na liczniku aby wymusić restart ecu po zmianach. Zmiana się dokonała i ecu został zrestartowany niestety zegary nie wstały. Bateria ma 65Ah Prąd baterii w spoczynku to 13.68V po włączeniu zapłonu wzrasta do14.85V ( Przypominam że auto to 530e hybryda z baterią hi voltage 8kW). Po zapłonie bateria dostaje prąd z baterii hi voltage. Przy przełączeniu na sport silnik benzynowy odpala i zero spadku na baterii. Podczas odpalania silnika 14.85V nie spadło nawet na chwilę. Czy w takiej sytuacji dalej uważacie że może to być bateria? Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
  4. Dziś rano było ok. Podjechałem do sklepu na drobne zaupy, auto było zamknięte może na 10 minut. Wychodzę otwieram i niestety zegary nie wstały. Zrobiłem reset iDrive i nie pomogło :( Wróciłem do domu i zamknąłem auto na 15 minut i już po tym czasie udało się i zegary odpaliły ponownie.
  5. Nie wiedziałem o tej metodzie. Przy najbliższej okazji spróbuję i dam znać. Dzięki. Co do akumulatora to jest raczej sprawny. Do tego auto to hybryda i jest zasilana z hi voltage baterii. Tak jak pisałem nawet jak odepnę akumulator to auto normalnie zapala monitor centralny oraz liczniki.
  6. U mnie nie załączają się po czasie. Raz mi się tak zdarzyło przed wyjazdem w godzinną trasę i nie wstały. Jedynie po dłuższym pozostawieniu auta się resetują. Jak zamknę auto to po jakimś czasie w aucie się wyłącza wiele rzeczy które pobierają prąd. Wtedy jak otwieram auto to wszystko załącza się ponownie od zera i zegary wstają. Podejrzewam że to jakieś ecu lub przekaźnik. Myślałem że może już ktoś z tym walczył i rozwiązał zagadkę.
  7. Witam. Od półtora roku posiadam 530e z drugiej połowy 2017roku. Od jakiegoś czasu mam problem z deską rozdzielczą. Czasami po otworzeniu auta poprostu pozostaje czarna. Nie podświetla jej wcale tak jak by nawet prąd do niej nie dochodził. Kiedy tak się stanie to wskakują również inne błędy na wyświetlaczu nawigacji. Są to: 1. Driver assistant restricted 2. Pedestrian alert 3. Front-end collision warning. Próbowałem wykasować bledy za pomocą aplikacji bimmer-tool light ale niestety nie dają się skasować. Odłączenie akumulatora też nic nie daje ponieważ auto w dalszym ciągu zasilane jest z baterii hi-voltage. Jedyny sposób jaki znam póki co to pozostawić auto zamknięte na około godzinę. Po godzinie coś się resetuje lub wyłącza i załącza na nowo i wtedy deska wraca do życia a błędów brak. Z początku było to raz w miesiacu. Teraz nawet kilka razy w tygodniu. Zaczyna być to uciążliwe :mad2: . Czy spotkał się już ktoś z czymś takim?
  8. Hejka. Pobrałem sobie najnowsze aktualizacje do mojej G30 i auto nie chce ich zainstalować. Prawdopodobnie skończył mi się okres darmowych aktualizacji (auto z 2017 roku). Czy teraz mogę wykupować tylko nową wersję map od bmw na pendrive i muszę płacić każdorazowo? Czy jest jakaś inna opcja?
  9. Mailowałem z BMW Connected i oto informacje jakie otrzymałem. Może komuś się kiedyś przyda. Krok po kroku co zrobić: W nawiązaniu do Pańskiego zgłoszenia chcielibyśmy Pana poprosić o zalogowanie się do portalu przy użyciu przeglądarki Chrome i o dezaktywowanie i aktywowanie serwisu Usługi Zdalne (używając suwaka). Przypominam o obowiązującej ścieżce dostępu: Logowanie > symbol człowieka na pasku nawigacyjnym i wybrać: "Moje pojazdy" > "Szczegóły dotyczące pojazdu" > "Ustawienia" > "Usługi zdalne". Prosimy użyć suwaka, aby najpierw dezaktywować, a następnie aktywować usługi zdalne dla Pańskiego BMW. W drugiej kolejności prosimy udać się do pojazdu. Uprzejmie prosimy o wykonanie próby wyeliminowania usterki, aktywując odpowiednią ścieżkę, na komputerze pokładowym pojazdu: 1. Przejdź do menu ConnectedDrive. 2. Naciśnij przycisk 'Option' na kontrolerze iDrive. 3. Wybierz punkt 'Aktualizacja usług' i poczekaj, aż pojawi się komunikat, że dane zostały przesłane. 5. Naciśnij OK, wyłącz pojazd, zamknij go i pozostaw na około 30 minut w obszarze z dobrym zasięgiem sieci. Zalecane jest wyprowadzenie pojazdu z garażu, spod wiaty lub innego zadaszenia. Po wykonaniu powyższych kroków uprzejmie proszę o sprawdzenie, czy usługa Usługi Zdalne zaczęła funkcjonować poprawnie. W moim przypadku to nie pomogło i BMW prosiło abym: Uprzejmie prosimy o wizytę w wybranym serwisie BMW w celu przeprowadzenia manualnej analizy funkcjonalności samochodu i jego łączności. Zgodnie z zaleceniami zespołu technicznego, serwisant powinien jednorazowe wyłączyć, a następnie ponowne uruchomić urządzenie, aby karta SIM mogła ponownie zostać zarejestrowana w sieci. Po przeprowadzeniu tej operacji dostęp do usług zdalnych będzie zresetowany i powinny one być ponownie dostępne. Po otrzymaniu tego maila nie miałem czasu na serwis, ponieważ wyjeżdżałem na weekend. Kiedy wróciłem do domu postanowiłem sprawdzić usługi ponownie nim pojadę do serwisu i ku mojemu zdziwieniu znów wszystko działa jak należy :shock: :lol:
  10. Ale na koncie pokazuje mi że usługi zdalne mam aktywne. Może faktycznie jakiś pakiet się skończył, ale usługi zdalne są aktywne dożywotnio w moim aucie, a nie działają.
  11. Witam. Posiadam 530e z 2017 roku. Od kilku dni usługi zdalne przestały działać :cry: Nie działa otwieranie ani zamykanie auta ze smartfonu, to samo z klaksonem, światłami, czy klimatyzacją. W odpowiedzi dostaję: "Niestety nie można obecnie wykonać wybranego działania. Spróbuj ponownie później." Aplikacja się łączy z autem i szczytuje status oraz lokalizuje auta bez problemu. Dodam że usługi zdalne mam wykupione dożywotnio. Aplikację przeinstalowałem i dalej to samo :mad2: . Dodatkowo przywróciłem nawet telefon do ustawień fabrycznych i nic :duh: Orientuje się ktoś co może być nie tak?
  12. Panowie a czy orientujecie się jak to jest z tymi ogniwami w bateriach wysokonapięciowych? Czy jak padnie jakieś ogniwo to bateria działa dalej i nie wywala żadnych błędów? Czy raczej jak coś padnie to są od razu błędy?
  13. Jestem już tam zarejestrowany i nie mogłem za darmo zrobić aktualizacji. BMW życzy sobie (właśnie sprawdziłem) 234zł z VAT za aktualizację nawigacji na okres 12miesięcy. Tak więc wydaje mi się że mapa 2020-3 jest ostatnią którą mogłem wgrać za darmo bo auto miało zapewne wykupione aktualizacje na 3 lata. Sorki za info nie na temat ale na stronie BMW ConnectedDrive po zarejestrowaniu mam też fajną ofertę na service. 900zł z VAT za service (olejowy, filtrów i płynu hamulcowego) do 120k km lub 6lat w zależności co pierwsze. Jak dla mnie opcja rewelacja zwłaszcza że działa na całym świecie, więc wykupując w Polsce (bo zarejestrowałem się na polskim BMW C-Drive) mogę korzystać z service w UK gdzie mieszkam. Więc polecam każdemu rejestrację i sprawdzenie co kto ma.
  14. Dzięki :cool2: . Na pewno spróbuję. No i spróbowałem. Pacjent: BMW G30 z września 2017 roku. Od nowości nie miało aktualizowanych map. Posiadało: Europe EVO 2017-2 Aktualnie: Europe EVO 2020-3 Mapy pobrane z torenta na pierwszej stronie tego wątku. Rozpakowane i wrzucone na dysk twardy USB w formacie NTFS. Auto nie pytało o żadne kody FSC lub inne. Dziękuję i pozdrawiam.
  15. Dziś byłem na sprawdzeniu w BMW. Mówią że jest wszystko ok. Powiedzieli też że zasięg może być mniejszy ze względu na ładowanie baterii ładowarką z gniazdka. Podobno że jak założę wallboxa to i więcej wtedy będzie bateria naładowana i przejadę więcej kilometrów. Dziwi mnie to bo przecież ta ładowarka też ładuje 100% tyle że w dłuższym czasie. Dziwna sprawa jak dla mnie. Czy możecie dodawać dane z waszych aplikacji tutaj? Jakie u Was jest zużycie na samym prądzie i jaki zasięg? Dodając co mieliście włączone w danej chwili itd. Thx.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.