Skocz do zawartości

soro

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia soro

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. soro

    BMW ICOM NEXT

    Zgadza się i potwierdzam :) Wszystkie "klony NEXT'a" jakie widziałem i rozbierałem to przebierańce A/A2 w obudowie NEXT'a.
  2. soro

    BMW ICOM NEXT

    Kupić "dobrego" klona to tak jak kupić "dobre" auto :) Można próbować a czy sie udało to tylko czas pokaże. A że ori nie są dostpęne na chwilę obecną to nic innego póki nie pozostaje Roznica miedzy dobrym klonem a ori jest taka jak miedzy telefonem Huawei a Samsung :) Mialem juz chyba wszystkie rodzaje tych glowic ..Nie licząc icom klon A2 i A3 bo to byly padaczki straszne, patrzac tylko na A1 i Next (miałem ok 100szt) uszkodzila sie 1 szt. klona i ori jedna. (tak na przestrzeni 3 lat) Trzeba wiedziec od kogo kupowac i nie kupowac najtanszych. Brak wszystkich gniazd, plastikowe zaslepki, kombinowane podwojne płyty głowne - takich sie wystrzegać :) Hmm z jakiś ponad rok temu kupiłem kilka palet ze zwrotów z amazona bodajrze i były od ciebie dwie czy trzy sztuki klona A2 z kompletem dodatków :) :) Co do samych urządzeń i na co uważać to się jak najbardziej zgodzę. Mnie już ori next z 2016 wyzionął ducha jak i jeden klon nie przetrwał aktualizacji FW.
  3. Przez diagnostykę rozumiesz: odczytanie błędów w większości zapewne bez opisów wraz z nierozpoznaniem niektórych modułów oraz finalne ich skasowanie ? Ok, fair co do gongu ale ta G30 musiała mieć jeszcze BDC_2 i ilevel jakiś z 2016/17 roku. Tam gdzię mapping się nie zmienił to program zadziała. Tak czy siak ja bym nie ryzykował zabawy z AiCoderem w serii G, jak wiesz jak później to ogarnąć w Esys i masz backupy svt,fa i ncd to spoko :P
  4. soro

    BMW ICOM NEXT

    Kupić "dobrego" klona to tak jak kupić "dobre" auto :) Można próbować a czy sie udało to tylko czas pokaże. A że ori nie są dostpęne na chwilę obecną to nic innego póki nie pozostaje
  5. Jeśli ktoś nie aktualizuje swojeo Rolls Royce to może zostać przy 3.69 :) Głowne zmiany dla 3.70 - zmieniejszony rozmiar bo wywalone zostały danych dla F01. Seria F już tylko i wyłącznie przez ISTA+ / Esys. - nowe oprogramowanie dla RR01(Rolls Royce) - działa już tylko z ICOM i loaderem 6.6 W 3.69.0.2 - nowe dane dla E89 wiec może ktoś w E90,1,3 itd będzie miał aktualizację dla siebie - wszystkie inne serie bez zmian - 3.69.0.2 działa z K+D CAN - 3.69.0.4 działa tylko z ICOM
  6. Nie ma sensu płacić za licencję na native, więc definitywnie standalone. U mnie na 11 spokojnie śmigała ISTA+. W zasadzie od 4.29 już wymagany jest W10.
  7. Diagnostyka/adaptacje - ISTA+ w zasadzie każda od 4.20 w górę Kodowanie - jeśli łatwo i prosto ma być to bimmercode Retrofity,kodowanie,programowanie - to tutaj tylko i wyłącznie Esys Plus, BU lub ewentualnie coś starszego typu launcher 3.7.
  8. a powiedz mi co chciałbyś zakodować aicoderem w serii G ? Nadmienie tylko ze AiCoder to już nie rozwijany chiński program mający lata swojej świetności przy serii F.
  9. soro

    BMW ICOM NEXT

    Dziękuję za potwierdzenie. Potestowałem sobie różne wersje ISTA na tym samym systemie i wnioski albo kierunki są trzy: 1. Wirtualna maszyna 2. Boot na laptopie z zewnętrznego dysku 3. Dodatkowy laptop
  10. soro

    BMW ICOM NEXT

    Nie ma problemu :) Zmotywowało mnie by podłączyć tego icom'a przez wifi. Z ISTA + wszystko pięknie śmiga - po prostu wygoda :) Ale ISTA P nie chce się połączyć za nic. Nie mam zamiaru nic aktualizować bez kabla, ale tak się zastanawiam czy Loader dla ISTA-P tylko wspiera połączenie ICOM przez LAN ? ISTA P 3.65 na starym loaderze oraz 3.68 na nowym nie chcą ruszyć po wifi. Zobaczymy czy dwie ISTA będą się gryźć na jednym systemie. Mam 4.29 i zasysam jeszcze 4.17 by zobaczyć czy lepiej ABL'e wykonuje.
  11. soro

    BMW ICOM NEXT

    Wedle mojego oka to port ma 9mm :) https://drive.google.com/file/d/1smkhgU5CUv5wwcLH85o5J9mCF1FahuJj/view?usp=sharing Na 4.29 też nie wszystkie ABL startują, aktywacja EKP w niektórych E i F bardzo często zawodzi.
  12. soro

    BMW ICOM NEXT

    Nie ma problemu, na dniach będę go rozbierał więc podeślę fotki z wymiarami
  13. soro

    BMW ICOM NEXT

    Czy oryginalny ICOM A1 miał kartę WLAN ? Z tego co widzę to różnica między A1 i A2 to obudowa oraz inaczej wyprowadzone porty - przez dodatkowa płytkę PCB nad PCB z procesorem. Coś jeszcze tam się zmieniło ? Kupiłem używany i tak się zastanawiam czy to Ori czy clone ? https://photos.app.goo.gl/fgb4qHKEuqneLB8EA [https://photos.app.goo.gl/mgQvH9cP6hVczEq26 https://photos.app.goo.gl/J8f2C6MG4LzxSGRs7
  14. soro

    BMW ICOM NEXT

    Czyli jeśli dobrze rozumuję najbezpieczniejszą drogą aktualizacji auta jest icom z uzyciem winfkp/e-sys z podłączeniem auta do zasilacza ? Podyktowane jest to faktem, że moduły potrzebują stabilnego napięcia do aktualizacji/programowania oraz że bezpieczniej jest aktualizować sterownik po sterowniku. Można puścić aktualizacje całego auta podpiętego do zasilacz przez ISTA +/P. Wówczas jest po prostu większe ryzyko, że coś może pójść nie tak (np. prąd w sieci zaniknie i mamy problem z zasilaniem auta i laptopa) bo nie możemy przerwać procesu.
  15. Dzięki :cool2: Potomnym polecam szukać "zasilacz impulsowy" :search:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.