Skocz do zawartości

mundvfr

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 G01 M40i 2019

Osiągnięcia mundvfr

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ja mam silnik 3.0 benzyne i przekladnia padla drugi raz. Nie sadze, zeby rodzaj silnika zamontowanego w samochodzie mial wplyw na zywotnosc przekladni kierowniczej...
  2. W sierpniu 2013 roku, przy przebiegu 28 tys. km wymieniono mi przekladnie kierownicza na nowa, udoskonalona. Wlasnie szykuje sie do kolejnej wymiany przekladni - przebieg 102 tys. km. Pewnie przekladnia byla poprawiona, bo tym razem wytrzymala 70 tys. km, ale jak widac poprawa okazala sie niewystarczajaca... :P
  3. mundvfr

    X3 2.8i opinie

    Wydaje mi sie, ze te 14 litrow to moze byc malo realne. Kolega kupil pare miesiecy temu X3 35i i jak na razie ponizej 18 litrow w miescie nie schodzi. Mi moj pali w miescie miedzy 12 a 14, srednio wychodzi 13 - 13,5 litra wg wskazan kompa, bo nigdy nie liczylem jak to wyglada w rzeczywistosci. W sumie na trasie jak sie jedzie w miare przepisowo, to wychodzi 10,5. W Austrii przy ichniejszych ograniczeniach predkosci na autostradzie 100 km/h wychodzi 6,5 litra, tylko ile tak mozna jechac - w Niemczech 11-14 l przy predkosciach 180-200 km/h - tam gdzie sie da oczywiscie.
  4. mundvfr

    X3 2.8i opinie

    Jesli przy wyborze silnika jest istotnym dla Ciebie jego dzwiek, to w ogole nie bierz pod uwage silnika 2.0 28i. To brzmi jak kazdy inny silnik czterocylindrowy, czyli nie brzmi w ogole. To co mi sie podoba w moim silniku to wlasnie jego dzwiek i jestem juz skrzywiony na tym pumkcie, bo w chwili obecniej nie mam zbyt duzego wyboru. Diesel to nie moj rejon zainteresowan (choc te szesciocylindrowe diesle BMW pracuja ladnie) i pozostaje tylko 35i, ale to juz inna kwota wchodzi w gre... Nie sugeruj sie youtube'em, bo dzwiek jaki tam slyszysz ma niewiele wspolnego z rzeczywistoscia. Powiem tylko, ze jak ktos nie wie jaki mam silnik w moim X3, to zaraz po jego odpaleniu pada pytanie: "O k..a jaki ty masz silnik??"
  5. Jesli samochod byl serwisowany w ASO BMW, to na pewno u ukladzie chlodzacym jest plyn BMW, ktory mozesz kupic tylko w ASO. Za litrowa butelke koncentratu chca chyba 80 PLN, kolor to ciemny niebieski, prawie granat.
  6. mundvfr

    F25 2.0d - Vmax

    I tu bys sie pewnie zdziwil tak jak ja sie zdziwilem :cry: jadac przez Niemcy mialem mozliwosc przetestowania samochodu na autostradzie. W trybie normalnym na 8 biegu, silnik (2.8i 3.0 R6) nie kreci sie wyzej niz 5k obrotów i wyraznie hamuje przy 210 km/h i wiecej nie chce jechac. W trybie sport, skrzynia redukuje jeden bieg, dochodzi do 6 tysiecy obrotów i 210 km/h i hamuje, zeby nie przekroczyc tej predkosci. W katalogu rzeczywiscie podana jest predkosc maksymalna - 230 km/h, wiec wszystko wskazuje na to, ze mam zalozony kaganiec. Sparawdzalem indeks predkosci opon i mam W, czyli do 270 km/h. Na razie nic z tym nie bede robil, bo zimowe gumy mam do 210 km/h, ale po zime jade to cholerstwo zdjac i mam nadzieje, ze nie bede musial za to placic, bo sie o to cudo nie prosilem...
  7. Jak dla mnie diesel jest lepszy do traktorow i innych maszyn rolniczych :norty: Nie kupowalem tego BMW, zeby szukac oszczednosci, tylko, zeby miec fun z jazdy. Jakbym szukal oszczednosci to bym kupil np. Dacie Duster :lol: Takze , co kto lubi...
  8. Witam wszystkich. Nie jezdzilem X3 z silnikiem 2.0T 245 KM, ale dwa miechy temu odebralem X3 28i z silnikiem R6 3.0 258 KM i jestem nim zachwycony. Przed odbiorem auta dostalem na 5 dni testowke X3 2.0D, ale dosc dobrze wyposazona, bo nawet byla z pakietem M. Ale musze szczerze powiedziec, ze zalowalbym gdybym sie zdecydowal na ten silnik. Nie jestem zwolennikiem diesli i wkurzaja mnie te drgania i warkot (chyba moglbym tylko zaakceptowac dzwwiek diesla BMW R6). Moja zona powiedziala, ze ma wrazenie, ze ten silnik sie meczy... R6 to inna bajka. Pewnie jestescie zainteresowani ile pali:) Generalnie przy moim trybie jazdy nie ma roznicy miedzy miastem a trasa, bo w miescie jezdze wolno, a na trasie "troche" szybciej. Na poczatku spalanie ksztaltowalo sie na na poziomie 18 litrow. Pozniej zaczelo ono spadac, raz, ze silnik sie docieral, a dwa nauczylem sie nim jezdzic. Teraz spalanie po miescie oscyluje miedzy 12 a 13 litrow. Na trasie miedzy 12 a 14 litrow (na autostradzie tempomat 180km/h:). Najmniejsze spalanie jakie zauwazylem to 11.7 litra. I tu pojawia sie wada X3 z tym silnikiem, czyli za maly zbiornik paliwa. Zasieg na zbiorniku to 650 km, czyli w rzeczywistosci trzeba tankowac co 500 km. Generalnie to co podaje producent w trybie mieszanym, czyli 8.8 litra to jakas utopia. Owszem przy 90 km/h komp pokazuje spalanie 6.5 litra, a przy 120 7,5 litra, ale w Polsce nie da sie jechac 90km/h, bo wtedy ma sie TIR'a na zderzaku... Poza tym jezdzi sie nim super i za kazdym razem jak naciskam pedal gazu to mam banana na gebie. Jak to powiedzial moj znajomy jadac ze mna w miescie, ze ma wrazenie, ze jedzie autem z napedem elektrycznym. Na niskich obrotach w aucie panuje cisza na wyzszych silnik generuje bezcenny gang, krecac sie do 7 tysiecy obrotow, wtedy zapomina sie o spalaniu:) Teoretycznie silnik 2.0T 245 km powininen palic mniej, ale czytalem test BMW 328i z tym silnikiem, to srednie spalanie w miescie wyszlo 13.3 litra, ale moze chlopcy go dobrze butowali... Pozdrawiam, Mund
  9. mundvfr

    BMW początek roku 2012

    Jesli odbierasz samochod u dilera to rowniez uwazam, ze nie masz sie o co martwic. Ja mialem taka sytuacje, ze nie moglem auta odebrac, to pojechala zona i fure odebrala i wszystko jest w jak najlepszym porzadku...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.