Skocz do zawartości

A

Zarejestrowani
  • Postów

    681
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana A w dniu 17 Marca

Użytkownicy przyznają A punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F92, G70

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia A

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. Brak skory na desce, brak łamanych foteli, plastiki na boczkach drzwi, brak progów. To na pewno nie jest "premium"
  2. Elektryki na baterie są dla ludzi którzy maja dużo wolnego czasu i się nigdzie nie spieszą. Sam od jesieni mam Toyotę Mirai elektryk ale na wodór. Jeśli jest ładna pogoda, ciepło i sucho to zasięg ma super 500-600km, ale jeśli jest zimno i mróz to zasięg spada tak samo jak przy klasycznym elektryku na baterie - o polowe lub więcej. Samo tankowanie super szybkie 3-4 minuty i jedziesz dalej. Wada jest taka ze w Warszawie jest tylko jedna stacja tankowania wodoru
  3. cos się posypała galeria? bo nie widać
  4. czy są spoty bmw jeszcze czy wszystko zdechło? nie mowie o hynka
  5. ja to powiem ci ze nie wiem czy są premium 🙂 moze lepiej jednak cos wybrac z oferty fabrycznych felg bmw
  6. A

    G70 Jazdy testowe

    Czy tylko ja to zauważyłem, czy trafiłem na taki egzemplarz ze w okolicy HUD na desce rozdzielczej, nie ma kawałka skóry tylko jakaś materiałowa cerata? Mnie się nie podoba ze kolumna kierownicy przez to ze nie ma daszka skorzanego nad zegarami to wystaje taki kawał ordynarnego plastiku. Liczę ze wersje LCI będzie mocno zmieniona, czyli przód do gruntownej przebudowy. Normalne przednie lampy. Dziwaczne światła przyszły od citroena, w ktorym był obecny dezajner bmw Domagoj Dukec. W środku w wersji LCI obstawiam ze tez zostanie poddany gruntowej przebudowie. BMW niestety jest trochę do tylu. Taki jeden długi ekran był w poprzednich modelach mercedesa. Środek aktualnej S klasy moim zdaniem został lepiej zaprojektowany. Powinien być oddzielny ekran z zegarami jak w G11
  7. to sa chyba takie https://www.premiumfelgi.pl/pl/p/ADV.1-ADV510-Track-Spec-Advanced/1845 https://www.wheelforce.at/WF-HE1-FF-FLOWFORGED-CNC-GLOSS-STEEL-5X112-10x21-ET22/HE1-5112-102122GS albo jeszcze takie moze. Dodalem w zalaczniku jak wygladaja mniej wiecej https://www.premiumfelgi.pl/pl/p/Ferrada-F8-FR8-Matte-Graphite/1012 Teraz doczytalem ze chodzi ci o zachowanie oryginalnych rozmiarow opon. Moze ktores z tych felg to oferuja
  8. taki samochod nie nadaje sie do jazdy, watpie zeby dopuszczali do ruchu samochodyna baterie po takich zdarzeniach
  9. moze alpina? albo taka? a jesli koniecznie wklesle to moze takie?
  10. Nie smiesza was elektryki na trasie jadace prawym pasem 80-90km/h i czasami chowajacy sie za tiry? Sado-masochisci na baterie
  11. Nie wiem co macie z tymi mdlymi lakierami. Ostatnio widzialem nowe m4 w san marino blue i byla glebia, Lakier znam bo mialem kiedys w dwoch autach. Nie widzialem roznicy. Jedynie co moge sie przyczepic to ze za duzo jezdzi beemek w niebieskich kolorach m.in. san marino blau. Kolor stal sie oklepany
  12. Kiedys rozmawialem z kolega Prmax i powiedzial ze jak beda chcieli to zobacza ze jest inne doladowanie i to byla mowa o wczesniejszej generacji emek, a teraz jak przy obecnej generacji emek moga jeszcze wiecej zobaczyc? Co do boxow to jeden box bedzie plul bledami i bedziesz musial za kazdym razem czyscic bledy, a box innej firmy bedzie idealny bez zadnych bledow. One nie wychodza po za limity i to jest dobre i zdrowe, ale jak to teraz ma sie z czytaniem przez bmw to nie wiem. Kiedys gdzies czytalem ze takie samochody sa oflagowane i w razie awarii gwarancja kaput
  13. a co z bledem check engine? nie idzie po sieci blad do bmw/serwisu?
  14. Montaż jest szybki więc można sobie to zdjąć przed serwisem lub serwisować auto w niezależnym warsztacie który ma możliwość wpisywania do bazy BMW. w przypadku awarii samochodu lub wypadku trzeba na lawecie zdemontowac? bo bedzie po gwarancji lub miec znajomego na serwisie
  15. Slusznie prawisz, sprawdzic trzeba. Po sprawdzeniu - ekran w iX1 jest po prostu bardziej "budzetowy" w porownaniu do i4/iX W iX1 wyglada to naprawde zle szczerze mowiac, niesymetria az bije po oczach :shock: Do tego rombowy ksztalt obudowy ekranu dopelnia dziela :duh: W i4 ramki grube i niesymetria ekranow dalej ale chociaz rombow nie ma na obudowie: iX i i7 maja chyba identyczne ekrany co i4 na pierwszy rzut oka, nie chce mi sie w etce sprawdzac Te nowe deski są paskudne. Niesymetryczność ramek ekranów razi. Jedyny ekran który do mnie przemawia to w nowej 7. Jest JAKO TAKO wkomponowany w deskę. W trojkach po lifcie ekrany są tam dołożone po jak najmniejszej linii oporu. Podparte na patykach. Wydaje mi się ze jest to związane z tym ze wydłużyli żywotność obecnych modeli serii 3, pierwotnie prawdopodobnie nie mieli tego w planach. W ekranach nie podobają mi się również te grube ramki wokół ekranu. Jak w starym smartfonie z przed dekady. Po co wydawać kasę na produkcje deski i poszycia ze skóry i fizycznych przycisków, jak można wsadzić ekran za 70$. Jeszcze jednej rzeczy nie mogę zrozumieć, czemu bmw tak na siłę ludziom wciska "nowoczesny wygląd" zegarów. Ja bym wolał mieć wybór co chce wyświetlać np klasyczne. W mercedesie lepiej to zrobili. Poza tym dotykowe ekrany nie są bezpieczniejsze niż fizyczne przyciski, które wiemy gdzie są i nie musimy celować palcem podczas jazdy i nie odrywać oczu od drogi. To nie samochody autonomiczne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.