Skocz do zawartości

Saico

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 125
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Saico w dniu 23 Września 2023

Użytkownicy przyznają Saico punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    330xi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Saico

  1. Nie montuj tego gówna z Ali, zeszpecisz auto.
  2. Na papierze z pewnością występuje N52 w wersji 272km. Jednak jak pisałem wcześniej jest to tylko na papierze bo mapy w sterowniku MSV70 w przypadku 258KM i 272KM są takie same. Silnik i jego osprzęt w obu przypadkach też jest taki sam. Jest ciekawy temat na e90post "I cloned my MSV70" gdzie ludzie, którzy jako pierwsi rozkminili mapy w MSV70 i stworzyli do nich XDF-a analizowali to i doszli do wniosku, że wersje 258 i 272 N52B30 niczym się nie różnią softwarowo i hardwarowo.
  3. Silnik i mapy w sterowniku N52 272KM są dokładnie takie same jak w wersji 258KM, co potwierdzają wyniki z hamownii.
  4. Kolega powyżej Ci napisał, najprawdopodobniej problem mechaniczny - błąd wskazuje na to że prąd wymagany do poruszania silniczkiem jest zbyt duży.
  5. Cześć, Ciężki przypadek. Oczywiście nie wiem na pewno ale mi to wygląda na problemy z rozrządem / vanosem. Jeśli dalej występuje błąd synchronizacji rozrządu to znaczy komputer widzi przestawiony rozrząd. Moim zdaniem albo czujniki rozrządu (ale one mają swoje błędy) albo koła vanos albo przestawił Ci się rozrząd. W N52 wykręcają się śruby z kół vanosa, trzeba zdjąć pokrywę żeby to sprawdzić. I trzeba sprawdzić na blokadach czy rozrząd jest dobrze ustawiony.
  6. To nie kwestia akumulatora tylko rozrusznika - do wymiany lub regeneracji.
  7. Ciekawy temat. Też oglądam już od dawna zeroto60. Jak moja 6hp wyzionie ducha to będę się interesował założeniem 8hp. Trzeba być pasjonatem bo koszt 8hp będzie na pewno grubo ponad 10k na używanej skrzyni, ale porządny remont 6hp to też dzisiaj koszt 8-13k.
  8. Dzień dobry. Wpakowałeś się w takie auto i silnik, że niestety musisz się trochę poznać bo wizyty u mechaników mogą być drogie. Na pierwszy rzut kup interfejs DCAN, opanuj program INPA i zobacz czy są w pamięci jakieś błędy silnika. Co do telepania silnika - tak to mogą być poduszki.
  9. Prosta odpowiedź jest taka że warto jak robisz sam, jak płacisz za to to Cie skasują grubo nie tylko za roboczogodziny ale też gwarancję na jakiś czas, że to będzie chodzić.
  10. Pewnie będziesz musiał rozkleić je i wyczyścić w środku. Być może nawet ponownie metalizować odbłyśniki, przy okazji wymiana kloszy na nowe bo po rozklejeniu to grzech nie zrobić. Sporo pracy, jak masz zacięcie i czas to walcz, inaczej szukaj używki.
  11. Też się nad tym zastanawiałem 🙂 Podbijam temat.
  12. Odpowiem sobie samemu: G30 jest do 06.2020
  13. @luk_bydwiesz może do którego roku są obsługiwane auta w 4.39?
  14. Jesli masz przepływomierz (nie wszystkie n52 mają) to może być z nim problem lub też prawdopodobne jest że masz nieszczelność w dolocie i zaciąga lewe powietrze. Przepustnica w tym silniku jest tylko do zapalania i jako zapas. Normalnie nie pracuje, jest otwarta, bo to przecież Valvetronic.
  15. Mając stare bmw z N52/N53 powinieneś moim zdaniem zacząć sam ogarniać diagnostykę silnika bo mechaniory Cie spompują kasowo i Ci się odechce. Źródło wiedzy o N53 - bimmerprofs.com
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.