Skocz do zawartości

klurg

Zarejestrowani
  • Postów

    116
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest F11 525D N47
    Było E90 318D

Osiągnięcia klurg

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Jest akcja na chłodnicę EGR. Jeszcze raz wielkie dzięki za informację. Czy mam rozumieć, że również w przypadku aut po upływie gwarancji - akcja na wymianę egr odbywa się w ASO bezkosztowo?
  2. Witam, proszę o sprawdzenie: DY77218. Z góry dziękuję.
  3. klurg

    Łódzkie

    Panowie, gdzie w Łodzi, najlepiej na Widzewie, zlecić wyjęcie i czyszczenie DPF (sama chemia i wymuszone programpwo wypalanoe nie do konca pomogło), w F10 525D?
  4. Dziękuję za pomoc, czy wiadomo kiedy w 2015 roku był weryfikowany przebieg w aso? Uzyskałem informację, iz miał szkodę w 2014 roku ale rzekomo nie naruszajacą konstrukcji - przerysowanie i wgięcie 2 elementów, uszkodzenie plastików . Z autobazy koszt naprawy mieści się między 5 a 7 kzł - czy to już poziom wstawiania nowych poduszek? (do sprawdzenia podczas ewentualnej weryfikacji w ASO). Kupujac 8 letni pojazd nie jestem naiwny, myśląc, że kupię igłę z fabryki. Jak widzę rodzynki bez żadnych, najmniejszych nawet odprysków, zarysowań, wgniotek parkingowych przy przebiegu >200tkm to nawet nie chce mi się wyjmować miernika lakieru. Ważne, żeby nie był to wyklepany przystanek autobusowy (co akurat można zweryfikować), no i żeby był prawidłowo eksploatowany (to niestety juz trudniej zweryfikwoac jak nie ma historii serwisowej). W tym konkretnym przypadku martwi mnie jednak bliskość Płocka...
  5. Jak w temacie - mam m.in. na oku BMW 5 GT z 2010r., wyjątkowo w dieslu: VIN: WBASN61080C458490 link: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-gt-f07-full-opcja-maly-przebieg-bezwypadkowa-zarej-w-pl-zamiana-ID6zy62V.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 Mam prośbę o rozkodowanie VIN i sprawdzenie historii tego pojazdu o ile jest dostępna z ASO. Może ktoś zna sprzedawcę, może coś więcej powiedziec o pojeździe. Z góry dziekuję za wszelka pomoc.
  6. @jacekjacek78 - dokładnie u mnie też system 2+2 :) Do tej pory starczało nam 460l w E90. Przy czym sprawdzając właśnie na wikipedii pojemnośc bagażnika w E90 i pojemność w E07 - doszło do mnie, że są porównywalne, a nawet w F07 standardowo jest mniejszy bagażnik - 440l sic! - dopiero po przesunięciu tylnych siedzeń - pojemność bagażnika wzrasta do 590 l... Oczywiścei zdaję sobie sprawę, że F07 ma dużo lepszy dostęp jako hatchback., ale mimo wszystko pojemnośc standardowego bagażnika jest problematyczna. Na priv puściłem wiaodmosć z moim mailem i prośbą o zdjęcia, jeśli znajdziesz czas na ich wykonanie i przesłanie.
  7. @kruk Wielkie Dzięki za rozkodowanie Vin-u i historię ostatnich przeglądów - obecnie pojazd ma 236 tkm co mniej więcej zgadza się z okresowym przeglądami z 2016 i 2017 roku - co mniej więcej 14 tkm u osoby prywatnej. W sumie również zgadza się to że nie był serwisowany w ASO w ostatnim okresie, co niestety nie pozwoli ustalić co faktycznie i kiedy było przy samochodzie robione (rzekomo była wymieniane pompa wysokiego ciśnienia ale brak jest faktury...). Na spokojnie podchodzę do tej oferty. Mam pytanie czy można ustalić dostępna historię czynności serwisowych wykonywanych w ASO? Czy mógłbym prosić o rozkodowanie jeszcze jednej GT (tym razem 3.0D) nr: WBASN61080C458490. Z góry dziękuję za pomoc.
  8. @damascus7 wielkie dzięki za tak obszerną wypowiedź i użyteczne informacje. U mnie sprawa z wyborem silnika jest analogiczna - po pierwsze niewielkie przebiegi do 12 tkm rocznie, przy czym niestety około 50% duże miasto... Oczywiście słynne freude am fahren silnym benzyniakiem ;) i po trzecie kwestia właśnie żywotności silnika. Nie ma się co oszukiwać, że egzemplarze np. poleasingowe, poflotowe okolo 8 letnie nie przeleciały 200 tkm. Dotyczy to zresztą również wielu aut prywatnych. Jeśli zatem zakładam że samochód ma realny przebieg na tym poziomie chyba bezpieczniejsze jest wejście w benzynę (abstrahując tu od stanu konkretnego auta, bo z tym oczywiście może być różnie) niż w diesla z tym przebiegiem. Na niekorzyść działa niska popularność w PL benzyn z takimi i większymi silnikami, a co za tym idzie większy problem z późniejszą odsprzedażą.
  9. Dla mnie pociągająca jest ,,brzydota'' 5GT. O gustach się nie dyskutuje, natomiast większość przyzna, że jest to samochód nietuzinkowy i dość rzadko spotykany. Problem może jednak stanowić odsprzedaż zwłaszcza wersji z silnikiem benzynowym. Od 2 miesięcy obserwuje na necienjedna ofertę, klient zszedł z ceną już 10k zł z poziomu 80 k zł. Ps. naprawdę niewielki spalanie w mieście przez 535D (do 12l). Z informacji dostępnych na necie wynika, że średnia dla 535i przy jeździe nieemeryckiej spokojnie przekracza 15l/100km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.