Skocz do zawartości

jankesos

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jankesos

  • Urodziny 15.04.1974

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 ALPINA B10 v8 i E46 318ti 2002 i e90 320d
    Jankesos
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia jankesos

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam szukam pomocy w takiej sprawie, zmieniłem dyfer w e39 z 3,15 na 2,81 stary się wymielił i teraz mam przekłamanie prędkości na zegarach. czy da się to jakoś z kompa ustawić, czy trzeba wymienić czujnik prędkości? Morze ktoś wie gdzie mogę taką usługę wykonać
  2. Jako że jest to valvetronic i podczas normalnej pracy silnik nie używa przepustnicy tylko ilość zasysanego powietrza reguluje skokiem zaworów ssących to podstawowym problemem dla większości instalacji LPG jest brak podciśnienia w kolektorze ssącym którego zmiana jest dla instalacji ważnym parametrem ( obciążenia silnika). bez tego parametru strojenie instalacji jak STAG i inne tego typu jest bardzo trudne i nieprecyzyjne. Tu z pomocą przychodzi LPGTECH który jako jedyna instalacja na rynku ma możliwość pobierania sygnału z przepływomierza powietrza (zarówno napięciowego jak i częstotliwościowego (specjalna przystawka)) i wykorzystywanie go jako obciążenie silnika. Do tego wtryskiwacze TECH DRAGON bardzo szybkie i stabilne (czas otwarcia poniżej 1,9ms , zamknięcia poniżej 0,9ms) dla których sterownik LPGTECH posiada specjalny algorytm sterujący napisany w oparciu o ich charakterystykę i mamy poprawnie działającego VALVETRONIC . :mrgreen: PS. Dla czepliwych od razu napiszę że zamontowałem na takim zestawie 2 takie silniki i jeden N42 w e46 ( jak ktoś chce mogę wrzucić jakąś fotke) oraz wcześniej na elpigazie (AEB)więc znam różnice . Montowałem różne instalacje do różnych aut STAGA również. Od 4 lat na co dzień jeżdżę ALPINĄ B10 V8 w której miałem zamontowaną topową instalacje AEB elpigaz na wtryskach IPLUS a od roku jest tam LPGTECH więc moja opinia nie jest zasłyszana tylko z własnych doświadczeń
  3. jankesos

    Wymiana

    szukaj przepływomierza po numerze bosch będzie to samo a może trochę taniej
  4. Witam u żonki w kompakcie 318ti silnik n42 valvetronic obroty same rosną do około 1700 i spadają cyklicznie, jak włączę klimę to dzieje się to miej ktoś już opisywał temat ale stwierdził że samo przeszło, u mnie nie chce więc proszę kolegów o pomoc diagnostyka komputerowa nic nie wykazała
  5. jankesos

    316i N42B18 przerywa

    Witam kolego miałem to samo kiedyś w kompakcie n42b18 wiele rzeczy wymieniłem okazało się że przyczyną był czujnik położenia wału korbowego do jego wymiany trzeba zdjąć kolektor ssący początkowe objawy jakby silnik na chwilkę zgasł i zaświecała się kontrolka aku i jechał dalej potem już tylko gorzej do całkowitego zatrzymania i niemożności odpalenia napisz jak wymienisz czujnik
  6. Może być tak że gaz przesterowuje ci mapę benzyny spróbuj zdiąć klemy z aku na 10 minut i pojeździc tylko na benzynie jak będzie dobrze odpalał to wina źle wyregulowanego gazu
  7. U nas czyli w firmie EKO-PAL gdyż tam właśnie pracuje reduktor VEGA I SPORT do 350kM komputer STELLA czyli elektronika włoska AEB wtryskiwacze I PLUS też firma AEB butla w koło 65 litrów z zaworem o zwiększonym przepływie przewód zasilający do reduktora elastyczny o średnicy 8mm
  8. dokładnie ręce po obwodzie koła i jedna gdzie mała wskazówka przy za dziesięć piąta a druga gdzie duża
  9. Niedowiarki zapraszam na testy ze mną, ciśnieniowo na pewno da rade spadku temperatury na reduktorze nie sprawdzałem chyba tylko na autobanie można by to dobrze sprawdzić ciężko na naszych drogach korzystać długo z pełnej mocy ALPINY , ale trochę nią szalałem i nic się nie działo ( oprócz zużycia opon ) 1 parownik w zupełności wystarcza musi być wszystko dobrze za sobą podłączone i zmontowane kilka wskazówek butla w koło zamontowana zaworem w kierunku tyłu auta ( ja wiem że się źle podłącza ) a nie jak w 99,8% aut zawór w butli o zwiększonym przepływie przewód zasilający 8mm i podłączenia do zaworu i reduktora 8mm i rozwiercone (nie wkręcona przejściówka z 6mm na 8mm ) odpowiednio podłączone pod układ chłodzenia auta ( w każdym aucie trzeba podejść indywidualnie ) że o odpowiednich elementach jak Parownik Komputer i wtryskiwacze nie wspomnę
  10. witam znalazłem co tak stukało :D opis co się działo przy skręcaniu na nierównościach podjazdach pod krawężniki z lewej strony z przodu słychać było stukanie 3x trzepaki 4x podnośnik i nic wymieniony drążek środkowy końcówki tulej pływające i dalej napier.... W końcu wiechałem na kanał lewym kołem najechałem na wcześniej przygotowaną płytkę chodnikową (taką zwykłą 50/50 i 6cm wysokości) lewarek biegów na parking i ręczny i szarpanie kołem we wszystkich kierunkach i stuka najbardziej przy poruszaniu kołem gdy ręce na kole ustawione były na godzinę za 4:50 okazało się że bardzo duży luz na dolnym drążku-wahaczu przednim od strony wózka. :D auto na podnośnik do góry i zero wyczuwalnych luzów, ale wahacz wymieniony na nowy 2 dzień testów i nic nie stuka jeszcze tylko zbieżność i koniec tematu Mam nadzieje że komuś pomogłem pozdrawiam Jankesos
  11. podepnę się z problemem stuków okolice lewego koła tak samo skręcone koła ruszanie nierówność krawężnik coś stuknie wymieniony drążek środkowy końcówki tuleje pływające nic nie dało a czsami po gwałtownym hamowaniu bije kierownica przy hamowaniu potem mija masakra
  12. sprawdź alarm bo pewnie ktoś spartaczył przy zakładaniu zacznij od krańcówki pod maską
  13. moja Alpina B10 V8 4,6 zagazowana zajęło mi to 3 dni ale nie było pośpiechu instalacja elpi-gaz czyli elektronika i wtryskiwacze AEB auto chodzi jak na benzynie niedługo foty i wykresy z hamowni obalamy mity 340 KM i 470 Nm i jeden parownik Vega I sport - oczywiście butla z zaworem o zwiększonym przepływie i zawór od strony zderzaka przewód do parownika 8mm elastyczny
  14. koledzy może ktoś podpowie do czego te kostki umiejscowienie ich: za popielniczką http://images47.fotosik.pl/614/f1a057dbf4e8761em.jpg http://images43.fotosik.pl/613/f1dc0b4c316e289am.jpg
  15. witam a w jakim celu rozbierałeś rozrząd :D :?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.