Skocz do zawartości

xxqwerty25

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e92 335i

Osiągnięcia xxqwerty25

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Kupiłem i założyłem na obydwie osie ATE ceramic i muszę powiedzieć, że hamują gorzej niż tamte zużyte oryginalne klocki bmw. Jest jakiś dziwny lag. Na starych klockach jak wcisnąłem ostro hamulec to zrywało twarz, a teraz nic takiego się nie dzieje. Jak wyjechałem pierwszy raz na trasę to kilka razy po wyprzedzaniu ledwo wyhamowałem. Spotkałem się z opinią, że nowe klocki muszą trochę się zetrzeć żeby zaczęły normalnie hamować i pokazały, co potrafią. Czy jest to prawda? Z plusów to zauważałem, że nie ma takiego syfu na feldze jak wcześniej. Czy jest taka opcja, że klocki zostały źle założone? Specjalnie robiłem to w serwisie zajmującym się głównie BMW po wcześniejszych problemach. Na dniach pękła mi felga. Dzisiaj ściągnąłem tylne koło żeby obejrzeć i co się okazuje. Żeby założyć czujnik do hamulców trzeba ściągnąć nadkole. W serwisie nie dokręcili jednej śrubki i opona zrobiła dziurę w nowym nadkolu, które kupiłem w ASO mniej niż rok temu. Bo miałem podobną sytuację tylko mi oponę rozerwało na drodze i strzępy zrobiły w nim dziurę :mad2: . Nie wiem czy znajdę paragon z wykonywania tej usługi, ale mają tam bazę danych. Zobaczymy czy będą kombinować. Szkoda nie jest jakaś ogromna, ale sam to nadkole kupiłem i wymieniałem na nowe więc trochę się zdenerwowałem jak zobaczyłem dzisiaj w nim dziurę :duh:.
  2. Też myślałem nad tymi ATE ceramic tylko, że wtedy będę musiał chyba wymienić też tarcze i zaciski? Teraz mam normalne oryginalne tarcze i zaciski BMW.
  3. Jakiej firmy polecacie klocki do bmw e92 335i. Oryginalne kosztują jakieś 600 na oś. Chciałbym kupić jakieś dobre nie oryginalne. Przeglądałem jak na razie ATE i EBC. Jakieś 400-500 mogę dać. Jeżeli kupuje już za taką kasę to lepiej kupić oryginalne czy może zamienniki są lepsze?
  4. Witam. Ja mam średnie spalanie 11,5 po 15k km. Z czego jakieś 65% miasto 35% trasa. Tylko trasa to w dużej mierze autostrady, a tam prędkości ~180 to standard. Ogólnie nie żałuję gazu i lubię często trzymać silnik na wysokich obrotach więc wynik jest świetny. Autko z przebiegiem 55k i ostatnio wywaliło mi błąd silnika i obniżenie mocy pierwszy raz. W serwisie powiedzieli, że się zblokowały vamnosy i był to jednorazowy błąd. Możliwe, że z mojej winy, bo zalałem syfiastej benzyny z tesco zresztą silnik jakoś dziwnie pracował na niej. Teraz tankuje tylko na shell'u vpower ;). Co do skrzyni biegów to nie jeździłem automatem, bo od początku byłem nastawiony na kupno manuala. Teraz nie wiem czy nie był to błąd, bo skrzynia działa dość topornie i sprzęgło też. Trudno jest płynnie i szybko wrzucić bieg. Jak się kręci pod czerwoną linię na jedynce :twisted: to strasznie ciężko wtedy wbić 2. Sprzęgło działa trochę tak jakby w systemie 0 1. Ciężko je szybko i płynnie puścić. Poza tym czasami ciężko trafić wsteczny. Na początku jak chciałem szybko wrzucić jakiś bieg to czasami ręka mi się z lewarka ześlizgiwała :P. Też nie dawno musiałem prostować i spawać felgi 19". I w sumie to jest jedyna bolączka tego auta. Jazda po polskich "drogach" na takich felgach i oponach.
  5. Może to zależy od tego jak się jeździ. Ja jeżdżę głównie po mieście i np. na światłach nie żałuję gazu (co nieznaczny, że pałuje po mieście :P) . Z drugiej strony nie często robię trasy gdzie się jedzie ze stałą prędkością. Jazda na trasie czy autostradami wydłuża czas użytkowania oleju i silnik wtedy też pewnie mniej bierze.
  6. Moją 335i od ostatniej wizyty w aso na przeglądzie i wymianie oleju przejechałem jakieś 7tyś km i wczoraj upomniała się o dolewkę. Zarówno w aso jak i nie zależni mechanicy twierdzili, że dla tego silnika to normalne, że bierze olej.
  7. Mam jeszcze jedno pytanie. Mam już felgi 17x8. Mam jeszcze mały problem odnośnie opon.To BMW jeździ na run flatach w lecie i w zimie z tego, co się zorientowałem. Czy są jakieś przeciwwskazania żeby kupić opony, które nie są w technologii run flat. Zastanawiam się nad zakupem Michelin Alpin A4, a tych nie ma w tej technologii chyba. Ewentualnie pozostaje mi kupienie np. Dunlop SP Winter Sport M3 http://www.opony-central.pl/dunlop-sp-winter-sport-m3-225-45-r17-91h-rof-opony-zimowe/d-116997/?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2010-11&utm_content=116997. Mam mały mętlik w głowie i nie wiem za bardzo, co zrobić. W technologii ROA są chyba jeszcze jakieś Goodyear ultragrip bodajże, ale one chyba nie zbierają zbyt pochlebnych opinii. Proszę o jakąś radę. Zima za pasem, a ja nie wiem, co wybrać.
  8. Trochę zbadałem temat i teraz przynajmniej wiem, co te cyferki oznaczają :oops:. Chyba jednak zdecyduje się na 17 skoro tak zaleca producent. Wzór nie ma dla mnie aż takiego znaczenia. Prawdopodobnie wezmę coś w tym stylu: http://moto.allegro.pl/bmw-3-e90-e91-e92-e93-17-opony-zimowe-i1306385619.html http://moto.allegro.pl/bmw-alufelgi-e90-e91-e87-e85-lato-17-cali-orginaly-i1320547936.html Jeszcze tylko sprawdzę ile śpiewają za takie felgi w ASO. Jak mniejsze felgi będą bezpieczniejsze to lepiej takie wezmę, bo wystarczy że jest mokro i trochę się przyciśnie, auto zaczyna się ślizgać jadąc na prostej. Na śniegu jeszcze nie jeździłem tym samochodem ani zresztą żadnym z napędem na tył.. Opony wezmę pewnie, któreś z polecanych tutaj: viewtopic.php?f=87&t=138354.
  9. Ok też myślałem żeby jak coś kupić 18". Przeglądałem ofertę na tej stronie i nawet podobają mi się te: http://img812.imageshack.us/img812/8462/bmwg.jpg Tylko nie wiem co to za model. Rozmiary pewnie tak jak mówisz 18x8.0 i 18x9.0 do tego rozstaw śrub 5x120 chyba.
  10. Witam. Jakiś czas temu kupiłem bmw e92 335i. Idzie zima więc muszę zacząć myśleć nad nowymi oponami. W tej chwili auto jeździ na oryginalnych 19" felgach bmw i oponach bridgestone run flat. O ile się nie mylę to są te felgi: http://moto.allegro.pl/oryginalne-bmw-3-e90-91-92-93-5x120-nowe-i1283701084.html http://moto.allegro.pl/komplet-felg-bmw-e90-e91-e92-m-19-oryginaln-i1289039297.html http://moto.allegro.pl/19-bmw-m-power-p-pakiet-e90-e92-oryginal-m3-i1318158831.html Pierwszy raz staję przed problemem zaopatrzenia się w zimowe opony na zimę (wcześniej w audi wymieniałem na stalowe felgi, które miałem od początku) i nie wiem za bardzo jak się do tego zabrać. Jakie są moje opcje? Powinienem kupić nowe felgi, (chyba nie stalowe ? :P) jeżeli tak to jaki rozmiar? Czy może kupić tylko nowe gumy i założyć na to, co mam już teraz? Opona jest dość twarda i ciężko ją zdjąć więc nie wiem czy można ryzykować zakładanie i ściąganie? I od razu jakie opony do tego kupić? Czy powinienem założyć run flaty znowu czy może zwykłe? Ostatnio miałem nieprzyjemność wymiany takiej opony i kosztują dość grubo (nowe ~1600 za jedną jak się poszuka). W aucie mam zawieszenie typu m jeżeli to coś zmienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.