Skocz do zawartości

Zaku78

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Zaku78

  • Urodziny 15.03.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M57 Diesel
  • Lokalizacja
    Sląskie Granie

Osiągnięcia Zaku78

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam mam na C:\ postawionego Ediabasa 6.4.7 pod ADS, kolega mnie namówił bym zrobił mu aktualizacje w DDE4.0, więc dokupiłem do tego odzielny K-line OBD2, po podłączeniu nie współpracuje z moim pakietem pod ADS, teraz pytanie brzmi? -Czy jest możliwość zmienienia czegoś w plikach Ediabas.ini by się komunikował dodam, że nie posiadam pliku OBD.ini Czy konieczne jest postawienie nowego Pakietu bmw, i czy może być na dyski D:\ nie wiem czy sie to nie bedzię gryzło :( , bo nie chce rezygnować z mojego Ediabasa, Pozdrawiam i przepraszam za zamieszanie. Zależy mi na komunikacji z Winkpf przez obd2 a nie przez mój ads.
  2. Jaka jest szansa na uwalenie tym galletto dde4.0 przy zgrywaniu lub wgrywaniu ? Albo czy są jakieś pewniejsze nie chińskie kable.
  3. Podziękowania dla użytkownika wafeltom, za szybką odpowiedz i pomoc, po zlutowaniu pinów fejs od razu rozpoznał samochód, więc ja wasza druga lampka w fejsie tylko mignie na zielono, warto rozkręcić i sprawdzić piny, pozdrawiam :P
  4. Niestety czyszczenie rejestrów i wszystko co związane z programem nie pomogło, jak ruszę z tematem poinformuje co było przyczyną :wink:
  5. Kłaniam się nisko za przeczytanie tych 120 stron po angielsku :roll: - Zaoszczędziłeś mi 3 dni czytania i wyrywania włosów, piwo jestem Ci winny i dam znać jak poszło jutro :)
  6. Ja niestety włączyłem z ciekawości czy wejdzie w menu główne, i z tymi pinami też czytałem na forum angielskim, że nie które wychodziły właśnie z nie podłączonymi tylko ze to niby skutkowało z nie łączeniem sie dme i skrzyni a w setting mam takie ustawienia Hardare status : Zielony kwadracik: Device drivers or another FTDI drivers are insaled Po podłączeniu drugi kwadracik Zielony : BMW scanner adapter is plugged in Protocool seting Delay between commands [msec} ustawione na 20 Delay beetwen bytes [x0.025 mse] ustawione 40 Czy to oznacza, że go jakoś zablokowałem na sucho :|
  7. Korzystam z laptopa XP z portem com z ciekawości zamówiłem sobie kabelek pa softa z chin, wygląda tak jak te wszystkie z białym logiem z przodu . Po przyjściu według instrukcji instalacji. W portach usb pokazuje mi się port "Bmw Scanner". Kabel podłączyłam do auta zapala sie żółta lampka czy dam pozycje 1,2,3 caly czas świeci i nic sie nie zmienia, potem podłączam do portu usb obojętnie którego mignie chwilkę "druga zielona" dioda i to by bylo na tyle :? prosi o załączenie zapłonu i czy jest w 1,2,3 pozycji. W identyfikacji pojazdu w programie wyskakują komunikaty DME not found, i tak po kolei wszystkie sterowniki. Sprawdzane na dwóch e39, szkoda też, że mało na forum użytkowników tych kabelków :x
  8. Jeszcze Jedno pytanie czy przed podłączeniem do usb, kabel nie powinien za pierwszym razem połączyć ze z autem by zakodować interfejs, ponieważ czekam na przejściówkę z OBd na 20 pin i nie mam jak tego sprawdzić, dodam tylko, że nie umie dostać się do okna programu.
  9. Kolega miał b25 ja b20 i na prawdę żwawsze autko :oops: Ale z drugiej strony droższe i ciężko dobrą kompresje, przez tych co lubią dać na zimny silniku :?
  10. Zabawy na śniegu sama przyjemność, wyższy bieg niższe obroty autko sie nie męczy ani nie psuje a my możemy polatać jak na karuzeli :P
  11. Pozdrawiam zimowe zabawy, naszymi zabawkami :)
  12. Witam mam problem z odpaleniem kabelka na Win XP, po instalacji tak jak w instrukcji pdf w portach USB widnieje Bmw Scanner, gdy odpalę ikonkę programu to pierwszy kwadracik jest zielony a drugi żółty co odpowiada za kabel, gdy go podłącze lampka na interfejsie mrugnie na zielono, kwadracik na chwile robi sie zieloty i wyskakuje okno z błędem = hardware faulty =. czy ktoś miał problem z instalacją, czy kabel mógł przyjść uszkodzony.
  13. Jest możliwość odblokowania webasto w e39 m57 przed liftem. Pozdrawiam Tomek
  14. Mam ten sam problem, felgi proste, opony dobre, zawieszenie bez lozow, a bicie na kierownicy jest nie mozliwe od 80-100 i od 130-140 i tez nie wiem czym to jest spowodowane na zimowkach troszke mniejsze. Pozdrawiam
  15. Tez się tak zastanawiałem, ale to stuki chyba bardziej powinny być słyszalne na dole od strony misy gdzie jest wał korbowy, a te cykanie słychać bardziej od góry od strony obudowy, musiał bym ją zdjąć i nasłuchać, ale zdaje mi sie, że to od strony prawej głowicy ale z drugiej strony nigdy nie miałem takiego przypadku stukania w silniku może jednak się mylę tym sluchem :) będę musiał jeszcze raz iść dobrze osłuchać jaki dzwięk i gdzie się nasila, dodam, że cięzko odpala długo kręci, ale zaraz po odpaleniu praca silnika jest równa, stabilna i nie przegrzewa się.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.