Skocz do zawartości

spovn83

Zarejestrowani
  • Postów

    116
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520d 2010
    E39 520i 2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia spovn83

  1. Temat można zamknąć, pomógł mi w tym temacie Nasz kolega z forum: gk tds, oczywiście polecam z Nim współpracę, która jest bez problemowa. W skrócie: odbyło się programowanie jednostki CIC wgranie certyfikatów i wygenerowanie nowego kodu life time, który działa poprawnie. Jak coś przekręciłem to przepraszam za błąd.
  2. Zakup Niemcy.. nie dam rady, w czym może być problem ?
  3. odświeżę przy weekendzie... ktoś może coś jeszcze podpowiedzieć?
  4. Dziękuję za zainteresowanie, włożyłem do gniazda USB w schowku pendrive i plik pobrał się 1b.hex o pojemności 319B, otworzyłem ten plik w HxD i jest nr VIN tzn ostatnie 7 znaków w miejscu tak jak na przykładach w internecie więc zakładam że plik się pobrał poprawny tak samo jest z plikami z programu FSC reader. Użyłem programu jagera 1.91 wybrałem mapę poprawna itd. I ta aplikacja generuje ten sam nr FSC, który niestety nie działa.
  5. Cześć, Opisze tak w skrócie: (wersja CIC z wyposażenia S609). zakupiłem aktualizacje mapy do mojego samochodu przez Internet, otrzymałem nośnik USB z mapą Europe east premium 2023-2 i okazało się, że jest nie poprawny kod FSC. Po pewnym czasie zdobyłem program FSC reader i odczytałem w nim inny nr VIN więc otrzymałem już nowszą aktualizację mapy 2024-1 i nowy kod FSC, ale nadal miałem informację - kod jest nie poprawny. Dla sprawdzenia: pobrałem jagera 1.91, mapę europe east 2021-1, wygenerowałem kody FSC pod tą mapę programem i nadal jest informacja, że kod jest nie poprawny, użyłem zwykłego kodu jak i lifetimer. Sprzedawca podpowiedział, że może tak być jeśli nawigacja (jak widać była zmieniana) jest nie przypisana do samochodu to nie za aktualizuje mapy. Aktualna wersja mapy w samochodzie to ECE, 101131.2.11 Road map Europe premium 2014-1. Jakiś pomysł, podpowiedź? Dodam, że esysem wykonałem na module HU_CIC pliku CAFD opcję CODE, ale to nic nie zmieniło tzn kody nawigacji nadal są nie poprawne według urządzenia (taką informację znalazłem na forum przy zmianie CIC).
  6. Sry, ale takie rady sobie zostaw albo dzieciom itd. pytałem konkretnie a ty wyjeżdżasz z prostackim tekstem. Oczywiście wszystko zrobiłem sam i bez problemu ! Pytałem tylko o listwę, a te twoje "takie coś" nie skomentuje. zero wiedzy jakiejkolwiek i klepiesz po klawiszach jak jakiś oszołom. Ktoś coś?
  7. Cześć, Bmw F10, sedan, 2010, N47D20. Czy ktoś sam z Was wymieniał drążki kierownicze? mam luz w przegubie oglądałem listwę i jest okrągła, a drążek jest wkręcony mocno. Nie próbowałem jeszcze na "chama" odkręcać bo niewiem czy tak można. Myślę że tak jak listwa jest okrągła, zawieszenie wygląda jak z fabryki i wszystko mocno jest dokręcone, napewno sworzeń w zwrotnicy od końcówki drążka będę ciąć bo łamie mi tylko torxy jak blokuję go. Jak ktoś je odkręcał to z góry dziękuję za wskazówkę. Pozdrawiam.
  8. Temat rozwiązany, inpa cały czas mi kazała ustawiać horyzontalnie za każdym razem kręcąc śruba w lewo.. to patrząc na radar na "oko" było widać że jest juz krzywo w stosunku do samochodu. Więc zrobiłem najprościej ustawiłem radar na "oko" żeby był prosto w stosunku do samochodu i już inpa chciała ustawiać horyzontalnie w prawo. kilka drobnych korekt i inpa kończy kalibracja z sukcesem.
  9. witam, posiadam aktywny tempomat z radarem, za pomocą inpy kalibruje go a na końcu mam informacje "Empfangsleistung zu gering " google tlumaczy "zbyt niska moc odbioru". Tempomat po tym mozna włączyć ale radar nie widzi samochodów i nie reaguje na przeszkody. Ktoś kojarzy taki komunikat ?
  10. Cześć, Czemu przeważnie za każdym razem ktoś radzi wymienić moduł, nie mówię że może się jakiś kiedyś uszkodzić ale mnie to jeszcze nie spotkało dlatego czytając taka rade mam mieszane uczucia., odnośnie błędu 9E3B zwarcie na czujniku, wiązce czujnikow itd., miałem ten sam problem więc oczywiście natknąłem się na ten temat, który nie wnosi nic. Minus jest taki instalacji, że rozłącza nam wszystkie czujniki jak coś nie działa, ale za pomocą inp-y możemy w statsuie modułu pdc podpatrzeć sobie jak pracuja czujniki, mi czujniki, mi co chwilę wyrzucało błędy itp itd podczas takiego podglądu, więc odpiąłem przednia wiązkę- bez zmian, później tylną i już przód wskazywał ok, okazało się zwarcie na pinach czujnika 1-3 tylnego prawego (czasem w inpie zmieniał status ale inaczej niż reszta więc był podejrzany jako pierwszy )co powodowało błędy. Więc za nim kupisz kolejny moduł warto miernikiem (nawet tym za kilkanaście zloty) sprawdzić czujniki, instalację, ale najpewniej to będą czujniki bo w instalacji by musiały się uszkodzić dwa przewody i zewrzeć ze sobą co jest mało prawdopodobne ale nie wykluczone no i do obejrzenia jest moduł PDC który bardzo szybko można otworzyć i obejrzeć płytkę czy niema żadnych popalonych elementów - tak na szybko. Błąd irytuje jak wywala co chwilę komunikat na desce ale na spokojnie warto do tego podjeść :-) pozdrawiam
  11. spovn83

    Pomorskie

    Witam, Szukam warsztatu w celu naprawy/wymiany silnika w E60 M54B30 w pomorskim. Zna ktos kogoś?
  12. Może zmienić na ccc professional, cic, nbt tylko musisz zmienić FA $606 na $609 i zakodować czytnik pod Twoje auto. ok, dziękować
  13. to można czy nie ? upewnijcie mnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.