Skocz do zawartości

Sincere

Zarejestrowani
  • Postów

    503
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E90 320d 2007,
    A5 3.0 TDI 2010
    Jest: E39 530dA 2002

Osiągnięcia Sincere

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Oryginalny model BMW serii 3 G20 Limuzyna w skali 1:18 Numer katalogowy BMW OEM : 80432450999 LINK OLX
  2. Mam pełen komplet nowych zacisków z demontażu od F36 430ix 2016. Z racji, że w E39 fabryczne maja już dwie dekady czy można założyć te od F36 czy potrzeba dużej rzeźby do tego? Ktoś wie?
  3. Obudowy lusterek jak w temacie. Folia naklejona od nowości. Pudełka od ori karbonów. https://allegrolokalnie.pl/oferta/obudowa-lusterka-bmw-f20-f30-f36-alpinweiss-biale-bhl
  4. Zobaczyłem, że mam olej w zbiorniczku wyrównawczym; po zgaszeniu auta po trasie czuć zapach gorącego oleju stojąc obok. Pod silnikiem sucho; sprawdzone na kanale -nic nie cieknie ani nie jest zapocone, nic nie widac na pierwszy rzut oka. Auto pali na dotyk nic nie kopci. 6 wtrysków po regeneracji. Odma nowa. Zbiorniczek orginał nowy. Uszczelka pod pompą oleju?
  5. Ogłoszenie wisi bardzo długo. Co może być z tym autem nie tak, że się nie sprzedało?? Cena, wyposażenie wydaje się ok. Czyżby chodziło o ADblue?? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-320d-salon-polska-mpakiet-ID6DmZkV.html
  6. Musi przecież to ujawnić przed ewentualną sprzedażą. To muszą być bardzo krótkie rozmowy telefoniczne. Bardzo ;) Dobrze, że nie zadzwoniłem -szkoda darmowych SEKUND na to.
  7. Obserwowałem ogłoszenia kilku aut od dłuuższego czasu i ze wszystkich podobnych została tylko ta której nikt nie kupił -o dziwo najtańsza opcja ;) Czy ktoś oglądał ten egzemplarz? Nie chce jechać w ciemno bo teraz zaczynam być podejrzliwy. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-4-bmw-420d-coupe-full-m-pakiet-ID6D3yej.html
  8. ROZWIAZANIE MOJEGO PROBLEMU: Winne okazaly sie oczywiście wtryski. Nie wchodziłem w testy przelewowe -wyciągnąłem wszystkie 6 i zawiozłem na stół. Okazało się że 1 mocno leje. Wszystkie otrzymały nowe uszczelniacze. Po zamontowaniu wtrysków z powrotem na nowych podkładkach auto pali od kopa jak powinno.
  9. Filtr paliwa nowy wymieniony przy okazji nowego zaworka. Patrzyłem pod spodem nic nie cieknie. Nie śmierdzi paliwem z silnika... może pompa CR się kończy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.