Skocz do zawartości

kamyk_k1

Zarejestrowani
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2005 E90 320d 163KM
  • Lokalizacja
    SLP

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamyk_k1

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam proszę o rozkodowanie: WBAVC31020VC63266 Dzięki :)
  2. Mam to samo co inuictus i też jestem bardzo zadowolony.
  3. a DIS na to: :D http://img849.imageshack.us/img849/9612/unled1men.jpg Pożyczę interfejs od kolegi i sprawdzę co się będzie działo na jego kablu....
  4. @trandolf w opisie od kondzia widzę we właściwościach USB Serial Port (COM1) Lokalizacja: na USB Serial Converter natomiast u mnie pisze: http://img109.imageshack.us/img109/712/12221w.jpg Może mieć to jakieś znaczenie bo już z każdej strony próbuję ugryźć tą INPE żeby DIS w końcu poszedł i siły mi się kończą :mad2: Wszystkie twoje wskazówki zastosowane a DIS wciąż nie widzi połączenia....
  5. OK strzelone są tylne napinacze, mam już zamówione nowe - wymienię i zobaczymy co INPA na to. Dzięki za podpowiedź kolego. Pozdr.
  6. menadżer urządzeń kabel wykrywa na COM1 sterownik podany itd. trandolf a odnośnie INPY już pytałem czy dużo roboty żeby wgrać do INPY nowsze auta? Bo E90 nie ma i kombinuje łącząc się przez E60 błąd który mam widzi więc teoretycznie INPA się łączy....
  7. Witam. Kto podpowie jaki jest nr części (kabelka profesjonalnie zaznaczonego na foto :D ) przy akum... Poniżej foto (sorry za jakość zdj. z tel.) http://img815.imageshack.us/img815/6136/zdjcie1mi.jpg Pozdr.
  8. @trandolf to ja wrócę do tematu i jeszcze pomarudzę :? dalej nie mogę sobie poradzić z odpaleniem DISa twoim sposobem - zmieniałem też ustawienia podane przez kondzia i dalej lipa jest :mad2: podsyłam screeny co i jak po kolei wygląda.... może to wina systemu x64bit albo jakoś nie ogarniam ustawień bo już zacząłem w siebie wątpić ehhh poniżej screeny: Inpa mimo, że diody nie palą działa bo tak jak pisałem błąd skasowałem przez wejście na model e60 http://img715.imageshack.us/img715/9609/unled1vi.jpg Oto dowód =] http://img860.imageshack.us/img860/8904/unled2iww.jpg Po kolei w WinXP http://img718.imageshack.us/img718/7342/unled3mt.jpg W tym czasie włączam równocześnie DIS http://img5.imageshack.us/img5/7514/unled5w.jpg I na tym koniec... http://img541.imageshack.us/img541/9768/unled6a.jpg Pomocy :)
  9. @grafał gdzie wgrywałeś i ile Ci krzyknęli za to ??
  10. chris99 jak będziesz miał chwilę daj linka jak skasować inspekcję płynu hamulcowego albo opisz co jak i gdzie? Czy to INPA czy DIS? Dzięki Pozdr.
  11. Najlepiej złap od dołu - od nóg i pociągnij do góry, jak dobrze pamiętam są 2 zatrzaski wszystko łatwo schodzi tylko trochę siły trzeba użyć. Na pewno nic się nie urwie :) Powodzenia Pozdr.
  12. trandolf ja wrócę jeszcze do mojego problemu...a więc tak - zrobiłem tak jak mówiłeś tzn. aktualizacja sterownika + mój sterownik i INPA działa. Mimo, że ani battery ani ignition się nie świecą wiem, że działa bo poprzez model E60 wlazłem i odczyt errorsów zrobiłem. Ucieszony odpaliłem DISA i tu zonk :duh: . DIS dalej ma problem z komunikacją błąd 200.133 comunication error i tyle. Co z tym zrobić ? Pozdr,
  13. No jasne. Dzięki za odpowiedź. Pogrzebie w weekend zobaczę czy dam radę u siebie tak samo przymocować. A tak à propos gdzie gruszkę kładziesz?? Pozdr.
  14. no miejsce mi się podoba, tylko jak je tam zamontowałeś? mam to samo radyjko i też rozważam tą miejscówkę. pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.