Skocz do zawartości

baikerboys

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E-30 324 1990r

Osiągnięcia baikerboys

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wiem że by trzeba zrobić diagnoze podczas jazdy ale z mojej okolicy fachowiec nie ma tak długiego kabla żeby wziąć głowice do środka samochodu(a nie chce zostawić jej na silniku) i dopiero go zamówił i nie wiem kiedy będzie. Co do przepławki. Jak kupowałem to sprzedający zapewniał ze sprawna bo podłączał do swojej beemki. Zastanawia mnie to dlaczego ona lepiej idzie jak przepływka odłączona ?
  2. Witam. Mam silnik z Bmw e36 w budzie e30 m50b25. Silnik jedzie ale wgl słabo wkręca sie na obroty i nie ma mocy. Kupiłem juz inna przepływke ale to nic nie dało. A najlepsze w tym wszystkim jest to ze jak ją odłączę całkowicie albo zdemontuje to silnik dostaje mocy i jedzie (ale nie wiem czy do końca tak jak powinien). Wie ktoś co to może być ? dodam że była pod kompem i nie wykazało żadnego błędu. Już opadam z sił. Proszę o pomoc.
  3. Witam. Jestem w trakcie SWAPA z m20b20 na m50b25 ze36 do e30 i mam kilka wątpliwości i pytań: 1. Zostały mi dwie wtyczki po 3 Piny. wiem ze jedna idzie do przepustnicy a druga gdzie ? i która gdzie ? 2. Wężyk wychodzący z przepustnicy jest ucięty (to nie moja robota) i nie wiem gdzie go dać .. do węża od przepławki ? 3.Co zrobić z ta ''czarną puszka" ? Ominąć to jakoś czy co ? 4. Mam dwie klemy +. Jedną wychodząca z silnika m50 a druga z budy e30. Chce na razie odpalić na krótko a później i tak pójdzie do elektryka żeby zrobić na lale. Co z tym ? 5. Musze kupić miskę od e34 i pytanie. Może być od b20 ? czy musi być od b25 ? DSC04405.JPG DSC04407.JPG DSC04408.JPG http://zapodaj.net/e726e2d8be4b0.jpg.html http://zapodaj.net/a5802d107e304.jpg.html http://zapodaj.net/c674f6e1d6b95.jpg.html Mam nadzieje że fotki będą działać. Z góry dzięki za pomoc:)
  4. sorki za nieobecność na forum.. czyli ten wężyk co jest w otulinie i leci z niego paliwo to ma być podłączony pod listew czy pod ten regulator (czarna gruszka) ? bo już mi się wszytko pomieszało
  5. Witam. W mojej e30 są elektryczne szyby, lusterka i centralny zamek ( ale immobilizera nie ma ) jak ją kupiłem to kable miedzy buda a drzwiami były ucięte. I teraz moje pytanie . Jaki kolor kabla do czego jest ? bo kolory wychodzące z budy nie pasują koralami to tych w drzwiach ponieważ te w drzwiach już były kombinowane. Proszę o pomoc. i drugie pytanie czy w e30 były centralne zamki bez immobilizera czy porostu u mnie czegoś brakuje ?
  6. Wiec.. Przepływomierz wymieniony ( od takiej samej bety i chodziła na nim bez zarzutu ) i teraz na benzynie wgl nie odpala, na gazie czasem ciężko ale zapali. Iskra jest. Aleee martwi mnie to że jak próbuje odpalić na benzynie i zapcham dolot powietrza to świece są suche, nie zalane. Paliwo w wężyku jest i ciśnienie tez ma. Musze dodać ze jak naładuje ako to kilka godzin i jest wyładowane do takiego stopnia ze nawet kontrolki się nie zapalają ;/ Może jakieś przebicie albo coś ? I jak jest ten kabel co idzie do listwy od wtrysków to sprawdzając probówką te 6 pinów to jest tam 1+ i 1- no i w jednym słabo się żarzy jakby takie pół minusa. Juz nie mam pomysłów ? może pod kompa trzeba podpiąć i to coś wykaże ? Pomocy proszę :( !!!
  7. musi być od 2.0 ? czy może być od 1.6 ?
  8. baikerboys

    e30 raz odpala raz nie

    Witam. Jestem tu nowy :) nie wiem od czego zacząć, wiec... kupiłem bmw e30 320i z gazem za 1600 zł i był padnięty dyfer i nie zapalała na benzynie bo niby nie było no i oczywiście blacha do robienia ale to już zrobione. Dyfer został wymieniony i próbowałem odpalić na benzynie i nic, zdejmując ten weżyk który jest w "otulinie" paliwo wystrzeliwało pod ogromnym ciśnieniem i ten wężyk był podłączony to takiej jakby gruszki (kształt jak filtr paliwa w maluchu :P tylko czarne). Zamieniłem wężyki ( ten z otulina pod listwę od wtrysków a goły do tej "gruszki" i odpaliła :) tylko ze długo, strasznie długo było trzeba kręcić. Następnie uszczelniłem kolektor wydechowy i cały wydech i nowe świece i zaczęła odpłać na dotyk. Chodziła na benzynie i na gazie lecz nie było jeżdżone i następnego dnia juz tak ładnie nie zapaliła i zaczęła gasnąc a na gazie na niskich obrotach przerywc i tez gasnąc. Kolejenego dnia juz nie chiała odpalic i dobiero jak zdjąłem ten wezyk w otulinie i założyłem z powrotem to koślawo ale odpaliła. Na gazie w miarę chodzi na na benzynie czasem wejdzie na obroty ale i tak gaśnie i koślawo chodzi.. Już nie wiem co robić, proszę o pomoc ....
  9. baikerboys

    Jakie bmw do driftu

    a najlepiej wybrać bodę od jakigo modelu...?? i z którego roku ?
  10. baikerboys

    Drift

    Od jakiego wieku można wziąć udział a zawodach drifingu ? trzeba mieć prawo jazdy ? czy w ogóle trzeba być pełnoletnim ? i czy wie ktoś gdzie znajdują się jakiś szkoły driftu ? najlepiej w pomorskim lub Kujawko pomorski... z góry dzieki ?
  11. baikerboys

    Jakie bmw do driftu

    witam ... mam zamiar zacząć przygodę z driftem i chciałbym się dowidzieć jakie bmw jest do tego najlepsze? może ktoś pomóc... albo może zebym kupił jaka bete bez silnika i wstawił jakiś mocny ? co zrobić z zawieszaniem ?z góry dzięki ...
  12. No dzięki :!: Ale mam jeszcze jedno pytanie czy do 525tds e-34 pasował by silnik od 324 td e-30 1990r. Czy trzba zminic mocowania czy da sie na te same :?:
  13. Wiatm !! Mam pyanie, poniewż mam zamiar kupic sobie BMW 525 E-34 z 1994r i znajomy mechanik powiedzial mi ze w tych beemkach są slebe silniki to znaczy ze maja moc i są silne ale częst jest jakas awaria. Czy to prawda ?? Czy warto kupic takie BMW. Dodam jeszcze ze mialem bete 323 e-30 1990 z silnikie diesla i tam był naprawde dobry silnik i blachy tak samo!! Z gory dzieki za odpowiedz !! :!: :!:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.