Witam wszystkich, zwracam się z zapytaniem czy ktoś może mi podpowiedzieć w kwestii napędu x drive. Auto jak z tematu e53 3.0i 2003.10 rok. Około 3 tygodnie temu pojawił mi się błąd na wyświetlaczu licznika engine failsafe prog oraz zapaliła się kontrolka żółta 4x4 w kółku i napis żółty brake. Zgasiłem auto i ponownie odpaliłem i problem znikł. Po przejechani paru km, błąd nie wrócił do czasu przejazdu przez krawężnik, tj, koła skręcone , zjazd z krawężnika, prędkość prawie zerowa, przód zjechał i wyskoczył komunikat czy właściwie żółte 4x4 w kółku jakby zostało wyłączone DSC. Udałem się do kolegi, został podłączony komputer z programem ista z czerwca 2019 rok, po odczytaniu błędów wyskoczyło 0054C6 VTG Oil wear. Kolega skasował błąd i było dobrze na 90 km i błąd wraca, szczególnie przy zjazdach z nie równości i nie jest regułą, że przy skręconych kołach, ale już tylko wyskakuje to żółte 4x4. Sam podłączyłem teraz program inpa i wyskoczyły dwa błędy tj 54C6 oraz 5f3a. Co zostało zrobione przy aucie, 1. 2 tygodnie temu wymienione wahacze przód 2. zębatka w silniczku została obrócona o 180 stopni, czekam na nową 3. dziś auto przeszło pełną geometrię 4. dziś też zostały wyważone koła na nowo o rozmiarze 235 65 17 ciśnienie 2,2 5. kolega wykonał mi kalibrację czujnika skrętu programem ista, jeżeli źle piszę może sam kolega mnie poprawi jeśli czyta ten wątek. 6. olej w ASB był wymieniany w grudniu 2018 Problem: wyskakujące samo żółte 4x4 w kółku, zazwyczaj na uskoku. Czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie można jeszcze szukać przyczyny? Dziękuję za ewentualne wskazówki. Pozdrawiam