Skocz do zawartości

mistrzBo

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ...

Osiągnięcia mistrzBo

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Cześć W jakich cenach macie B12 Pro-Kit oraz B12 Sportline do e46 2.0d 136KM(VIN CF60524)? Co jeszcze warto wymienić? Poduszki amortyzatorów - Lemforder? Coś jeszcze? Dodatkowo prośba o podanie ceny kompletu wahaczy z tulejami MEYLE HD na przód. Dzięki!
  2. Panowie, Planuje wymianę kompletu przewodów hamulcowych sztywnych i elastycznych przód/tył od pompy ABS w E46 2.0d 136KM. Zakupiłem przewody miedziane(zrobione według katalogu BMW, w fabrycznych długościach OEM z zarobionymu końcówkami pod układ z ASC) i elastyczne jak również płyn hamulcowy ATE SL 6. Wiem, że przewody koroduja tylko z tyłu(i tak jest u mnie) i praktyka jest, że się łaczy gdzieś w połowie, no ale zakupiłem całość, więc dla świetego spokoju, zdecydowałem o wymianie kompletu. Ktoś poleci jakiś warsztat w Warszawie lub okolicach, który nie zedrze ze mnie i przy okazji nie będzie, mnie straszył, że "trzeba będzie aktywować pompę ABS przez iterfejs diagnostyczny, co się może udać lub nie"-chyba, że to prawda, ale nigdzie nie znalazłem takiej informacji. Bo, że wymagać będzie odpowietrzenia to się domyślam. Najlepsze jest to, że jedni szacuja robote na 2h, inni na 5-6h, a inni na 1,5dnia, więc czuje, że pierwsi to tylko chca mnie złapać dobra poczatkowa wycena...która później zostanie mocno skorygowana. Zakres cen od 250zł do 800zł brutto. We wszystkich przypadkach, żeby uprościć pracę mechanikom i obniżyć koszt, zdecydowałem się na nie zdejmowanie zbiornika paliwa.
  3. historie projektów z 2.0d 136KM wskazuja, że bez wymiany wtrysków też się da
  4. hej, powoli zmierzam sie z tematem podniesienia mocy w 2.0d 136KM sedan, przebieg 276tys km, zdrowa seria, salon PL, 1 wł. Jako nazwijmy to stage 1, chciałbym zmienić IC, turbo, downpipe de cat+ końcowy tłumik przelot od RM Motors Zrobiłem małe zestawienie opcji potrzebnych gratów z orientacyjnymi cenami. Wydaje mi się, ze mogę odpuścić wymianę wtrysków(Firad +50% Flow/535d e60) ewentualnie na rzecz wzmocnionego sprzęgła z dwumasa(jeżdzę nadal na oryginalnym fabrycznym). Wydaje się, że byłoby to rozsadne, ale jeśli nie jest to konieczne to nie. Myślę, że ok 200KM mi starczy, chyba, że mozna bezpiecznie więcej(220-230) przy któryms zestawie, zatem, która drogę należy obrać? Z dodatkowych kosztów to remap 1400zł(zgadza się?) no i montaż gratów(proszę o podpowiedź). Zastanawiam się, który IC wybrać, wydaje się, ze 550x140x65mm od fmic sie sprawdza. TURBO 1)500zł(olx) turbosprężarka gtb1752v wyjęta z Master Trafic 2.5 Dci 2)1800zł turbosprężarka TC-Turbo 3)2300zł turbosprężarka Perun-Turbo stage 1 IC (bez rurek,zacisków + ok 200zl) 1)299zł https://fmic.pl/intercoolery-fmicpl/197-intercooler-550x140x65mm.html#/30-intercooler-fmic_eu Intercooler o wymiarach rdzenia: 550x140x65mm, wymiary całkowite: 700x140x65mm, 2)329zł https://fmic.pl/intercoolery-fmicpl/685-intercooler-550x180x65mm.html Intercooler o wymiarach rdzenia: 450x180x65mm, całkowitych: 600x180x65mm, 3)441zł INTERCOOLER JRSPEC 550X140X65MM https://fmic.pl/intercoolery-jrspec/46201-intercooler-550x140x65mm.html Wymiary rdzenia: 550x140x65mm Wymiary całkowite: 700x140x65mm (+ mocowania) DP 1)730zł dp DECAT BMW E46 320D M47 https://rm-motors.pl/pl/downpipe/57-bmw-m47.html Średnica rury 63,5 mm Stal kwasoodporna Tłumik końcowy przelotowy RM-Motors 250zł https://allegro.pl/oferta/tlumik-koncowy-przelotowy-rm-motors-rm6-63-5mm-7649696070
  5. ciekaw jestem jak ten setup sie sprawdził po tylu latach, czy jest tu nowy wlaściciel lub czy coś wiadomo komuś o dalszych losach tego projektu lub podobnych(pewnie już trochę mogło ich się pojawić do tej pory)?
  6. silnik elegancko wymyty- musi być od pasjonata marki ;) przód bez odprysków od kamieni, pewnie jeździł tylko po bułki...na wstecznym ;)
  7. podobnie jest z autkiem dziewczyny, 2011r. salon PL, pierwszy właściciel, bezwypadkowe itd. sprzedaje w jej imieniu już ponad rok i pies z kulawą nogą nie zadzwonił, bo jest ciut droższe niż te od handlarzy
  8. Nie mogę.... wszyscy by chcieli kupić zadbane autko, serwisowane, bezwypadkowe, ale jak się coś pojawia wartego uwagi, to nagle cena za wysoka...bo można kupić już od handlarza 3 litrowy silnik za tanioszkę. Dwóch znajomych nie chciało ode mnie auta(e46 2.0d, 2001, salon PL, pierwszy właściciel, itd.), chociaż ja nawet na wynos żarcia w nim nigdy nie przewiozłem w obawie, żeby się nic nie rozlało, nawet jak na wakacjach w Hiszpanii serwis wypadł, to autko odwiedziło tamtejsze ASO. Mogę ich zrozumieć -chcieli więcej mocy. No więc pojechali sobie po 3 litry w dieslu do Berlina. Po przyjeździe jeden musiał zainwestować we wtryski, sprzęgło, dwumas, a drugi w turbinę i remont automatu, a przy okazji okazało się, że oba były po dzwonie i warsztat polski zupełnie przy okazji zwrócił uwagę na niefachowy i zagrażający bezpieczeństwu sposób naprawy jednego z nich(nitowanie zamiast spawania). Oba były zakupione ze stanem licznika w okolicach 100 tys km oczywiście..no okazja...ale najważniejsze, że na wejściu było tanio! Temu od wtrysków, jak przyjechał się pochwalić- bez kitu -kopcił jak Stefan Batory na otwartym morzu, a to był tylko początek wydatków. Auta się na tyle sypały w kolejnych miesiącach, że sprzedali je niedługo później dopłacając SŁONO do interesu. A wracając do mnie. Autko sprzedawałem z przerwami nie pamiętam już ile lat, ale od momentu kiedy pierwszy raz wystawiłem ogłoszenie zrobiłem nim ok. 65tys km, to będzie pewnie ponad 3 lata. W tym czasie miałem może ze 4 telefony, a 2 osoby zdecydowały się obejrzeć, z czego jeden ostatnio nieufnie potraktował pomarańczowy warning ciśnienia oleju świecący chwilkę po uruchomieniu(mimo zapewnień, że czekam na wymianę oleju, żeby wymienić razem z czujnikiem poziomu oleju już zakupionym- nie martwiłem się tym, bo auto grama oleju nie spala) Chyba założył, że silnik do remontu się szykuje, a drugi miał nadzieję zbić cenę do poziomu importowych szrotów. Także ogłoszenie nadal sobie wisi, ale totalnie traktuje je już badawczo i mam ochotę przekroczyć nim co najmniej 300tys km. I jestem przekonany, że spokojnie bez problemu się to uda.
  9. mistrzBo

    320d wymiana sprzęgła

    zatem mogę spać spokojnie :)
  10. no niestety, rynek zalany przez handlarzy tanimi autami z zachodu, to i cena wygląda mało atrakcyjnie...
  11. a co sądzicie o tym http://sprzedajemy.pl/bmw-e46-2-0d-136km-2001r-1-wlasciciel-salon-pl,17539617 ?
  12. mistrzBo

    320d wymiana sprzęgła

    update po ponad roku: na liczniku wybiło 245tys km i nadal oryginalne sprzęgło, na którym wyjechał z fabryki :)
  13. mistrzBo

    320d wymiana sprzęgła

    a co wstawiles - LUKa?
  14. mistrzBo

    Problem z ksenonem

    ja mam problem rozwiazany, ale dzieki :)
  15. mistrzBo

    320d wymiana sprzęgła

    informacyjnie, jeżdżę jeszcze z oryginalnym sprzęgłem, aktualnie 226tys km :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.