Skocz do zawartości

SlaVkoEg

Zarejestrowani
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 177km 2008 N47
  • Lokalizacja
    Elbląg

Osiągnięcia SlaVkoEg

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. U mnie światła za światła do jazdy dziennej robią xenony. Włączone w idrive. Kiedyś znalazłem informację, że w przedliftach jest tak jak u mnie tylko, że słabiej świecą niż po zmroku. Dzienne w ringach są dopiero w poliftach. Moje auto to przed liftowe e91 z 2008 roku.
  2. Czy u was też zawsze wskaźnik pokazuje olej na max? U mnie tak jest pokazywany nawet w momencie kiedy na bagnecie jest połowa.
  3. Sprawdź najpierw żarówki. Jeżeli są dobre to weź miernik i sprawdź czy dochodzi prąd i czy jest masa. Jeżeli nie ma napięcia a reszta jest sprawna to podpiąłbym jakiś interfejs i sprawdził czy nie ma błędu zwarcia w obwodzie. Miałem podobny problem i u mnie spowodowało to wypalenie "główki" żarówki, która dotyka styku obudowy. Wystarczyło wymienić żarówkę i powiedzmy że wykasować błąd. Jeżeli wszystko sprawne a dalej nie działa to niestety czeka Cię demontaż tapicerki aby sprawdzić czy wiązka nie jest przełamana.
  4. Ja do swojego silnika za zestaw uszczelek od kolektora ssącego + zaślepkę płaciłem bodajże coś ponad 100zł. Klapki były usunięte przez poprzedniego właściciela o czym nie wiedziałem więc i tak rozebrałem wszystko. Pracy specjalnie dużo przy tym nie ma więc można samemu to ogarnąć.
  5. Prawdopodobnie wywaliło błąd zwarcia i bez interfejsu się nie obejdzie. Miałem tak samo i pomógł program BTool.
  6. Jeden wężyk od podciśnienia idzie od przodu do tylu nad kolektorem. Jak mechanik nie zwrócił na niego uwagi to jest duże prawdopodobieństwo, że podczas montażu kolektora przycisnął nim wężyk.
  7. Super, że udało się zlokalizować usterkę ;) :dance:
  8. Zobacz też pod spoilerem czy wszystko ok oraz przewody, które wychodzą z klapy bagażnika i wchodzą do karoserii z prawej strony
  9. Myślę, że autor sporo się napracował przy tym programie i proszenie o kod do darmowej wersji jest trochę nie fair zwłaszcza, że 50zł za aplikację, która daje tyle możliwości nie jest wygórowaną kwotą. Do tego nie chce Ci się przeczytać nawet pierwszej strony tematu. :naughty:
  10. Obawiam się, że odpięcie akumulatora może nie pomóc. Niczego nie będzie trzeba kodować.
  11. Czy to jest temat o światłach??
  12. Miałem identyczny problem. W moim przypadku winny okazał się kabelek idący do spojlera klapy bagażnika po zlutowaniu go wszystko zaczęło pięknie śmigać razem z bezkluczykwoym otwieraniem i odpalaniem. Więc radziłbym bym Ci najpierw sprawdzić czy żaden kabelek się nie przerwał, ogólnie ściągnij cały spojler tylnej klapy bagażnika i zobacz jak u Ciebie wygląda cała centralka, może dostała się do niej woda ? Słyszałem, że w e91 to częsty przypadek. Po długim czasie udało mi się zajrzeć pod spojler i okazało się że były przerwane 4 przewody idące do modułu. Dzięki za pomoc :)
  13. W moim przypadku błąd zwarcia spowodował upalony, stopiony "łepek" żarówki. Nie chciało mi się jej odrazu wymienić, aż zablokowało mi moduł.
  14. Funkcja kasowania błędu zwarcia działa poprawnie. Udało mi się skasować ten błąd. Jeszcze raz dziękuję za nią :) :clap: :dance: :dance:
  15. U mnie wszystko gaśnie i w czasie jazdy nic nie świeci tak jak u Ciebie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.