Skocz do zawartości

draglukasz

Zarejestrowani
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316 ti 2002 rok 1,8 benzyna+LPG

Osiągnięcia draglukasz

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Zainteresowało mnie to auto https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-f30-sportline-m-pakiet-xenon-led-ID6CFeN6.html Co myślicie? Cena w miarę ok, zderzak tylko do wymiany. Nie ma navi ale nie jest mi bardzo potrzebna, ewentualnie czy można "dorobić"? Proszę o pomoc
  2. Ja się zastanawiam nad zakupem F30 w dieslu lub audi a4 B8 w dieslu. Do BMW mam sentyment, mam compakta z 2004 roku i już przejechane prawie 400000km bez awarii, z tego 250000 km na LPG :) Bardzo mi się podoba F30 tylko jestem nieco zielony ewentualnie z jakim silnikiem wybrać. Codziennie pokonuję 120km na trasie, zależy mi na małym spalaniu ON. Audi trochę więcej pali i grubo się zastanawiam nad f30. Który z silników jest najmniej awaryjny bo wiem że są około 116km, 143km, 164km, 184 km. Który według Was jest w miarę optymalny dla moich potrzeb?
  3. Witam. Mam uszkodzonego touringa z 2014 roku 2.0D. Znalazłem kompletny przód aby wymienić, cały pas przedni, chłodnice, maska, zderzak, błotniki oraz lampy. Czy będzie pasował kompletny przód z F30,31 po face liftingu? Z tego co się orientuję zmienione zostały lampy leedowe- o ile części blacharskie powinny pasować (nawet z wersji sedan), czy nie będzie komputer wywalał błędu po podpięciu tych lamp?
  4. Znajomy wymieniał mi uszczelkę miski, ale przypadkowo zerwał podzuchy- przy podnoszeniu silnika ponoć. Troche pojeździłem na uszkodzonych poduszkach- strasznie było słychać takie "buczenie" czy rezonans po zwiększeniu obrotów. Poduchy kupiłem nowe firmy VAICO i okazało się że problem pozostał... wydawały się być w miare ok- były dosyć miękkie- napewno olejowe. Ale czemu dalej trzęsie?
  5. Trzeba odkręcić niestety ale miskę olejową... górny zawór jest przy filtrze oleju. jest to dosyć pracochłonne... ja tego nie robiłem tylko znajomy mechanik co zajmuje się BMW.
  6. Witam! do czyszczenia miałem zawór zwrotny pompy oleju oraz zawór zwrotny przy filtrze oleju. Zapchany był resztkami szyny ślizgowej łańcucha rozrządu- szyna wcześniej wymieniona ale drobne opiłki plastikowe zostały- płukanie silnika..........
  7. Tak jest- element 2,3,4 jutro będzie mi wymieniał mechanik więc dam znać co i jak
  8. Panowie... Zawór zwrotny oleju do wymiany...
  9. a jak przygazuje zaraz po odpaleniu to silnik się dławi i zgaśnie. Później jest problem z odpaleniem. Kilka razy trzeba pokręcić aż zapali.
  10. Dzisiaj jednak zauważyłem podczas zapalania, że w momencie gdy gaśnie kontrolka czerwona oleju to wtedy warkot ustaje...
  11. czerwona kontrolka oleju odrazu gaśnie
  12. czy niezbędny jest kanał do demontarzu kolektora? ja niestety nie posiadam takiego kanału i nie wiem czy zabierać się za rozkręcanie... separator już mam- nowy kupiony w bmw
  13. Sprawa wyglada tak: - odpalam silnik- bardzo głośna praca silnika- stukot jakby z pod pokrywy zaworów - jak dodam gazu ustaje głośna praca- nawet na niskich obrotach. Później już wszystko okej. -auto postoi troche- kilkanaście minut - sytuacja się powtarza... tak jakby olej spływał i nie było smarowania podczas rozruchu przy vanosie... co to może być za przyczyna?
  14. dzisiaj się dowiedziałem od mechanika że mam pękniętą również szynę nr 2 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT51&mospid=47649&btnr=11_3189&hg=11&fg=25 łańcuch nie układał się jak powinien- prawdopodobnie jest to przyczyna błedów związnych z rozrządem... Wydaje się być rozwiązany problem. Część zamówiona w serwisie- czekam na montaż
  15. czyli coś z wałkiem rozrządnu jest nie tak- dokładnie przy zaworach ssących rozumiem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.