Witam serdecznie, Jako, że to mój pierwszy post chciałbym się z Wami serdecznie przywitać. Na imię mam Piotrek i jestem szczęśliwym posiadaczem BMW e30 318i, którym od półtora roku startuję w rajdach amatorskich typu kjs, rally sprinty. Drodzy koledzy chciałbym abyście mi pomogli podjąć decyzję o zakupie (lub nie) szpery. Mój dylemat polega na tym, iż noszę się z zamiarem zmiany dyfra (mam seryjny, trochę zaczyna wyć), chciałbym aby auto lepiej przyspieszało i lepiej się prowadziło. Chciałbym nawiązać walkę z mocniejszymi autami w mojej klasie (FWD), niestety w chwili obecnej nie dysponuję wolną gotówką na zakup IS'a, a z drugiej strony chcę pozostawać przy RWD. Znajomy ma do sprzedania szperę 100% o przełożeniu 4,45 i namawia mnie do zakupu. Jednak mam wątpliwości czy tak zeszperowany most nie pogrzebie naszych szans na dobre czasy. Dodam od razu, że naszym priorytetem w rajdach są jednak dobre czasy, dopiero na dalszym m-cu efektowna jazda. Czasem udaję się połączyć to i to. Podczas imprez, w których startowaliśmy z reguły mieliśmy lepsze czasy niż e30 2,5 ze szperami 100%, dlatego też mam pewne wątpliwości co do szpery 100%. W związku z czym mam do Was pytanie, jakie są Wasze odczucia? Czy taka szpera przyniesie więcej dobrego czy złego w moim przypadku (chodzi o lepsze czasy). Wiec z jednej strony lepsze przyspieszenia, ale z drugiej jak to będzie jeździć po drodze (a ma jeździć jak najszybciej). Kupować ten most czy szukać innego (jakiego?). Czekam na (p)odpowiedzi. Pozdrawiam