Skocz do zawartości

peya81

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 318Ti Compact M42B18
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia peya81

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ja również poproszę: peya@o2.pl Z góry dziękuję!!
  2. Witam, Co prawda to rallysprint, a nie zawody drift, ale może ktoś się skusi polatać z nami w klasie RWD. Charakterystyka m.w taka jak w filmie poniżej: jest parę fajnych miejsc, do zapięcia boczka i masę kibiców. Jedna z fajniejszych imprez w okolicy Malopolski i Śląska. ZAPISY I WSZYSTKIE INFO O ZAWODACH http://azt.tychy.pl/ POLECAM
  3. hmmm a wymiana poduszek nie pomoże? ewentualne ich utwardzenie (klej do szyb)? Zawsze można spróbować, koszty niewielkie.
  4. Olo wysłałem Ci wiadomość na priv - daj proszę znać czy doszła. Pozdrawiam
  5. Myślałem o tym http://allegro.pl/item920405916_bmw_e30_e_30_tuleja_belki_tylnej_tyl_poliuretan.html opłaca się, czy raczej odradzacie i lepiej włożyć oryginał?
  6. Witam Proszę Szanownych Kolegów o dobrą radę. Wywaliły się gumy na tylniej belce, zastanawiam się nad wstawieniem poliuretanu. Tylko nie wiem czy faktycznie ten poliuretan jest trwalszy, lepszy. Jest na pewno droższy. Nasze BMW e30 318i służy głównie do zabawy - kjs, rallysprinty, itd. Chciałbym zrobić to raz a porządnie, aby znowu za pół roku tam nie zaglądać. Proszę o opinie tych z Was, którzy mają poli w swoich autach. Z góry dziękuję
  7. Witam serdecznie, Jako, że to mój pierwszy post chciałbym się z Wami serdecznie przywitać. Na imię mam Piotrek i jestem szczęśliwym posiadaczem BMW e30 318i, którym od półtora roku startuję w rajdach amatorskich typu kjs, rally sprinty. Drodzy koledzy chciałbym abyście mi pomogli podjąć decyzję o zakupie (lub nie) szpery. Mój dylemat polega na tym, iż noszę się z zamiarem zmiany dyfra (mam seryjny, trochę zaczyna wyć), chciałbym aby auto lepiej przyspieszało i lepiej się prowadziło. Chciałbym nawiązać walkę z mocniejszymi autami w mojej klasie (FWD), niestety w chwili obecnej nie dysponuję wolną gotówką na zakup IS'a, a z drugiej strony chcę pozostawać przy RWD. Znajomy ma do sprzedania szperę 100% o przełożeniu 4,45 i namawia mnie do zakupu. Jednak mam wątpliwości czy tak zeszperowany most nie pogrzebie naszych szans na dobre czasy. Dodam od razu, że naszym priorytetem w rajdach są jednak dobre czasy, dopiero na dalszym m-cu efektowna jazda. Czasem udaję się połączyć to i to. Podczas imprez, w których startowaliśmy z reguły mieliśmy lepsze czasy niż e30 2,5 ze szperami 100%, dlatego też mam pewne wątpliwości co do szpery 100%. W związku z czym mam do Was pytanie, jakie są Wasze odczucia? Czy taka szpera przyniesie więcej dobrego czy złego w moim przypadku (chodzi o lepsze czasy). Wiec z jednej strony lepsze przyspieszenia, ale z drugiej jak to będzie jeździć po drodze (a ma jeździć jak najszybciej). Kupować ten most czy szukać innego (jakiego?). Czekam na (p)odpowiedzi. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.