Skocz do zawartości

Bigfoot

Zarejestrowani
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było:
    E36 318 Touring AC Schnitzer
    E36 318Ti Compact
    E90 320d
    Jest: F26 i F34
  • Lokalizacja
    Gdynia

Osiągnięcia Bigfoot

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Bigfoot

    Pomorskie

    Wprawdzie nie z Gdyni, ale mogę polecić WFK w Wejherowie - robię u nich beemki już od 14 lat i tylko raz się zdarzyło, że nie ogarnęli czegoś od razu.
  2. W instrukcji jest tylko, że pokrętło występuje przy reflektorach halogenowych - też ją czytałem i nawet się zdziwiłem, że w F34 jeszcze miałyby być zwykłe halogeny :)
  3. Auto jest od Dealera, kupione tydzień temu i nikt przy nim nie modził ...
  4. Nie znalazłem na forum, więc rozpoczynam nowy temat. Kupiłem tydzień temu F34 z reflektorami LED - w wyposażeniu m.in. asystent świateł drogowych. Światła po włączeniu poziomują się same (widać ruch pionowy), asystent działa też bez problemu, ale zastanawia mnie regulator zasięgu, znajdujący się obok regulatora jasności oświetlenia wewnętrznego (poniżej i z lewej strony kierownicy, w panelu sterowania światłami), który jest aktywny - obracając pokrętłem widać zmianę zasięgu świateł. Do serwisu jestem umówiony dopiero za tydzień, a przez telefon powiedzieli mi, że nie powinno tego być...W necie zero informacji nt. tego przypadku, więc może ktoś zorientowany coś napisze ? Ostatni raz taką regulację widziałem w swojej E36, która miała zwykłe halogeny, więc zgłupiałem trochę...
  5. No i wziąłem wspomniane F34 u Zdunka. Po zrobieniu ok. 300 kilometrów zdecydowałem, że oddaję X4 żonie, a zostawiam sobie GT, bo: więcej miejsca w środku, napęd tylko na tył, prowadzenie auta to wręcz bajka, zawieszenie pracuje lepiej niż w X4, kamera TopView to super sprawa przy parkowaniu lub wąskich przejazdach, asystent świateł drogowych działa rewelacyjnie, podłoga bagażnika na siłowniku (!), komfortowe opuszczenie szyb przy wsiadaniu (idealne przy zaparkowanym w ciasnocie samochodzie), składanie oparć foteli tylnych z bagażnika, mniejszy promień skrętu pomimo długości zwiększonej o 15 cm i rozstawu osi o 11 cm na korzyść GT, i wiele innych. W X4 mam tylko na plus pakiet Office {na 2 IPhone}, oświetlenie ambient wnętrza, xenony i navi Professional. Poza tym do tzw. "radości z jazdy" GT jest najbliższe mojemu ideałowi beemki - X4 jest za bardzo na elektronicznych sterydach :). Rozmiary - w stosunku do X4 - GT ma więcej miejsca w środku (wysokość nad fotelami, na co zwracam uwagę z racji swoich rozmiarów), większy bagażnik, więcej miejsca dla pasażerów z tyłu (sprawdzałem - więcej niż w 5er !).
  6. Mi kiedyś do E90 zalecili w serwisie zwykłą wazelinę kosmetyczną i rzeczywiście - przeszło
  7. U Zdunka? :D Sprawdzałeś ile kosztuje takie katalogowo? Sprawdzałem - 206 tys zł . I u Zdunka i w Bavaria ceny zbliżone...
  8. Mam to samo i podejrzewam półkę bagażnika, ale czekam, aż oddam na serwis, bo w moim jeszcze tylna lampa podchodzi wilgocią i lusterko kierowcy świszczy...
  9. Mam okazje nabyć u dealera 3er GT z silnikiem 2.0i (mam taki w X4 i mi wystarcza), napęd na tył, Advantage, prod. 2018, za cenę 152 tys zł brutto - warto ? Dodatki: 205 Automatyczna skrzynia biegów 216 Servotronic 2DX 17" ze stopów lekkich Star Spoke 394 2VB Czujnik powietrza w oponach 2VC Zestaw naprawczy do opon 302 System alarmowy 423 Dywaniki welurowe 4CG Listwy ozdobne satynowo srebrne mat 502 Spryskiwacze reflektorów 521 Czujnik deszczu 534 Klimatyzacja automatyczna 5A1 Diodowe reflektory przeciwmgielne 5A2 Reflektory LED 5DA Funkcja dezaktywacji poduszki powietrznej z przodu 6AC Intelligent Emergency Calling 6AE Teleservices 6AK ConnectedDrive Services 255 Kierownica sportowa, skórzana 420 Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne 5AC Asystent świateł drogowych 606 System nawigacyjny Business 431 Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie 493 Pakiet dodatkowych schowków 508 Czujniki parkowania z tyłu i z przodu 5DF Aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go 6WA Deska rozdzielcza o rozszerzonym zakresie ZBC Pakiet Business Class 322 Dostęp komfortowy 459 Elektryczna regulacja foteli przednich z pamięcią fotela kierowcy 488 Podparcie lędźwiowe w fotelach przednich 494 Ogrzewanie foteli przednich ZPP Pakiet Advanced Parking 3AG Kamera cofania 430 Pakiet dodatkowych funkcji lusterek 5DL Kamera Surround View 5DP Asystent parkowania 7NH Pakiet serwisowy Service Inclusive - 5 lat / 100.000 km
  10. No i urwałem 59 tys z groszami, bo okazało się, że jeszcze weszła im akcja promo na silniki benzynowe, więc z pierwotnej ceny 239 tys zł, wyszło 180 tys zł. Brałem 2.0, bo więcej nie potrzebuję, udało mi się z dodatkowymi pakietami, bo akurat mieli na stocku i pozbywali się, więc dodatkowo grzane fotele, kamera cofania, koła 18", pakiet oświetlenia dodatkowego zewn., pakiet schowków, skóra, Professional i HiFi, oraz pakiet lusterek.
  11. Miałem nadzieję, że uzyskam odpowiedź od kogoś, kto próbował - nie wiem po prostu czy akcja promocyjna jest ostateczna i zamknięta, czy też handlowcy mają zostawione jeszcze jakieś pole manewru ...
  12. Dzień dobry. W BM zaproponowano mi dość spory opust na cenę nowego X4 2.0I: z pakietem xLine tylko 170 tys zł - wiem, że ma to związek z wprowadzeniem nowego modelu i wyprzedają stocki. Ktoś może się orientuje, czy coś z tego da się jeszcze uszczknąć, ew. dorzucić z wyposażenia (np. komplet opon zimowych) ?
  13. Jak "ledwo przekręciło" ( rozumiem , że rozrusznik ) - to akumulator .
  14. Fachowo nazywa się to rozpórką i ma na celu usztywnienie karoserii w celu poprawy własności jezdnych - miałem takie coś zamontowane fabrycznie w audi b4 z silnikiem V6 2,6 benzyna . Niektórzy montują rozpórki w ramach tuningu - chodzi o to samo , czyli usztywnienie auta . Montowana jest zawsze na kielichach . Sugerowałbym nie zdejmować jednak , skoro jest zamontowana fabrycznie , bo nie wiadomo , jakie obciążenia przenosi , a myślę , że auto zaprojektowano z rozpórką jako pracującym elementem nadwozia i jej wyjęcie może spowodować , że obciążenia pionowe będą się przenosić na inne elementy , niekoniecznie dostosowane do tego ( np. przy podjeżdżaniu na krawężnik ) . Zamiast amortyzatorów i sprężyn zacznie np. pracować karoseria ( podobno pękają od obciążeń szyby czołowe ) .
  15. Bigfoot

    opony zimowe

    Ja właśnie kupiłem Bridgestone z bieżnikiem LM-25 i nie polecam - wprawdzie nie przetestowałem jeszcze na śniegu/błocie , ale bardzo hałasują . Zakupu bym nie powtórzył , ale skoro są , to jeżdżę .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.