Skocz do zawartości

djpits

Zarejestrowani
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320D 136KM 99r

Osiągnięcia djpits

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. no właśnie koledzy - wybór sprowadza się właściwie do tych za 21 zł lub tych wzmocnionych za ok 58zł - pytanie czy faktycznie warto aż tak dokładać do tych droższych.... ?
  2. witam, mam do wymiany łączniki stabilizatora na przodzie, i mam dylemat- są standardowe z plastikowymi tymi kopułkami w cenie od ok 30zł w góre. Są też na aukcjach chyba jedyne - polskiej produkcji ponoć z metalowymi kopułkami ponoć trwalsze na naszych drogach ale cena 21zł szt. mnie zastanawia.... zakładał ktoś te z metalowymi? czy to się zaraz rozleci mimo że metalowe *z uwagi że w innych podobnych tematach nie było to poruszane otworzyłem nowy temat.
  3. No mam do wymiany więc zaeksperymentowałem, przeciąłem go w paru miejscach ( wcześniej wyczyściłem ) złożyłem wszystko i.... ? Autko jest bardziej "agresywne", szybciej sie zbiera. Oczywiście różnica minimalna ale jednak coś widać daje np. sportowy filtr (jak mówiłem niepotrzebuje więcej mocy, tylko żeby się zbierała jak fabryka dała :) Co do filtrów: a co te np FILTRON - taki mam obecnie, czy niewiem MANN FILTER są złe ? Przecież to wszystko chyba z 1 materiału leci... ? Mówię o takich do 80zł
  4. Kata już niemam, nie chodzi mi o 100 koni więcej ale żeb chioć troche lepiej się zbierała, dlatego chciałem sprawdzić efekt. Wpaść nic niewpadnie bo jest filc
  5. Witam, sory odrazu za głupi pomysł ale lubię eksperymentować :P:) Szkoda mi na dziś ok 250zł na filtr powietsza sportowy, wiec pomyślałem że może jeśli w zwykłym wytnę niewielką dziurę - wtedy będzie zasysał łatwiej powietrze, oczywiście na filtrze jest jeszcze filcowa osłona której nie ruszę żeb nic niewciągło. Kombinował ktoś coś takiego? ( to oczywiście zabawa przed wymianą filtra) Spalanie powinno spaść? Powinien lepiej się wkręcać ? Mogę coś spieprzyć ? pomijając że coś może wessać bo to oczywiste. powietsza :arrow: powietrza
  6. Tak mi się właśnie wydaje też.... musiałbym włożyć pewnie z 6 tys minimum żeby wiele rzeczy powymieniać... a wydaje mi się że to w tym roczniku już trumna :( ... mimo tego że naprawde wyglądowo jest piękna i zadbana, zawieszenie itp igła...
  7. Hej, mam od czasu dylemat... mam z autem problem że nie ciągnie jak powinno ( ogólnie w servisie bosha coś mi wspomniał że korekcja jest prawie 7 na wtryskach, mam 2 termostaty walnięte, nikt nie umie mi powiedzieć skąd są turbodziury i to że nie ciągnie jak 136KM ...) Zrobiłem wszystko co na forum pisało (czyszczenia, nowe rurki itd itd.) bez rezultatu. Auto pali na ogół w okolicy + - 6.5l wg. Menu serwisowego o ile dobrze pokazuje. Oleju raczej niebierze - nie zauważyłem ubytku. W zimie na -20 nie odpali. Na wyższych temperaturach raczej 0 problemu. Ale do sedna... Na budziku mam 165tys km. Wiadomo nierealne... pokosiłem się o analizę książki serwisowej z 3 wpisami :/... ale wychodzi na to że jeśli ktoś jeździł tyle co między przeglądami to auto MA + - 500 - 600 tys KM !!!... Bez zbędnych ceregieli.... warto dokładać do takiego auta czy raczej będzie już tylko gorzej.... ? Pytam z doświadczenia innych....
  8. TO ja się Podepnę z pytaniem czy SPRZEDAWAĆ? ;) Mam z moją bunią ciągle problemy, i nieciągnie jak powinna, i troche szarpie przy gaszeniu - wiec pewnie koła dwumasowe itd..., generalnie nie jestem z auta zadowolony - długo by wszystko wymieniać. Kupiłem z przebiegiem 160 auto z 99r. (sadziłem że realnie będzie z 250) Niestety nieanalizując wcześniej dokłądnie książki serwisowej przez włąsną głupotę - wczesniej tylko popatrzylem do przeglądów byłya aż 3 :D Wg. tego ile jeździli właściciele wychodzi ze auto ma + - 500 lub 600 tys...... (teoretycznie oczywiście to tylko domysły) Więc wiem już dlaczego nie jestem z auta zadowolony. Wydaje mi się że juz szkoda zachodu do niej. Przypuszczam że powiecie sprzedaj.....?
  9. no to wyjmę sprawdzić główny jak mi się uda... A tak na ten moment zapobiegawczo aby się auto szybko nagrzewało (jeśli jest obieg na cały) to wystarczy zasłonić chłodnicę ? lub te 2 wloty powietrza z przodu ?
  10. no tak... jestem prawie pewien że OBA są padnięte :/ Magia BMW czy niemiecka niezawodność..... ? :/
  11. No więc u mnie wygląda to tak: wyjąłem termostat EGR no i jak potrząsam to coś w nim goni - jak mniemam z tego co mówicie to znaczy że uszkodzony.... Jak dmuchnę to przelatuje powietrze, Rozebrałem go ale niema tam nic co można by "zregenerować" tak mi się przynajmniej wydaje... więc już jest ok 160zł w plecy. Co do głównego to jeszcze nie wiem, wpierw wymienię EGR... Podczas jazdy temperatura mi spada więc z tego co mówicie pewnie główny też padł... ehhh :/
  12. moje pytanie było nie jak sprawdzić czy uszkodzony tylko JAK zdemontować głowny termostat :) I kto tu nieczyta :P
  13. PODEPNE SIĘ: Bmw e46 320d 136KM. Temp silnika maxymalnie 72st. (mam webasto) :/ Któryś termostat mam padnięty. Moje pytanie: Jak wyjąć Termostat Głowny? Da się to zrobić samemu? Bo dostęp jest ciężki.... Jakieś rady sugestie co musze zdemontować ?
  14. ale ja mam podstawową wersję bez BC (komputera) więc raczej nie sprawdzę niczego :P
  15. olej zalewał jeszcze poprzedni właściciel.... co do tego termostatu EGR to muszę spuszczać płyn z całego układu żeby go wyjąć? Co do testu to niebyłem na kompie ale wskazówka rzadko dochodzi do pionu mimo że mam webasto Gdybym z każdą rzeczą chciał jeździć na kompa w tym aucie to już bym na drugi uskładał... :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.