Skocz do zawartości

Olkowski

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61

Osiągnięcia Olkowski

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kodowałem z kluczyka bez pomocy ncsexpert.Włożyłem kluczyk zgodnie z procedurą i musiałem coś przekręcić podczas kodowania.
  2. Witam Panowie przy próbie kodowania kluczyka zakodowałem kierunkowskaz prawy ,który ciągle mruga.Proszę o pomoc NCS EXPERT jak zdezaktywować funkcję kierunku.Pozdrawiam
  3. Możliwe łańcuch przeskoczył o 1 ząb może dwa,ale to trzeba by odwiedzić magika od silników.Jak dawałeś mu w pedał to mógł przeskoczyć.
  4. Wymieniałeś rozrząd?Bo coś z kątem jest nie tak.Możliwa nierówna praca silnika.
  5. Olkowski

    M57D25 dymi

    -wtryski zregenerowane - turbo zregenerowane - pompa CR zregenerowana Stawiam na regenerację.Gdzie regenerowałeś?
  6. Wydaje mi się że drugi pin to masa z ECU.To właśnie ECU załącza.
  7. Jak zrobisz pochwal się zdjęciami http://forum.chiptuner.ru/forumdisplay.php?f=220
  8. Wydaje mi się że po pierwsze sterownik lub świece żarowe uszkodzone.Dawki raczej ok.Wartości z inpy też ok.Jaki problem opisz.
  9. Wyciągnij cały alternator i niech ktoś kto się zna sprawdzi.Będziesz miał pewność że alternator jest sprawny lub nie.Następnym krokiem będzie sterownik obsługujący ładowanie sprawdź w WDS nie pamiętam czy to ECU obsługuje.Zacznij od alternatora.Dobrze by było żebyś sprawdził pobór prądu na + klemie aż do uśpienia systemu.
  10. Generator dymu pomoże.Widziałem na ruskich stronach jak zrobić.
  11. Sprawdź ładowanie powinno być 14.4V najlepiej oscyloskopem.Jeżeli jest problem to go usuń.Skasuj błąd i powinno pomóc.Miałem podobny problem w E61.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.