Skocz do zawartości

tomasi1

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 1,8

Osiągnięcia tomasi1

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. poznalem przyczyne nie dzialania gazu byla nia mala ilosc plynu chlodniczego przez co z dmuchawy wialo zimne powietrze na malych obrotach i wylaczal sie gaz nie wiem jakie to ma powiazanie ale chyba ma bo po do laniu plynu problem zniknal jak reka odjal
  2. w zeszlym roku normalnie grzalo nawet na niskich oborotach. no ale bez przesady samochod stoi dwie godziny odpalony a i tak zimno w srodku
  3. chcialem powiedziec ze zauwazylem teraz problem z dmuchawa . na wolnych obrotach ciagle wieje zimne powietrze nie wazne czy silnik jest odpalony 5min czy 50 i tak wiejej zimne... cieple dopiero jak wkrece go na obroty do 2 3 tys ale i tak jak spadnie z obrotow to znow wieje zimne (po chwili). najbardziej mnie dziwi ze wskazowka od temp jest ciagle na srodku czyli w normie a powietrze i tak zimne.. czy to moze byc przyczyna problemu z gazem? i jeszcze jedno co moze byc przyczyna ze leci ciagle to zimne powietrze? dla niektorych moze byc to banalne pytanie ale ja nic a nic nie znam sie na samochodach dlatego prosze o pomoc
  4. reduktor KME elektro zawor filtr VOTCH wielozawor TOMASSTTO chyba bo tak na gryzmolone ze nie widac za bardzo sterownik KME DIEGO i racja stako to nazwa butli:)
  5. przepraszam ze po tak dlugim czasie pisze przyczyne ale grunt ze pisze:) a wiec tak zepsuta byla pompa paliwa okazalo sie ze gdy ja wyciagalem i podlaczalem na krotko to owszem dzialala bez zazutow po wlozeniu do baku tez ale tylko 2 3 razy zalapywala gdy za 4 probowalem odpalic slinik nie dawala znakow zycia. tak ze radze sprawdzic dana rzecz 5 razy przed stwierdzeniem ze jest dobra.
  6. witam. od kilku dni gdy do gdanska zawitaly mrozy mam problem z sekwencja. polega on na tym ze gdy jade przy odpowiedniej temperatuze przelacza sie na gaz ale gdy przejade jakies 15km zaczyna mrygac dioda od gazu ze zbiornik jest pusty mimo ze jest pelny gdy wylacze i wlacze ponownie gaz ten juz sie nie przelanacza tylko ciagle mryga, dzieje sie tak za kazdym razem odpale troche sie nagrzeje przelaczy sie na gaz przejede kawalek mryga ze jest pusty. nie mam pojecia dlaczego tak sie dzieje prosze o pomoc i jakas rade pozdrawiam sekwencja firmy STAKO
  7. przepraszam ze po tak dlugim czasie pisze przyczyne ale grunt ze pisze:) a wiec tak zepsuta byla pompa paliwa okazalo sie ze gdy ja wyciagalem i podlaczalem na krotko to owszem dzialala bez zazutow po wlozeniu do baku tez ale tylko 2 3 razy zalapywala gdy za 4 probowalem odpalic slinik nie dawala znakow zycia. tak ze radze sprawdzic dana rzecz 5 razy przed stwierdzeniem ze jest dobra.
  8. prosze o pomoc. czy pompke paliwa od e36 2,0 mozna wstawic do e36 1,8????????????????????????????
  9. prosze o pomoc. czy pompke paliwa od e36 2,0 mozna wstawic do e36 1,8????????????????????????????
  10. a ni myslicie ze to moze cos zamarzlo wkoncu sa dosc duze mrozy
  11. i jeszcze jedno pytanie jak sprawdzic przkaznik pompy paliwa? podmeinic na inny czy ten ktory jest da sie jakos spradwdzic czy jest sprawne?
  12. a wie moze ktos jakie napiecie powinno byc w kostce ktora podlancza sie do pompy?
  13. no fachowcy wasza rada byla zla .otuz wstawilem dzialajaca pompe i auto dalej nie odpala.... co traz? zlomowiec?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.