Skocz do zawartości

Tomanhez

Zarejestrowani
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było e36 Coupe 2.5,e36 Sedan 2.0,e36 Sedan 1.6 ,e32 3.0, e46 320d
    Jest e38 3.0d 2000
  • Lokalizacja
    30km od Łodzi

Osiągnięcia Tomanhez

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam Bmw e38 3.0d rano pali bez problemu jak jest ciepły to jak go zgasze to kilka sekund po zgaszeniu odpali ale później już ma problem Muszę go długo kręcić i jakoś tam załąpie.. na analog values 1 Rail pressure na ciepłym 286mbar Pre supply 3.19mb Czy 3.19 dla pompki progowej to nie jest zamało? jak już auto odpali to jest ok Miał jeden błąd pompki progowej ale jak go skasowałem to później już sie nie pojawiał Pozdrawiam
  2. W benzyniach poza 2.8 która miała flansze 86mm to reszta miała chyba 94mm i tez wydaje mi się że może paswac do mnie,napaewno 3.0d do 06.2000 miał 102mm a po miał 94mm ale zastanawiam się czy z innej pojemności podejdzie bo wymiary te same a numery inne
  3. Tomanhez

    Półoś e38 3.0D a 2.5TDS

    Witam. Czy ktoś wie czy półoś od 2.5tds pasuje do 3.0d? Ogólnie w tsd wychodziły półośie o średnicy flanszy 86mm i 94mm W 3.0d wychodziły 102mm i 94mm te 94mm niby sie zgadzają ale w katalogu są podane jako inne https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=GE61-EUR-12_1997_E38_BMW_730d&diagId=33_1063#33207504709 https://www.realoem.com/bmw/pl/part?id=GE91-EUR-07-1995-E38-BMW-725tds&mg=33&sg=25&diagId=33_1063&q=33201229488 czy ktoś zakładał może je zamiennie? Wydaje mi sie że szerokość dyfra pomiędzy flanszami jest taka sama ale może własnie tam jest jakaś minimalna różnica... Pozdrawiam
  4. Witam. Tak jak w temacie, mam do was pytanie. Czy do haka w e38 trzeba ciąć zderzak? Słyszałem że do oryginału trzeba ale są takie haki, nawet polskie do których nie trzeba, czy ktoś ma może info na ten temat ?
  5. ok dzięki kolego, czyli prawdopodobnie będzię i u mnie jeden
  6. Witam Koledzy Mam problem z pewnym e36 1.6 silnik m43 na łańcuchu rozrządu, auto ciężko odpala jak jest ciepłe i śmierdzi odrazu benzyną, diagnoza prawdopodobnie czujnik temperatury, kupiłem tak jak wyczytałem na forum czujnik Niebieski bo czarny podobno jest od zegarów, ale po odkręceniu górnej części kolektora ssącego jest w głowicy tylko Czarny czujnik, nie ma innego a gdzieś przeczytałem że powinien być jeden obok drugiego... lub jeden bliżej grodzi drugi bliżej rozrządu ....
  7. Witam. Od kilku dni mam coraz większy problem z wskaźnikiem paliwa Jak przyspieszam to poziom paliwa spada jak hamuje to rośnie , od tego momenty zaczął oszukiwać z ilością co dolewałem to nic nie spadało paliwo tylko nim bujało tak jak piszę, dziś przy 40l na wskaźniku brakło mi paliwa , wlałem teraz pokazuje 40-60 i nie wiem kiedy braknie, ktoś cokolwiek bo takiego przypadku nie znalazłem w sieci , kolega miał problem z pompką przelewową ze zbiorników to brakowało mu po niżej 15 na wskaźniku ale to co innego....
  8. Ok, dzięki za pomoc, faktycznie 2.56 się nie opłaca ale jak bym założył 2.35 to miało by to sens, dużo jeżdże w trasach i takie przełożenie było by dla mnie dobre gdyż przy 500km w jedną stronę liczy się kazdy litr:D a do tego mam ciszej w aucie nie chce może podnosic swoich prędkości ale wyciszyc trochę środek.
  9. Witam. Mam e39 2.5 tds, jak wiadomo skrzynie są w nich dość krótkie, mam ori dyfer 2.64 w e39 2.0D wychodził dyfer 2.56 czy dało by radę zmienić dyfer bez półosi itp? Jak zmiana była by w prędkościach teraz przy ok 2tys obrotów na 5 mam chyba 100 po zmianie wyszło by coś pod 110 jeśli sienie myle co wy na to?
  10. Tomanhez

    E39 3.0d swap na manual

    Witam. Kupie kompletną przekładkę z automatu na manual e39 3.0d 184km W tygodniu będe kupował e38 z padniętą skrzynią automatyczną, chce wstawić manual od e39 szukając w internecie znalazłem że będe potrzebował: - skrzynia :) - wybierak biegów - pedały i przewody do sprzęgła - łapy skrzyni - wał napędowy - dwumas + sprzegło do tego jeszcze opcjonalnie most z półosiami gdyż podobno półosie są bardziej cienkie w automacie a most z automatu jest wolniejszy i musiał bym jeździć na wyższych obrotach żeby osiągać te same prędkosci słyszałem także że będe musiał przerobić wiązkę i przeprogramować mapę paliwową Czy ktoś na forum robił taki swap ? potrzebował bym jakichś konkretniejszych info na co zwrócić uwagę przy przekładce na co uważać itp z góry dziękuję za odp,
  11. Witam. Problem rozwiązany. Powodem był brak metalowej zapinki we wtyczce czujnika położenia wału przez co po wpięciu czujnika przy odpalaniu wtyczka sie wysuwała i nie było sygnału z czujnika połozenia wału.
  12. Witam po dłuższej przerwie, po zamontowaniu wtrysków z końcówka 661 autko odpaliło i smiga jak jak nowe :D dzięki za pomoc.Pozdrawiam
  13. Witam. To juz kolejny post na temat mojego bmw na ktory brak mi słów... Otóż, wyskakiwał mi błąd czujnika położenia wału (no signal) , później ews (ews manipulation) , zrobiłem synchro ews teraz jest brak błędów, a auto dalej nie odpala W podglądzie czasu rzeczywistego w inpie w trakcie kręcenia rozrusznikiem , wartość rpm jest na 0 a przecież gdy by sygnał z czujnika to wartość by się zwiększała... Czy ma ktoś jakiś pomysł ? bo mi juz brak sił...
  14. Była przecięta wiązka i remontowany silnik najpierw była zrobiona wiązka, później silnik w aucie nie było podłączonego aku przez długi czas po wszystkim wyskoczyły jakieś błędy od common raila ale to normale przy złożeniu silnika i odpowietrzaniu układu ale był też jakiś błąd EWS ale po usunięciu go juz nie wrócił a błąd czujnika wału wraca czy możliwe że zgubił synchro immo przez rozpięcie aku ?
  15. Witam. Posiadam e46 320d 150km Mam, problem wyskoczył mi błąd 3E90 wymieniłem czujnik połoznia wału na nowy BOSCH i dalej to samo. Gdzie mam szukać ewentualnego uszkodzenia wiazki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.