Skocz do zawartości

kkkkamil26

Zarejestrowani
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i 1997
  • Lokalizacja
    Cisie/okolice Warszawy

Osiągnięcia kkkkamil26

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Kupię pompę paliwa lub sam kosz pompy do E31 850CI 04.1991 M70. Pompki mogą być niesprawne, najważniejszy jest sprawny kosz z pływakiem.
  2. Napiszę dla potomnych. Aby wyłączyć tylne postojowe przy DRL w NFRM trzeba ustawić opcję na: DRL_TFL_MIT_SL_1 aktiv DRL_TFL_MIT_SL_2 nicht_aktiv Sprawdzone na E82 z 2010 roku z FRM3.
  3. 7- uzylem tool32 i skasowalem ustawienia w DDE i DSC - nie pamietam jak, gdzie kliknelem ale gdzies tam wlasnie na tych zakladkach cos jakos namieszalem. http://i.imgur.com/EYgAdrE.jpg http://i.imgur.com/7ND2STZ.jpg 8- ponownie przekodowalem profilem expertmodus do wartosci fabrycznych sterowniki - SZL / KOMBI / HUD / CAPPL / CAS / DSC 9- wylaczyc zaplon, wziasc gleboki oddech, wlaczyc zaplon i przejechac sie powyzej 30km/h i wlaczyc manetka tempomat, a potem cieszyc sie jak dziecko i jezdzic po miescie na tempomacie z bananem na twarzy ze sie udalo :D Z dodatkowych info, kazdorazowe kodowanie: SZL - powoduje ze trzeba ustawiac i resetowac aktywna kierownice i kat skretu. KOMBI - po kodowaniu ginie godzina i trzeba ja ustawiac i potem dokodowywac dodatkowe opcje jak predkosciomierz na zegarach i puste okienko DSC - po kodowaniu wali bledami na aktywna kierownice wiec trzeba kasowac bledy CAPPL - po kodowaniu mamy podmenu w ustawieniach huda czy ma wyswietlac tempomat na zegarach czy nie, trzeba tez dokodowac MP3, auxa bo gina te ustawienia. Odgrzeje kotleta. Ja dodam coś od siebie bo jestem po tej samej operacji. Może się komuś przyda. Sonar nie musi być odłączony. Wystarczy wyjąc bezpiecznik nr 84, przy aku. Manetka z aktywnego tempomatu może zostać, działa bez problemu. Nie trzeba kasować sterownika silnika za pomocą tool32. Wystarczy skasować adaptacje np. Inpa, dokładnie wariant (w silniku m54 pod bodajrze F8). Po tej operacji będzie się świeciła kontrolka od trakcji. Spokojnie to normalne. Najlepiej wyjdź z auta. Zamknij drzwi i wróć za 10 minut, odpal i kontrolka powinna zgasnąć a w trakcie jazdy tempomat zadziała. Oczywiście wskazane na sam koniec pokasować błędy.
  4. Jak jest sprawny to powinien działać, z chińczykami bywa różnie.
  5. Fejs z linku jest tylko do 03.2007 (Kline) Nie da się go przerobić na K+DCAN. Musiałbyś dołożyć ATMEGĘ, GAL i jeszcze kilka układów, rezystorów, kondensatorów, stabilizator napięcia, itp Tak więc widzisz, lista jest długa, lepiej zbudować nowy od podstaw. Przerobienie fejsa K-line tranzystorem i rezystorami służy do poprawnego wykrywania zapłonu.
  6. kkkkamil26

    kodowanie LCM

    Podaj maila to Ci podeślę sterowniki do PaSoft dla systemów X64.
  7. Mój K+DCAN tak ma. Przełącznik podwójny służy do: 1- rozłączenia pinu 8 - wiadomo z jakiego powodu 2- zmiany sposobu wykrywania zapłonu (w lini k wykorzystywany jest 12v z pinu nr 1). Hm powiem szczerze, że mam tyle pracy, że już trochę za dużo tego na tę chwilę. Myślę, że po nowym roku powróci, zobaczymy. Teraz szykuję projekt ADS+OBD na podstawie oryginału (na Galu) Szykuję nowy dom i na miesiąc lub dwa będę musiał odpuścić trochę interfejsy. Jak się wprowadzę to od nowego roku coś pomyślę z DCANEM na RS232 i OBD na RS232.
  8. Dzięki. Niestety chińskie fejsy mają kiepskie podzespoły np linia K w nich jest na układzie LM393 (lub podobnym) ja stosuję L9637D, który dużo lepiej się sprawuje w BMW. Staram się do swoich fejsów wkładać dobrej jakości części. Co do zrobienia fejsu z czystym DCAN to nie ma żadnego problemu ale nie widzę za bardzo w tym sensu. Dodając do układu dobry wsad do gal i atmegi oraz l9637d (ok 5 zł) i dwa rezystory otrzymujemy bardzo dobry fejs K+DCAN. Ja robię tylko takie.
  9. Wersja stabilizatora jest smd także jest ok, masa jest od spodu. Wiesz miałem raz taki przypadek jak u Ciebie, klient miał dwa chińskie kable i oba nie działały. Pomógł dopiero format dysku i nowy system XP. Dziwna historia. Może spróbuj na innym kompie, nie zaszkodzi. Spróbuj jeszcze potraktować te dwa kable programem DCAN.exe, może chinole wyłączyli tryb DCAN? Może być jeszcze uszkodzony wsad atmegi lub ATF16V8 ale dziwne, że w obu by było to samo. Podczas instalacji zaznaczałeś USB to serial adapter? Odbierz pw i zainstaluj.
  10. Za 15 tys. udało nam się właśnie zakupić E46 M52TUB28 z 2000r Touring. Powracając na temat Diesel vs Benzyna. Wejdź sobie w dział E46 i zobacz jakich silników głównie dotyczą tematy z problemami. Głównie będą dotyczyły diesla.
  11. Dokładnie. A jak masz LPG to jazda będzie tańsza niż dieslem.
  12. Właśnie dlatego w dzisiejszych czasach kupuje się benzyniaka. Tam nie ma takich kosztów. Wtryski praktycznie się nie psują, Dwumas rzadko pada, a jeśli już się kończy to zazwyczaj w mocniejszych silnikach. Jeśli Ci się skończy silnik to się wymienia na następny. Te z mniejszą pojemnością można kupić za przystępne pieniądze. Jeżeli coś się dzieje z pracą silnika to zazwyczaj jest to wina czujników (wałka, wału, sondy, cewki itp.). Ale co to za koszty przy turbinach, wtryskach do diesla? Praktycznie żadne. Musisz dobrze poszukać i nie brać pierwszego lepszego egzemplarza. 3200-3500 zł. Mówię tu o np: KME, edktor KME, wtryski Hana, butla w kole ok 55l, wlew pod klapką. Tak wygląda u mnie instalka pod maską. Montaż w http://www.dcauto.pl/ http://www.malbel.pl/kamil/e36/76.jpg http://www.malbel.pl/kamil/e36/77.jpg http://www.malbel.pl/kamil/e36/78.jpg http://www.malbel.pl/kamil/e36/79.jpg http://www.malbel.pl/kamil/e36/80.jpg http://www.malbel.pl/kamil/e36/81.jpg http://www.malbel.pl/kamil/e36/82.jpg http://www.malbel.pl/kamil/e36/83.jpg A tu fota dla ciekawskich jak wygląda robota Toudiego pod osłoną: http://www.malbel.pl/kamil/e36/93.jpg
  13. Silniki 6 cylindrowe podobnie palą. Czy weźmiesz 2.0 czy 2.8 to dużej różnicy w spalaniu nie odczujesz. Chyba, że tym 2.8 non stop będziesz jeździł do odcinki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.