Skocz do zawartości

andrew55

Zarejestrowani
  • Postów

    336
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f36 440ix mppsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia andrew55

  1. Adam mam do ciebie parę pytań odnośnie tesli.Mianowicie...Będę wymieniał auto swoje i żony,a że miałem okazję ostatnio trochę pojeździć tm3 perf.wywarła na mnie dużę wrażenie.Od razu chcę odpowiedzieć wszystkim tym którzy pisali o słabej jakości materiałów tesli,auto miało 130tkm czyli dokładnke tyle co moje wychuchane 440i f36.Zużycie i jakość materiałów tesli była lepsza.Auto też lepiej sięprowadzi-jak gokart.Jedynie co mnie denerwowało to brak dzwięku(u siebie mam mppsk)i przesadny minimalizm,ale chciałem spróbować elektryfikacji.Do żeczy: 1jak wygląda zużycie przy prędkości 160km/h(wolniej nie potrafię)chodzi o to czy dojadę do trójmiasta z Łodzi bez "tankowania". 2.Czy 3LR będzie wystarczająca czy lepiej poczekać na perf/plaid 3.A może lepiej model y perf.Jest teraz w fajnej cenie.Chyba 247tys.Czy takie auto łapię się pod dopłaty? Tesla zrobiła na mnie mega wrażenie i innego auta nie rozważam.Ma być głównie do miasta.Wdalsze trasy ma bedzie x3,które nie długo wychodzi. Z góry dzięki za pomoc.Uważam,że robisz kawał dobrej roboty.
  2. Jeździłem ostatnio tm3 performance chyba 3 letnią z 100tkm przebiegu.Jest szybsza i lepiej się prowadzi od mojego auta z podobnym przebiegiem.Jakosc materiałów po takim przebiegu(zużycie) wydaje się podobna albo lepsza w tesli.Auto prowadzi się jak gokard.Nie zauważyłem też aby podskakiwalo na nierównościach a drogi w Łodzi gdzie mieszkam są delikatnie mówiąc kiepskie.Jedyne czego by mi brakowało to head up.Ogólnie sprawia wrażenie bardzo spójnego i zwartego.Dodam,że od zawsze jeżdze bmw.Moje auto to 440ix performance.
  3. może głupie pytanie ale czy tm3p łapie się na dopłate do elektryków zakładając ,że cena bazowa to 250 k?Nie kumam z tymi dopłatami.Czy dopłata obowiązuje tylko do ceny auta ok 220k?Dziś kolega mi mówił,że na wszystkie elektryki.
  4. zaczyna coś się dziać w kwestii elektryka dla "kowalskiego" https://www.auto-swiat.pl/ev/wiadomosci/volkswagen-id-2all-elektryk-z-zasiegiem-450-km-za-ok-100-tys-zl-widzialem-jego/j6kyb0k?utm_source=facebook_extra&utm_medium=social&utm_campaign=Facebook_vertical&utm_term=autor_1&fbclid=IwAR1O-i2JKAjff-s4593wCzD4nkieMvjopfZrDOnXEe4_wJlsOHP4qHpHqHM#slajd-1
  5. Nie mam ochoty na przepychanki z tobą ale dla twojej wiadomości jeżdziłem v8,v10, turbo s gt3 itp.Kiedyś nawet sprowadziłem sobie Vipera ze stanów jak dolar kosztował jeszcze 2 zł,także wiem o czym piszę. Co do zalet elektryków(niekoniecznie IX-a bo takiego bym nie kupił ale nawet w tym cięzkim suvie z mocą zaledwie 326km zryw jest momentalny reakcja na gaz natychmiastowa(u siebie w 440i mam 450 km więc nie jest to wolne auto) -brak konieczności wymian oleju itp -mniej osprzętu,który może się zepsuć i te wszystkie cechy ,o których pisał adam-podpisuję się pod nimi obiema rękami.Ogólnie taki feeling przyszłości. Bedę jeszcze testował tesle 3 performance to dam znać jak to śmiga. To było nawiązanie do słów Adama o „zażynaniu świń”, gwoździach i innych, także się przypadkiem wstrzeliłeś :-) Dopisałem potem odpowiedz na Twój post, wiec witam w dyskusji mocnym wejściem i feel free zdając relacje ze swoich doświadczeń z testów i przygód z elektrykami, bo dla wszystkich to ciekawy i „elektryzujący” ;) temat. Ja się w elektryki wciągnąłem, ale na razie nie mam ochoty nimi za bardzo dłuższych tras robić bo fun z benzyny jest nieporównywalnie wyższy. Wybacz nieporozumienie.Myślałem,że do mnie Zgodzę się z tobą,że elektryk w Polsce na trasy obecnie słabo się nadaję.Póki co trzdba mieć dwa auta.Z drugiej stony jak często robimy trasy>300 km.?
  6. Nie mam ochoty na przepychanki z tobą ale dla twojej wiadomości jeżdziłem v8,v10, turbo s gt3 itp.Kiedyś nawet sprowadziłem sobie Vipera ze stanów jak dolar kosztował jeszcze 2 zł,także wiem o czym piszę. Co do zalet elektryków(niekoniecznie IX-a bo takiego bym nie kupił ale nawet w tym cięzkim suvie z mocą zaledwie 326km zryw jest momentalny reakcja na gaz natychmiastowa(u siebie w 440i mam 450 km więc nie jest to wolne auto) -brak konieczności wymian oleju itp -mniej osprzętu,który może się zepsuć i te wszystkie cechy ,o których pisał adam-podpisuję się pod nimi obiema rękami.Ogólnie taki feeling przyszłości. Bedę jeszcze testował tesle 3 performance to dam znać jak to śmiga.
  7. Witam,bardzo ciekawy temat.Od początku śledziłem i mam parę przemyśleń.Jestem wielkim fanem bmw jeżdze nimi od zawszę.Obecnie 440ix mperformance i w przyszłym tygodniu miałem zamawiać nowe 440i. Wczoraj odwiedziłem znajomego -zamienił x5 g05 40d na IX 40i i powiem,że mam mętlik w głowie.Niesamowite są te elektryki,te zalety,o których pisze Adam są widoczne jak na dłoni i bardzo prawdopodobnie zamiast 440i będzie elektryk(jeszcze się waham).Do tej pory byłem zagorzałym petrolheadem i byłem pewien,że następne auto to r6 lub v8 od bmw.Warto pojezdzić elektrykami żeby wyrobić sobie zdanie. Co do tematu to mamy tu zderzenie dwóch światów.Z jednej strony bardzo merytoryczne wypowiedzi chłopaka który mieszka w Norwegii z drugiej strony chamskie wypociny z polskiego podwórka.Sławomir padam na kolana i błagam nie kompromituj się swymi wypowiedziami(brak różnicy czy jest skrzynia biegów czy nie ma(koszty serwisowania),czy koszty serwisowania ice ogólnie itp,itp,itp...).O słoniku nie będę wspominał bo to stan umysłu i każdy kto obserwuję tą dyskusję i jest obiektywny myślę,że przyzna mi rację.Trochę mi to przypomina dyskusję ze znajomymi którzy głosują na PiS.Tłumaczysz im,pokazujesz dane czarno na białym a oni i tak swoje(wybaczcie nawiązanie do polityki,nie chciałem nikogo urazić ale widzę w tej dyskusji pewną analogie.Co do Adama-myślę,że zrobiłeś kawał dobrej roboty tym wątkiem bo sam zainteresowałem się elektrykiem i bardzo prawdopodobne,że będzie następnym autem.Szacunek za wytrwałośc i głowa do góry.Nie rozumiem też moderatora,który przeniósł jeden z najciekawszych wątków w inne miejsce.To tyle ode mnieJeżeli kogoś uraziłem to z góry przepraszam-nie taki był cel. Można już hejtować.
  8. Jakie masz mody,żeby taka moc osiągnąć jeśli można wiedzieć?
  9. Witam czy ktoś spotkał się ze znikającym płynem chłodniczym w tym silniku.Zero wycieków,olej w porządku,brak mazi na korku.Dolewam ostatnio ok Litra co pare dni.pozdrawiam
  10. Witam czy ktoś miał do czynienia ze mijającym płynem chłodniczym w silniku b58.Nie mam żadnych wycieków,Olej tez nie miesza się z płynem.Ostatnio dolewam litr płynu co 3 dni.Ktoś ma jakiś pomysł?Z góry dzięki za pomoc.
  11. Możesz napisać gdzie kupiłeś ten znaczek m440i?, bo szukam takiego.Auto przepiękne!!!
  12. Adam pisał o 440ix gc a nie 340ix,a różnica miedzy nimi to prawie 100kg.To raczej ty manipulujesz danymi :nienie:
  13. skąd jesteś kolego?Mam tez zmienny sportowy więc możemy porównać,ogolnie też mam zastrzeżenia wedlug mnie też chodzi za lekko.
  14. Co prawda mam 440ix m perf 360 km ale w piatce będxie podobnie ,może 0,5l więcej trasa muskanie gazu-7 trasa normalnie 9 dynamicznie10-11 autostrada 140 8,5 160-10,5 200-14,5 Normalnie 160-180 11,5l Miasto zakorkowane Łódź: muskanie gazu-12 normalnie 15-16 ogień>18 Srednie mam 13,4 80% miasto jeżdzeę dynamicznie Ogólnie spalanie ciężko jest porównywać dla przykładu kiedyś mieszkałem tydzień w Warszawie a potem w Łodzi Po Warszawie spalanie 13 w Łodzi 17.Poprzednie auto e92 330d manual rwa średnie 8,2 w tych samych warunkach. Mam nadzieję,że pomogłem.pozdrawiam
  15. między 500-700 zależy od wersji navi.Ja zapłaciłem 500
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.