Skocz do zawartości

mkrasz

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia mkrasz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Koledzy, Jeśli mówimy o słupku B stricte to jest na to SIB - do zrobienia u dealera. "SIB 41 07 22 Cracking sound from the top of B-pillar" Jeśli potrzeba, chętnie udostępnie treść :)
  2. O ile pamiętam, było dwóch producentów radia business - Alpine i jakiś drugi (Blaupunkt - nie pamiętam). Tylko jeden z nich czyta MP3.
  3. A takie glupie pytanie - a kolega ma system START/STOP?
  4. Sprawdz czy problem nie jest z ramiem wycieraczki? O ile cos po angielsku mowisz to popatrz sobie tu: http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=72&t=858765&mid=0 http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=515202 Albo walniety silniczek - co jest tematem finansowym, albo trzeba rozebrac i wyczyscic...
  5. Możesz ktoś jest zainteresowany kołami od M-pakietu - wzór 208M, wersja 205/45/18 przód i 225/40/18 tył. W razie zainteresowania - kontakt na priv.
  6. Kamil, A jaki zestaw audio masz? A wiesz co kupiles?
  7. Czasami pomaga (o ile uszczelka nie jest już stara i nie została "potraktowana" żadnym preparatem) umycie w dobrej mieszance wody z mydłem. Po prostu umyć porządnie i wysuszyć - jeśli ktoś mam możliwość sprężone powietrze bardzo duzo pomaga w suszeniu i czyszczeniu.
  8. Blaszkas, Nie przejmuj się - spokojnie poczekaj. Jeżeli po 1,5 miesiąca nic się nie zmieni, a będziesz pewien, że warunki do działania systemu są spełnione, wal do ASO! Tylko może nie do tych, co cię zbyli tym tekstem...
  9. Panowie, Pozwolicie, że przekażę parę info na temat systemu START/STOP - może to was uspokoi. System działa o ile: 0. Samochód jest w manualu a nie w automacie :D 1. Temperatura jest powyżej 5 stopni. 2. Stan akumulatora jest OK. 3. Silnik jest odpowiednio rozgrzany - po uruchomieniu i krótkiej jeździe na światłach się nigdy nie wyłączy za pierwszym razem. 4. Klimatyzacja i nawiew nie walczą z warunkami wewnątrz - czytaj nerwowe chłodzenie lub grzanie 5. Nie trzymasz nogi na sprzęgle jak stoisz na światłach :lol: Poza tym: - w aucie nie odłączano / ładowano akumulatora ostatnio - samochód nie był ostatnio programowany O ile auto było ładowane bądź programowane, to system przechodzi w tryb NAUKI, co może trwać nawet do miesiąca :!: I nie robię sobie jaj, wiele osób o tym pisze na zagranicznych forach. Kolego BLASZKAS: - jeśli w serwisie zbywają cię takim tekstem jak napisałeś, to znaczy, że albo uważają cię za frajera, albo ten serwis nie ma BLADEGO pojęcia o systemie start/stop - na własne oczy widziałem instrukcję serwisową z wyraźnie wymienionymi punktami dot. działania systemu... :norty:
  10. No cóż, nikt nie mówił że akcesoria BMW są tanie :D
  11. Tak dla chętnych i gotowych wydać troszkę więcej kasy: BMW ma w swojej ofercie krótką antenę sportową - ja sam posiadałem taką. Oczywiście nie jest ona tak mała (105mm), ale z zasięgiem nie było problemu. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UD91&mospid=50145&btnr=65_1788&hg=65&fg=30 Jeżeli ktoś ją chce zobaczyć w Warszawie, służę pomocą :8)
  12. Gratuluję wszystkim, którzy smarują uszczelki silikonem... Zaraz uruchomicie temat - drzwi są ok, ale trzeszczą uszczelki na nierównościach...
  13. Panowie, Tak k woli ścisłoći: 1. Istnieją przynajmniej 3 wersje radia Business - te przed FL, te po FL i te po FL, które odtwarzają MP3. 2. Wymiana radia z Business na Professional i odwrotnie nie jest wcale taka prosta, chyba, że ktoś ma tępy słuch - już wyjaśniam czemu Nie jest obojętne, czy Radio Professional chodziło na zestawie standardowym, HiFi, czy Logic7 - inaczej są ustawione sygnały wyjściowe w radiu (nota bene oczywiście wszyscy wiemy, że Radio Professional ma również złącze światłowodowe a Business nie, prawda?) - właśnie przez to wskazane jest, aby kupując radio używane mieć świadomość, na jakim zestawieniu ono wcześniej chodziło, bo potem możemy mieć pretensje, że coś basy albo tony wysokie kiepsko grają. Wiele osób nieświadomie kupujących skarżyło się, że radio Professional nie działa. A trzeba było zrobić specjalny terminator do sygnału cyfrowego... Było również wielu producentów radia - Siemens, Alpine....
  14. Panowie, Temat skrzypiącej kierownicy jest stary, jak świat i kolega ma 100% rację, że to nie ma NIC wspólnego z zawieszeniem. Część, którą trzeba wymienić nazywa się coil spring (sprężyna śrubowa). Dla ułatwienia poniżej link do strony - to część Nr.2: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UD91&mospid=50145&btnr=32_1617&hg=32&fg=35 Pozdrawiam, Mateusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.