Skocz do zawartości

pioter_ch

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e30 318is 1987

Osiągnięcia pioter_ch

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie, posiadam od pół roku e84 z 2013r, silnik to 116KM 2.0diesel, zrobiłem 9tys km i dolalem już 3 litry oleju. Na początku myślałem ze to turbo bo węże były zapocony mocno i podczas mocnego przyspieszania kopcił strasznie na niebiesko. Turbo zregenerowane i kopci już znacznie mnie i tylko czasami, najwcześniej jak jest już lekko rozgrzany to potrafi puścić niebieskiego bąka. Ale olej dalej ucieka. Membranę od odmy wymieniłem na nowy zamiennik. Czy to mogą być uszczelniacze zaworowe? Czy pierścienie puszczają. Dodam ze kopci tylko czasami i nie ma na to reguły,
  2. Dostałem od kolegi opcoma, jakie najlepsze oprogramowanie do tego zainstalować? Opcom to Chińczyk.
  3. Poprzedni właściciel zmieniał olej na dextron 3, Wczoraj jak podejrzałam auto pod spodu, zauważyłem wgiecie w misce, ale nie wiem czy one było wcześniej. Przez takie wgiencie może smok się trochę zatkał.
  4. A jeśli chodzi o skrzynie? Możesz coś podpowiedzieć?
  5. 1700 to regulacja spokojnego biegu - ilość korekcyjna za duza 1651 to wskaźnik serwisu - usterka skrzyni biegów.
  6. Z błędów to tylko P1700 i p1651 w skrzyni żadnych błędów.
  7. Witam serdecznie, niestety nie posiadam BMW lecz omege b FL z silnikiem 2.5 na common railu wraz ze skrzynia automatyczna 5L40E. Po wymianie silnika auto mi nie odpala jak na starym silniku tj, 2s trzeba kręcic aby załapało (kontrolka świec żarowych pali sie) lecz ma bardzo niskie obroty i jakby nie chodziło na wszystkie cylindry ale po chwili obroty sie podnoszą na 900, auto zaczyna cicho pracować i opadają na około 700 i tak się trzymają. Zgaszę auto po 3 minutach i muszę już kręcić trochę dłużej żeby auto odpaliło i tak samo jak na początku obroty wskakują na 900 i spadają na 700 przy czym kontrolka świec sie nie zapala. Gdy auto sie rozgrzeje zapala już bardzo łądnie. Następna rzecz, zanim auto sie rozgrzeje do okolo 80stC to kopci na biało-siwo-niebiesko, lecz nie mocno. Jak już sie rozgrzeje chmurki nie puści nawet przy gazowaniu. Auto ma moc i jedzie bardzo żwawo. Do tego jak mechanik zmieniał silnik musiał odkręcić węże z olejem od skrzyni automatycznej (podobno uleciało mu 300ml), teraz jak auto zimne, czuć lekko zmianę biegów ale zaraz zapala się kontrolka silnika CHECK i skrzynia przechodzi w tryb awaryjny i rusza chyba z 3 biegu. Po rozgrzaniu silnika do okolo 80stC gaszę auto i odpalam ponownie i już błędu nie ma, skrzynia łądnie zmienia biegi. Nawet jak nie jeżdżę 2h to po odpaleniu jest wszystko ok. Ogólnie to oddałbym na złom ale trochę szkoda.
  8. niestety, poprawa jest ,a el nadal trzęsie... I co dalej?? Moze wał??
  9. nie mam niestey skad podmienic kompa. a cyz wystarczy zrobic ta zworke, czyli na chwilke polaczyc czarny z szarym??
  10. a czy wał może się w jakiś sposób skrzywić?? bo z tego co zauwazylem to wał ma delikatne bicie okolo 1mm. Podniosłem samochod do góry wrzuciłem 4 i jechałem około 80-90, przystwilem kawałęk laskownika i zobaczylem ze delikatnei bile. Zastanawiam sie czy to dzieje sie przez ten łącznik elestyczny, czy moze krzywy jest ten łacznik metalowy skrzyni z tym własnie łacznikiem gumowym.
  11. czy tak jak na zdjęciu uszkodzony łącznik może powodować wibracje?? http://pietruchafoto.neostrada.pl/bmwe301.jpg http://pietruchafoto.neostrada.pl/bmwe302.jpg
  12. zmienilem sonde na ta od m20b20 i teraz wyskakuje błąd Układ regulacji sondy lambda - MELD 201. czy wychodzi na to ze ta sonda tez jest walnieta?? tez napiecie na sondzie na wolnych i przy lekkim gazowaniu 0,0V ps. czy nie wkręcona lambda do konca moze powodowac taki bład..
  13. mam takie dwie nagrzewnice od e30 z dobrymi zaworami, jak cos moge bardzo tanio sprzedac...
  14. tak, jest taka plastikowa śruba w chlodnicy, i odkręcaj ja dużym śrubokrętem.
  15. zrobię dzis kilka zdjec i zobaczycie... zakładajac podpore ma ona taki metalowy pierscien osłaniajacy łozyko i ma on byc załozony od strony silnika??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.