Skocz do zawartości

fazolone

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G 31 530 xD LCI

Osiągnięcia fazolone

  1. Pytanie czy ktoś robi już chip tuning w G 31 LCi 530xd?
  2. Sprzedam BMW G 31LCI 530 XD 286km 2021r Gwarancja. Samochód wewnątrz jak nowy, piękny lakier podkreśla charakter samochodu i wygląd. Pojazd sprowadzony z Niemiec. Obecnie jest zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce gotowy do użytkowania, po pełnym serwisie. Data produkcji: 2021-04-08 Typ 530D XDR A Seria G31 (seria 5) Typ nadwozia Touring Sterowanie - Silnik B57P Moc 286km/210kw + silnik elektryczny 8 kw Kolor niebiesko-kamienno-metaliczny Tapicerka Skóra Dakota/czarna/ekskluzywny szew Komfort i wyposażenie wnętrza S402 Panoramiczny szklany dach S418 Pakiet bagażnika S420 Szkło chroniące przed słońcem S423 Dywaniki welurowe S428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S456 Komfortowy fotel z pamięcią S494 Ogrzewanie siedzenia kierowcy/pasażera S4AW Tablica przyrządów Sensatec S4LU Czarny, wysoki połysk Accent Chrm. Perlglanz S4NB Automat. Klimatyzacja z 4-strefowym sterowaniem S4T8 Lusterko zewnętrzne z funkcją automatycznego pochylania S4UR Nastrojowe oświetlenie wnętrza Multimedia Tuner DAB S654 System głośników HiFi S676 Inteligentne połączenie alarmowe S6AC Teleusługi S6AE Usługi połączonego napędu S6AK Pakiet połączony S6C4 Professional Telefonia S6NW z ładowaniem bezprzewodowym S6U3 Profesjonalny obszar operacyjny BMW Live Hotspot WLAN S6WD Linia luksusowa S7S2 Pomoc kierowcy i błyskawica S548 Kilometrowa prędkość Asystent świateł drogowych S5AC Aktywna ochrona S5AL Profesjonalny asystent kierowcy S5AU Aktywna ochrona S5AV System wspomagania parkowania S5DM Koła I Napęd Automatyczna skrzynia biegów S205 Pakiet dodatkowy S230, specyficzny dla UE Sportowa skórzana kierownica S255 Śruba blokująca S2PA do koła Wyświetlacz ciśnienia w oponach S2VB Zestaw do naprawy opon S2VC Środowisko i bezpieczeństwo S 302 System alarmowy S320 usunięty, napis modelowy S322 Dostęp komfortowy Zewnętrzna linia chromowana S346 Poręcz dachowa S3AA czarna Okres między przeglądami oleju S8KA 24 miesiące / 30 000 km S8R9 Czynnik chłodniczy R1234yf Opony letnie i zimowe S8RE Aktywna ochrona pieszych S8TF Dekodowanie S8TR Dodatkowe funkcje Inne wyposażenie Sprzęt S1CB CO2 System rekuperacji S1CE S1U8 Obręcz BMW ze stopów lekkich Dbl.Sp.844 OG/GG S9AA Zewnętrzna ochrona skóry Pakiet biznesowy S9BD Pakiet rozrywkowy S9D5 SA090 Akumulator AGM 90 Ah Najwyższej jakości odbiornik audio Bluetooth 5.0 z obsługą AptX HD Kontakt 692 286 293 więcej zdjęć oraz informacji, lub pod linkiem https://allegrolokalnie.pl/oferta/bmw-g-31lci-530-xd-286km-2021r-gwarancja
  3. Jakieś nowy wykresy F 30 320 d
  4. Zgadza się. Sprawdzałem 7 samochodów w automacie F 10 i F 30 (60tyśkm do 160 tyś km) i ten dźwięk był zawsze, ale przy manualu nie było go. Szukałem po necie ten sam dźwięk nawet przy przebiegach 30 tyś 2.0 litry jak i 3.0 litry. Pytanie Whats Happened..???
  5. Artykulik ciekawy.. http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/05/08/1187-mln-km-bmw-e39-niezaplanowana-przydatnosc/
  6. Prawda jest też taka iż za 16-18 tys zł to się zbyt wiele nie nakupi a tym bardziej BMW e 39 2003 w stanie bdb.. Ale nie trawie Polskiej hipokryzji i wciskania aut, które są zmęczone, a zaś wszyscy piszą że igła....Zapewne Niemiec płakał jak sprzedawał:), tylko musiały jechać na lawecie do Polski bo aż tak bardzo były dobre iż na kołach nie było im dane wrócić...
  7. Specjalnie dla was spawdziłem w serwisie auto mialo przegląd pierwszy wpis 2004 r. 25 tys. 2006 r. 55 tys. Zadnej historii więcej nie ma.
  8. Posiadam F 30 2012 122 tyś km przebiegu, E 87 2009 130 tyś km przebieu.Jest jeszcze w rodzinie E 91 260 tyś km 2006 tok. Sprzedałem E 91 2007 rok z przebiegiem 180 kilka tyś km. Kierwnica w Bmw wyciera się dopiero około 200-250 tyś km. W E 91 z przebiegiem 260 tyś km coś zaczyna być widać a auto jeździ 90 % po mieście. Więc auto w którym są klamki kierownica fotele, podłoga, dźwignia zmiany biegów ect.. już nie świeże na sto procent ma powyżej 300 tyś km. Jeżdżę do Dojczów od 6 lat po samochody dla siebie. Auta 2-3 letnie mają tam nawet powyżej 200 tyś km. Powiedzmy takie E 39 jeśli jest w stu procentach sprawne na pewno nie pojedzie do Polski. Bo pierwsze nikt by jej nie sprzedał po drugi jeśli tak piękna to kosztowała by 30 tyś zł. Na autostradzie duża ilość aut sprowadzonych jedzie na lawetach rozbitych lub z jakimś defektami. To jest właśnie to co do nas trafia nawet komisy mają auta dla klientów indywidualnych lub na eksport. Zaznaczę ze nawet te dla klientów indywidualnych nie są igły, więc ekspirt jest dużo gorszy tym bardziej ze zaszczegają sobie prawo rejestracji w Niemczech. .Myślę że to wszystko wyjaśnia. .
  9. Do póki nie przetestuje z pół roku to ciężko mi mówić o tym czy wytrzyma:). Wiem że się da zrobić ogromne moce, ale rozmawiałem z wieloma tunerami i opinia jest taka że oczywiście zależ to od silnika i jego możliwości, które czasami bywają owszem duże, ale czasami ograniczone, jak podniesiemy ciśnienie na turbie za dużo to znów zwiększymy za dużo temp tym samym sprawność spada po jeździe w dużej temp..więc pasuje większy intercooler..itd wtryski itd..a mówimy o optymalnym programie na co dzień, ale nie neguje twych opinii, lecz do momentu jak nie przetestuje dłużej to nie uwierzę:)
  10. Może bym się zgodził, ale zrobiłem pechowego chip u kolegi GCS. Po dłuższej jeździe auto się wyłączała czytaj przechodziło w tryb awaryjny, silniki 177km -350 nm na 209km 415nm. Sprawdzaliśmy niby dwa razy na kompie, wszystko ok na finał rozleciała się turbina po około 3 tygodniach i to nie przy jakiś super mocnych obciążeniach. Kosztowało mnie to 3,5 tys zł, wymiana we własnym garażu. Co następuje nowa turbina sytuacja się powtarza więc zdjąłem chipa. Ale jak pokazuje doświadczenie wystarczyło go zmniejszyć. Zrobiłem 190km i 390nm w V-Tuning w Leżajsku i jeździłem dwa lata(50tyś km) bez problemu. Reasumując nie zawsze wyciśnięcie soków daje dobry skutek, pytam o mądre rozwiązania, optymalne, auto na co dzień to nie motocykl na tor. Jako że zajmuje się motosportem.. w sensie śmigam po torach europy motorem od kilku lat i kilka razy w roku, to myślę iż mogę się wypowiedzieć na ten temat. Jeśli podnosimy moc prawie dwukrotnie to obciążenie temperaturowe wzrasta okropnie, więc i wzrasta potrzeba smarowania i chłodzenia więc tu się nie zgadzam iż się nic nie stanie czysta fizyka tego się nie da oszukać. Olej oczywiście spełniający wszystkie najwyższe normy (nazwa oleju i marka to temat drugorzędny tylko w laboratoriach do zbadania) 10 tys km maks to oczywistość jak dla mnie dlatego, wcześniej nie pisałem to samo tyczy się filtra powietrza 1-2 razy w roku (osobiście raz w miesiącu odkurzam). Teraz troszkę pocukruję koledze GCS, żeby nie było iż jestem zawistnym "Polakiem:)".Robiliśmy też chipa w drugiej Beacie 163km na 190km i bodajże 430nm (150 tyś km), póki co 260 tyś km na liczniku i turbo ciągle śmiga, przy 250 tyś km docisk sprzęgła się rozleciał więc już całość zrobiliśmy, cała reszta ok! (odpukać w niemalowane) olej wymieniany po około 10-15 tyś km.Także się da :). Tylko jak wiemy chip 20%.. bezpiecznie..no 30% dopuszczalnie na granicy..Ale ze 136 na 211 to już trochę więcej i temperatury w benzynie również większe, choć nie wiem jakie jest turbo i co się tam termicznie dzieje:).? Kończąc jakże krótki post, mam nadzieję iż jak coś nowego zajadę to kolega GCS zrobi jakąś ultra promocje, proszę o info jak to kwota w sytuacji BMW F10-30?
  11. Jak z wytrzymałością według Ciebie tych benzyn czy szybko turbo padnie, czy intercooler to obsłuży temperaturowa, czy nie zniszczą się za szybko gładzie na cylindrach???
  12. Dołączam się do kolegi z góry..automaty również?
  13. Zastanawiam się co kupić.. a biorę pod uwagę : BMW F20 116i, 118i oraz F30 320d, 320i, ewentualnie F10 F520 d, rocznie jeżdżę około 20-30 tys km, auto posiadam 3-4 lata. Przysłowiowym katem nie jestem, ale 90km na h nie jezdzę:). Pytanie brzmi co według Państwa najlepiej będzie chipować. Mówimy o autach 3-4 letnich, pytanie bierze się stąd, iż jak wiadomo są to różne ceny zakupu tych samochodów, a nie chcę przepłacić na siłę:) z drugiej zaś strony nie chcę, aby ten zestaw się rozleciał za szybko. Miałem problem bo po podniesieniu mocy w bmw z silnikiem 320d 177km na 209km i moment 415nm, auto po dłuższej pracy przechodziło w tryb awaryjny, a następnie rozpieprzyło turbinkę! Jakie propozycję :)? Z góry dzięki..
  14. Napiszcie jeśli możecie ile da się zrobić f 30 320 d oraz f 10 530 d silniki 184km oraz jaki to koszt?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.