Skocz do zawartości

kacy

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kacy

  • Urodziny 30.04.1971

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 136 KM
    F36 420D 239 KM
  • Lokalizacja
    DZG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kacy

  1. Poszło 😁. Pendrive 32 GB sformatowany do FAT32 z poziomu windowsa. Mapy rozpakowane programem 7z i wrzucone na pena bez żadnych folderów na penie. FSC wygenerowany BMWicoder-em.
  2. No i lipa. Na ten czas nie poszło z pena 32 GB (cruzer) sformatowanego na exFAT ani ze 128 GB (sandisk) exFat i FAT32. Robię teraz na FAT32 tego mniejszego i po obiedzie kolejna próba. Jedyna róznica przy próbie z penem 32 GB exFAT to to, że ekran "uruchamianie systemu nawigacji" wyświetlał się dłużej niż zwykle, ale nawigacja się uruchomiła i nic się nie działo. Cekałem ze 2 minuty.
  3. Dziękuję. Mapy rozpakowane 7zip-em. Po rozpakowaniu są : folder pkgdb i plik config.nfm. Sformatowalem ponownie pendrive do exFAT programem Rufus. Mapy wrzucone bezpośrednio, bez tworzenia folderów na penie. Pliku FSC póki co nie generowałem, bo nie wiem czy będzie potrzeba, nie wiem co było robione wcześniej. U mnie ostatnio przy aktualizacji do 2024-1 nie wołało przy EVO. Zrobię zaraz to wszystko na wszelki wypadek na drugim pendrive i idę do sąsiada próbować. Dam znać o efektach. Acha, w menu idrive, w multimediach, urządzeniach zewnętrznych nie ma opcji USB (tylko AUX i bluetooth). Nie ma to znaczenia?
  4. Chciałem dzisiaj zaktualizować mapy sąsiadowi w F11. Mapy obecne to Road map Europe west Premium 2019-1.Zrobiłem pendrive na FAT32, wrzuciłem mapy WEST PREMIUM 2024-2, wpiałem w gniazdo w schowku przed pasażerem ( w podłokietniku brak usb) ale nic się nie zadziało przez ok.2 minuty. Powinienem poczekać dłużej? Pendrive sandisk 128 GB, używany wcześniej do aktualizacji map Evo w F36 zadziałał od razu. Co może być przyczyną?
  5. Miałem na myśli RTTI "aktywowane" nie przez Connected Driver. Czy w takim przypadku nic się w aucie "nie porobi" co by miało wpływ na oficjalny status auta w Connected Driver, aplikacji My BMW itd. Do tego co w przypadku np. wymiany EGR, bo dla mojego auta jest akcja? Nie "skasuje" się?
  6. Ok, kabel ENET i przejściówka na usb-c przyszły. Z kodem FSC przy pomocy BMWicoder'a sobie myśle poradzę. Na weekend powalczę. To RTTI by się jednak przydało. Gdybysmy to jakoś mieli ogarnąć to nic mi się w aucie nie porobi? Np. z connected drive, że nie będę miał wtedy dostępu zdalnego tudzież inne historie. Nie wiem na jakiej zasadzie to "się robi", dlatego pytam.
  7. Kabel zamierzam po niedzieli kupić, bo się zawsze przyda, choćby pod bimmercode ( a chciałem jeszcze piszczenie pasów wykodować, może coś jeszcze) Nie mam za dużego pojęcia w tych tematach, kiedyś forscanem parę rzeczy sobie porobiłem w fordzie żony i tyle moich doświadczeń, więc pozwolę sobie dopytać - na jakiej zasadzie miałoby to działać? W sensie czy nie wchodzi w grę jakąś podmiana VIN np.? Bo takich rzeczy bym się bał robić. Oprócz kabla czego bym jeszcze potrzebował abyśmy mogli to zdalnie ogarnąć? A da się tu w moim przypadku (ID 4) dożywotni kod FSC uzyskać?
  8. Mam na pokładzie F36 z 06.2016 mapy Road Map EUROPE EVO 2023-02. Wersja NBTevo_E16382A. Wgrali mi je chłopaki na warsztacie w Niemczech po zakupie auta przy okazji jego sprawdzania. Mam aktywny Connected Drive w zakresie ConnectedDrive Services, Teleservices, SOS, Usługi zdalne BMW. Jakie mam opcje ich aktualizacji w przyszłości oprócz zakupu w sklepie za 234 pln? Jest szansa na RTTI?
  9. Bardzo dziękuję. A mogę jeszcze tylko prosić o sprawdzenie tego auta? Kupiłem raport i w nim w jednym miejscu stoi, że to 184 KM a w drugim 252 KM. Jak jest naprawdę? Powinno być 320i, czyli 184 KM. WBA8A11070A693290
  10. Zastanawiam się nad zakupem tego egzemplarza i mam prośbę o rozkodowanie VIN WBA4E91020G596268
  11. Wziąłem dedykowany do tego modelu. To trochę lipa. A miałem nadzieję, że coś się samo "dostosuję" po przejechaniu kilometrów.
  12. Wczoraj wymieniłem katalizator na zamiennik(MJM), bo fabryczny (340 tys.) już mocno dzwonił. Po wymianie auto muli, wolniej wchodzi na obroty przy przyspieszeniu, jest jakby większa turbodziura. Nie ma żadnych błędów ani na desce ani w komputerze. Zrobiłem paręnaście km dopiero. Co może być przyczyną? Coś się musi zaadoptować?
  13. Jakiś czas temu się przeprowadziłem do domu gdzie mam dość nachylony podjazd. Zauważyłem, że jak zostawiłem auto np. na noc na podjeździe mam problem z odpaleniem. Myślałem, że to akumulator, bo sią zima zaczynała, ale nie było problemu po nocce w pracy. I to mnie zastanowiło. Zacząłem stawiać auto na podjeździe odwrotnie, tzn, przodem w dół i problem zniknął. Co może być przyczyną? Wygląda jakby paliwo odpływało z silnika. To możliwe? E46 320d 136KM.
  14. Panowie, na pewno w nic nie wyjechałem. Godzina 5.30, początek sierpnia, piękna słoneczna pogoda, słońce dość nisko za plecami, tak, że widoczność najlepsza możliwych. Prosty odcinek autostrady, kolega z boku, który może wszystko potwierdzić. Robię w felgach (Borbet), pytałem fachowców w firmie czy to możliwe tak rozwalić felgę przy wystrzale. Możliwe, koło pod obciążeniem, duża szybkość. Ale nie o to chodzi. Chodzi o podejście producenta. Mogłem rzeczywiście wjechać w dziurę ale mogło być jak piszę. Opona mogła mieć wadę, którą można wykryć badaniem rtg lub ultradźwiękowym na przykład. A oni olali temat totalnie i przez oględziny zewnętrzne stwierdzili brak wad. A możliwe, że poszło więcej takich opon z danej maszyny z tej zmiany. Ja miałem szczęście. Ktoś może go mieć mniej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.