Skocz do zawartości

kryszak11

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kryszak11

  • Urodziny 23.05.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 323i cabrio '97

Osiągnięcia kryszak11

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mam pytanie czy miedz 6mm jest wystarczająca do mojego silnika...bo mam wrażenie ze powyżej 5500 tys obr/min mam spadki ciśnienia... Zastanawiam sie nad następującymi opcjami: - wymiana wielozaworu i miedzi na 8mm i do tego jakiś reduktor np ac r01 czerwony (chyba ze mój ig1 magg. Bedzie pracował bez spadku przy 1,1 bara) - pozostanie przy miedzi 6mm i kupienie reduktora Prins 6mm 180km (tylko pytanie czy to nie bedzie tez tak na styk) chociaż prins powinien pracować na ciśnieniu 1,4 bara Czy powyższe opcje maja sens?
  2. Nie sadze żeby wtryskiwacze były tu problemem...z tego co wiem to sa po małym przebiegu ok 40 tys...
  3. Osobiscie uważam, ze STAG 300 to bardzo dobry sterownik (zrobilem na mojej starej instalacji 90 tys km :8) ) Wydaje mi sie, ze Prins vsi bardziej precyzyjnie reguluje prace instalacji poniewaz odnosi sie do korekt krotko i dlugo terminowych ECU benzyny....z kolei STAG co najwyzej porownuje mape gazowa z wczesniej zebrana mapa benzyny, która bedzie sie roznic w warunkach np zimowych i letnich... W stagu trzeba te mapy raz na jakis czas poprawic...a w Prinsie po ustawieniu wlasciwych parametrow pracy instalacji juz nic nie trzeba korygowac bo nie ma tam zadnych map tylko algorytm dzialania opiera sie o aktualny czas wtrysku benzyny... Wiadomo, ze praca instalacji nie dziala sztywno bez zadnej odchyłki, ale roznica jest taka, ze Prins koryguje na biezaco a w STAGu robimy to recznie... Jesli sie sie myle to wyprowadz mnie z bledu :)
  4. http://www.iv.pl/images/09739400166255783795.jpg podwyższyłem cisnienie do 1,2 ale na screnie jest 1,13... Wykresy jeszcze nie sa dograne...błąd zapętlenia wtryskiwaczy dalej sie pojawia...szczegolnie przy pełnym bucie na 2 i 3 biegu...ale generalnie juz nie az tak czesto...a rzadka tak ostro jezdze... :wink: Moim zdaniem mnożnik teraz jest zbyt niski...chyba rzeczywiscie jedyna opcja jest reduktor o wyższym cisnieniu cos na poziomie 1,5...albo wtryskiwacze o wiekszych dyszach (w przypadku Keihina - zółte) dziwne bo Keihin podaje wydajność wtryskiwaczy pomaranczowych 24-36 HP a u mnie wychodzi 28,3/jeden cylinder... Zastanawiam sie dla jakiego cisnienia gazu sa podane te wartosci...jak wiadomo reduktor prins chodzi na wyzszym cisnieniu...
  5. plik osc z zapisem błędu zapętlenia wtryskiwaczy... http://host1gb.net.pl/download.php?file=edd74c5c25b6de92c73d4e349ecc3b11
  6. To jakie ciśnienie ustawić na reduktorze? Jutro zrobię screana...
  7. http://www.iv.pl/images/34573656167147994845.jpg Problem z zapętlaniem wtrysków przy ostrym bucie... silnik: m52b25 sterownik: stag 300 plus reduktor: LR IG1 Magg. (Miedz 6 mm) wtryskiwacze: Keihin - pomarańczowe Czy cisnienie reduktora jest za niskie? reduktor jest nowy i ustawiony fabrycznie - nic nie ruszane... wtryskiwacze sa na dwóch listwach i krótkich weżykach o jednakowej długości ok 10cm (wkrętki 4mm węzyki 6mm).
  8. Witam Niedawno udało mi sie zmodernizować instalacje lpg w moim e36 323i... elektronika: STAG 300 plus reduktor: IG1 magg. (6mm ) wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe (kupione okazyjnie ;)) Filtr KME - włókno szklanne Calosc chodzi bardzo dobrze... Ale do rzeczy.... Zastanawiam sie na zmiana elektroniki na Prins'a VSI ponieważ jej dzialanie opiera sie o czasy wtrysku benzyny co moim zadniem jest bardziej racjonalnym rozwiazaniem...żadnych map i ich ciaglego korygowania...wszystkie korekcje wykoywane na biezaco przez ECU benzyny...Na allegro mozna dobrych cecnach skompletowac caly potrzebny zestaw... Jednakze mam nowy reduktor IG1 magg. ktory chyba jest lepszym reduktorem niz reduktor Prins'a (bardziej odpornym na nasz polski gaz)i chcialbym aby pozostal...ale... Prins pracuje na cisnienu 1,6 - 2 bary Ig1 - cisnienie ok 1 bara Obecnie mam cisnienie ponizej 1 bar i wtryskiwacze Keihin dzialaja rewelacyjnie... Czy elektronike prinsa mozna tak ustawic zeby pracowala na nizszym cisnieniu? (oczywiscie wtryskiacze Keihin)? Czy ktos moze wymienial reduktor Prinsa na inny?
  9. ..to już coś wiem :) ...w takim razie jak bedziesz wiedzaił cos wiecej to napisz....az tak mi sie z tym nie spieszy...ale zastanawiam sie tylko dlaczego wyjscie ze zbiornika idzie do skrzynki z bezpiecznikami, przeciez to jest tylko waz podcisnienia....
  10. Jakbyś dał rade zrobić zdjecie jak elektrozawór ten jest zamocowany i dokładnie, w ktorym miejscu to byłbym wdzieczny...no i podłaczenie pod maska...
  11. Witam Jak w temacie chcialbym podłączyć przepustnice ktora znajduje sie na oryginalnym tłumiku koncowym e36 328i M52. Dokładnie chodzi mi o rozmieszczenie elementow całego układu...Prosba do włascicieli 328i o wskazanie gdzie co powinno sie znajdować...poniżej schemat z bmwstore http://imageshack.com/a/img600/1194/3hio.png nr 13 to zbiornik podcisnienia...czy powinien sie znajdowac pod maska gdzies obok filtra weglowego? nr 16 elektrozawor sterowany z DME rozumiem, ze powinien znajdowac sie obok tłumika koncowego, czy tak? Czy podcisnienie doprowadzone z kolektora jest rozdzielane trojnikiem pomiedzy elektrozawór filtra weglowego, a zbiornik podcisnienia ?
  12. Nie wiem czego dokładnie tyczy sie towje pytanie...jesli chcesz podłączyc sondy lambda do staga to wystarczy podpiąć zółte przewody sond do przewodów fioletowego i fioletowo-szarego tak jak napisałem..... masz dwa żółte przewody bo masz dwie sondy lambda jedna na każde 3 cylindry...musisz je podpiąc tak jak napisałem wczesniej (obie) Jesli nie jestes pewien czy to właściwe przewody to wez miernik napiecia i sprawdz czy napiecie zmienia sie w przedziale 0,2- 4,8V - to jest sygnał sondy lambda
  13. mam pytanie...jaka opcja powinna być ustawiona w zakładce <> :?: Mam silnik r6 i jest ustawione <6 cylindrów> a przecież tam są cewki pojedyncze..... kiedy próbuje przestawić na opcje <> to silnik przełącza sie z gazu na benzynę...jaka opcja jest poprawna i czy ma to w ogóle jakieś znaczenie :?:
  14. w ramach podsumowania dla tych, którzy chcą sobie podpiąć sondy (dwie w przypadku R6) do STAGA 300 isa2..... 1) silniki m52 (2.0 2,5 2,8 ) bmw e36 sondal lambda SIEMENS napięciowa (0-5V) odwrócona - 4 przewody 2) zółty przewód to własnie sygnał, do którego należy się podłączyć: 3) Bank 1 - przewód fioletowy Staga 4) Bank 2 - przewód fioletowo - szary Staga (poniżej zdjęcie) http://img835.imageshack.us/img835/3906/o2sensorsbank12.jpg Wpinamy sie nie bezpośrednio w przewód sondy lambda ale wprzewód w tej plastikowej listwie z przewodami elektrycznymi pomiędzy ECU a wtyczkami sond W programie wybieramy opcje sondy lambda: napięciowa odwrócona (0v - bogata). Następnie w opcjach auto adaptacji wprowadzamy zakres działania sondy. Podpięcie sondy ma sens tylko w tedy gdy autoadaptacja jest włączona i działa korekcja M2....no i chyba jeszcze podczas zbierania mapy benzynowej... Może komuś sie przyda...ja na razie testuje jak sie beda zachowywać mapki z właczona autoadaptacją i sondami i czy spalanie wzrośnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.