Skocz do zawartości

sylwestreczek

Zarejestrowani
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 1999
  • Zawód
    Agent

Osiągnięcia sylwestreczek

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem z elektrycznym panelem od klimatyzacji nawiewy, problem jest taki że ciągle chodzi w nim wiatraczek zasysający powietrze i nigdy się nie wyłącza, sam panel działa dobrze, dobrze kontroluje temperature i wszystko ale po wyłaczeniu stacyjki ten wiatraczek w panelu się nie wyłącza a powinien, przez to wyładowuje mi akumulator powoli, pomaga odłączenie dużej kostki i ponowne odłączenie. Wychodzi na to że prąd do panala dochodzi nawet gdy auto jest wyłączone, a może by tak odnaleźć kabelek zasilający panel i podłączyć go np pod stacyjke co by się włączał od przekrecenia stacyjką... bo teraz to chodzi ciągle, zna ktoś ten problem??? uszkodzony jakiś sterownik czy co....
  2. A czy ktoś z was grzebał przy telewizji w dynavin? czy u kogoś działa telewizja i w jakich miastach? ja mam antene do dynavin cyfrowo-analogową a jak u was z tlewizją? bo czytałem że system kogowania dynavin jest inny jak syatem kodowania telewizji w polsce i nie będzie działać... gdzieś czytałem na zagranicznych stronach że jest możliwość upgradu softu w dynavin pierwszych wersjach do nowego softu który obsługuje gry i chyba neta nawet i zmienia wygląd menu, dobrze by było takie coś zrobić tylko więcej info na ten temat nie mogę znaleść...
  3. Panowie, czy wiecie że nowa wersja dynavin obsługuję 3G Modem i połączenia HSDPA, czyli poprostu INTERNET!, widzę już miny tych co kupili wcześniej swoje dynavin a teraz żałują że nie poczekali dłużej , haha, w tym ja :(
  4. Chodzi mi o funkcje LO, jak ją wymusić, funkcja schładza maxymalnie auto niezależnie od temperatury w środku, jak to zrobić w beemce, jak taką funkcje wykombinować, czy są jakieś inne panele klimatronika do E46 które maja funkcje LO ja na przyklad nie mam automatycznego obiegu, możne inne panele klimy mają LO EDIT dobra koledzy rozwiazala sie sprawa z temperatura nadmuchu, nabili klime, okazalo sie ze z 740 gram czynnika bylo tylko 250gram, po nabiciu i ustawieniu 16 stopni naprawde zimno dmuchalo i to bardzo zimno zmierzylem powietrze z dmuchawki srodkowej i (czujnik dokladny) wskazal 1.6 "C stopnia, teraz jestem zadowolony, chyba zeczywisie 16 stopni dziala jak LO, bo choc bylo bardzo zimno to powietrze tez bylo bardzo zimne druga sprawa sprawdzanie podcisnienia spadło do 6 i po zatrzymaniu maszyny po 4 minutach podnioslo sie do 40, gosciu mowil ze to dobrze, bo maxymalnie moze sie podniesc do 100, powyzej 100 uznaje sie ze uklad jest nieszczelny a jak wam wypadlo sprawdzanie podisnienia, pamieta ktos, do ilu sie podnioslo???
  5. Witam, w moim e46 z 99 roku najniższą temperaturą jest 16 stopni, i jak chcę żeby klima chłodziła całą mocą czyli dawała jak najzimniejsze powietrze to i tak tego nie robi bo to jest zależne od temperatury środkowej . A inne auta mają funkcję low która ta funkcja nie patrzy na temperayurę w środku i schładza ile się da!!!!, czy w e46 można jakoś klime zmusić aby dawała jak najzimniejsze powietrze w środku, nawet jak już będzie zimno to chcę aby ciągle leciało lodowate powietrze, bo narazie to jest tak że jak w środku już jest 16 stopni to już klima dalej nie schładza, jak wezmę na manual to już i tak zimne powietrze nie leci!! można jakoś uaktywnić funkcję LO lub wykonać jakiś test klimy??
  6. acha no super, i dojscie do niej jest pewnie od kanalu a sruba jest gdzies z boku skrzyni
  7. ok a w silniku m43 z jakiego miejsca dojdę do tej kontrolnej śruby, od kanału? z boku skrzyni śruba? i jak tam sie stan sprawdza, ma olej wylatywać czy co, sory za takie banalne pytania, ale nigdy w skrzyniach nie sprawdzałem oleju
  8. nawet jej braku, to czyli dowiem sie ze mam malo oleju w skrzyni jak zaczne slyszec zgrzytanie suchych trybów tak?
  9. tak, w ten sam dzień zamówiłem te siłowniki czyli 26 kwietnia, ale dostałem je do domu dopiero 7-go w poniedziałek! po dwóch tygodniach prawie, no i założyłem te siłowniki i klapa jakby była za ciężka czyli siłowniki za słabe, patrze na te siłowniki a na nich napisane jest 320N, no ku.r.w.a jak się nie w.ku..rwi.lem, facet nawet ze przysłał mi to po dwóch tygodniach to jeszcze nie takie wysłał!, teraz jestem w trakcie zwrotu, wymiany na te co kupiłem czyli 470N, jak w końcu jet dostane to i tak coś czuje ze to kicha będzie, bo nawet te co dostałem 320N były słabsze od oryginalnych BMW 320N, wiec to są jakieś tanie niewypały
  10. Witam, czy w e46 99 rok silnik m43 1,9, jest takie coś jak kontrolka małego poziomu oleju w skrzyni, bo dziś jestem po przeglądzie i okazało się że poci się olej z zimeringu w skrzyni skąd wychodzi wał do tylnego mostu, pomału się poci i skrapla na korku spustowym, napewno jest to od niedawna ale ciekawi mnie czy jak na tyle ubędzie oleju ze skrzyni że będzie mało to czy zaświeci się jakaś kontrolka czy wogóle takiej nie ma... czy ktoś ma jakiś link objaśniający wszystkie kontrolki wystepujęce w e46?
  11. aha, nie widziałem filmiku a myślałem ze chodzi o stuki, ale co tam, :roll:
  12. dodam tylko tak od siebie, że miałem coś podobnego w Hondzie Coupe z 95 roku, kupiłem i wlałem półsyntetyk, po kilku dniach gdy honda stała i się ochłodziła to po odpaleniu słyszałem dziwne stuki dochodzące z silnika które po około 5 sekundach przestawały pukać, silnik miał 200tyś przebiegu i po chwili od odpalenia chodził już dobrze, nie kopcił, miał zawsze mocy tyle ile trzeba, oleju nie ubywało! ale zawsze gdy auto długo stało do schłodzenia to po odpaleniu znowu pukało!, nie pomogła zmiana oleju na 15 w 40, po wielu diagnozach wyszło że to popychacze hydrauliczne, zakupiłem nowe 12 sztuk i zmieniłem!, problem zniknął, wlałem olej 5 w 40 i jeżdże już dwa lata i już od dwóch lat nie słysze nigdy stuków, więc u mnie był to problem zużytych już szklanek które pukały a przestawały gdy już dostawały ciśnienie po kilku sekundach od odpalenia, ale to tylko mój przypadek, pozdrawiam
  13. dobra dzieki juz sam znalazłem na BMW WDS (Wiring Diagram System) Online :))))
  14. Czy wie ktoś może jak podłączyć kabelki do zielonego włącznika rolety tylniej w E46, jest 6 pinów i pod jakie jaki kabel, bo mam kostke ale z poprzestawionymi kabelkami,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.