Skocz do zawartości

ciez

Zarejestrowani
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f25 3.5d

Osiągnięcia ciez

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. ciez

    Panorama

    Dziękuję jutro będę szukał Pozdrawiam
  2. ciez

    Panorama

    Dziękuję za odpowiedź ale to jest początek przewodu który potem wchodzi w słupek A potem gdzieś na dole powino być odpływ który myślę że jest zatkany
  3. ciez

    Panorama

    Witam Może ktoś wie gdzie wychodzą lub kończą się odprowadzenia przednie wody z szyberdach bo mam zatkane A szukałem już od spodu i za nadolem i nie mogę znaleźć. Pozdrawiam
  4. Witam mam to samo Nie wiem gdzie kończą się przednie rurki które odprowadzają wodę, a szukałem za nadolem ale niestety nie ma, może ktoś podpowie
  5. ciez

    X3 f25 2.0d Szarpanie .

    Jeśli się mylę to napisz w czym jest problem ??
  6. ciez

    X3 f25 2.0d Szarpanie .

    Niestety nie bzdura, robiłem to w e83 3.0sd i teraz w f25 3.0d - i działa jak nowe... Wystarczy rozkręcić skrzynkę i zobaczyć które tarczki są przypalone - na tym biją kasę firmy które niby regenerują skrzynki, a tylko tak jak pisze obracają je i zamienią miejscami.
  7. ciez

    X3 f25 2.0d Szarpanie .

    Wystarczy tarczki obrócić i olej wymienić - będzie jak nowe
  8. Witam Mam to samo, przypalony kolektor dziura - prawdopodobnie przyczyna to błędny odczyt temperatury powietrza doładującego który jest za egrem. U mnie non stop wskazuje 40 stopni, i dlatego ciepłe powietrze nie idzie przez chłodniczke tylko bezpośrednio w kolektor.
  9. ciez

    E83 3d nie odpala

    odpal na "plaku" na ok 15s 20s i zobaczysz co będzie
  10. Posiadam BMW e60 M5 z 2005 roku produkcji. Nastał następujący problem, z dnia na dzień silnik auta zaczął nie równo pracować. Dzieje się to wtedy gdy silnik się rozgrzewa. Wtedy wchodzi duży check engine, auto przechodzi w tryb awaryjny, nie można go wkręcić powyżej 3,5 tys obrotów. W ASO stwierdzono, że padły Vanosy, nie chce mi się w to wierzyć, że dnia na dzień i dwa na raz, wcześniej zero objawów vanosy wogóle nie hałasowały. Na komputerze u znajomego też wychodza błedy 2 vanosów. Auto ma przebieg 80tys, może ktoś wie co mogło jeszcze innego się zepsuć pozdr
  11. witam częsta wada - naciągnięty łańcuch w reduktorze
  12. wymień odme lub ją wyczyść, często tak bywa gdy jest zabrudzona i daj znać co było przyczyną
  13. wyciągnij kable spod gumy przy samym silniku wentylatora
  14. witam inne są sprężyny- amory takie same, a różnica bardzo duża
  15. kable przy wentylatorze często śniedzieją i nie przewodzą prądu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.