Witam Mam prośbę o podpowiedź od czego zacząć naprawę.Żona jeździ bmw 116i F20 136KM salonowy, rok 2014, przebieg 100 tyś km, automat 8 biegów, pełen serwis BMW, dwa razy zdarzyło się na mrozie pod marketem po dłuższym postoju ,że auto jej zgasło po odpaleniu, auto ma system start/stop, przejechała około 200m, komunikat "napęd jedź wolniej, pełna moc silnika niedostępna". Moja czteromiesięczna gehenna dobiegła końca, przyczyna znaleziona, W roku 2014 BMW w tym modelu montowało wadliwy przekaźnik "niebieski" odpowiedzialny za uruchamianie pompy paliwowej w zbiorniku paliwa, który się przypalił i raz łączył pompę paliwa w zbiorniku a raz nie łączył.Przekaźnik znajduje się za oparciem kanapy prawa strona tył, może komuś przyda się moja podpowiedź bo wymieniłem wiele elementów układu paliwowego bez potrzeby, pozdrawiam.