Skocz do zawartości

Zun

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Zun

  • Urodziny 30.03.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 525tds

Osiągnięcia Zun

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zun

    e23 i swap

    Mozliwe ze zajezdzony - auto na razie stoi u elektronika - zobaczymy jak wyjedzie - silnik pochodzi z e23. 2 zawory. Na razie tak tylko glosno mysle - jeszcze nawet go nie zdazylkem przelitrazowac - ale w starych niemeickich katalogach jest napisane spalanie rzedu 17 - 19 litrow na 100 km . Nie zapominajcie ze to jest kawal ciezkiego samochodu :(
  2. Zun

    E23 i jego hamulce ....

    Po pierwsze link w podpisie Ci nie chodzi , po drugie niestety to nie jest sprawa plynu :(. Tarcze sa w miare wporzadku takze jak juz zacznie hamowac to konkretnie (bez problemu blokuje kola) , problem wydaje mi sie ze lezy po stronie tej gruszki cisnieniowej , co ona zajmuje sie dystrybucja cisnienia na poszczegolne kola - ale niestety ta gruszak to typowy patent dla bmw i to tylko w tym okresie i na dodatek tylko w 7 i 5 dlatego kompletnie nie mam pojecia jak sie za to zabrac - gdyby to bylo zwykle serwo podcisnieniowe to bym sobie z tym poradzil a tak to .... ale koszt naprawy ktory ty podales jest dosc kolosalny ....... toz oryginalna czesc z magazynow bmw nie miala by prawa nawet tyle kosztowac (wiem ile co kosztuje w serwisie bo niestety czesto musze do nich po cos do tej betki kupowac bo na szrotach trudno dostac ...) A tak juz z innej beczki - czy my sie znamy ?? to znaczy nie wiem o co ci chodzi .... mozemy sie znac z jakiegos innego forum :)
  3. Zun

    e23 i swap

    Silniki od sodemek e32 rozumiem ?? hmmm dobry pomysl - jak konstrukcyjnie sa one wykonane ?? do juz sa 24 zaworowki ?? czy to jest plastikowy kolektor czy nie ??. Co do 3,5 to wlasnie teraz jest pod maska u mnie (wczesniej byl2,8 , taki maly swap). Jesli chodzi o wsadzenie tego silnika to bylo u mnie bezinwazyjne , zadnych przerobek (no oprocz czujnikow na skrzyni biegowe badajacych polozenie walu korbowego) , tyle ze silnik jest nie wiele lepszy od tego 2,8 - owsze,m jest troche silniejszy ale to tez stary rzech no i wsusa duuuzo paliwa (jak go zagazuje to bedzie bral na oko ok. 18 l gazu) i poprostu nie oplaca mi sie go gazowac :( - ja bym chetnie zmaontowal silnik ktory po zagazowaniu nie wezmie wiecej niz 15 l gazu :| A V8 to dosc droga sprawa prawda ?? pewnie V12 z serii 8 to juz wogole kosmos ??
  4. Zun

    E23 i jego hamulce ....

    Chroniczny brak hamulcow dolego mojej bmce :( - objawia sie to tym ze hamulec reaguje ze znacznym opoznieniem po nacisku pedalu hamulca. Szczerze mowiac nie wiem co mam robic - juz do glowy mi nawet przycxhodza by zamontowac jakas kompletna instalacje hamulcowa z nowszego typu .... czy ma ktos jakis pomysl co z tym zrobic ??
  5. Zun

    e23 i swap

    No wlasnie - chce swapowac , bo po pierwsze silnik juz stary a po drugie ani on nie ekonomiczny ani nie jest mocny ani tym bardziej nie grzeszy kultura pracy ... skrzynia biegow automat. Zastanaawiam sie nad tym czy ktos moze na forum juz przeprowadzal taka operacje - zastanwiam sie nad jakims silnikiem z 5'ki z okolic 90 roku , moze cos mlodszego ..... co wy na to ?? Aha w gre wchodzi tylko benzyna.
  6. No to ja mam takie pytanie : nie dziala mi predkosciomierz i zarazem tez ekonomizer w e23. Z tylu wychodza mi trzy podlaczone zlaczki. Jedna wciskana na plytke drukowana z duza iloscia kabli , jedna wciskana na plytke drukowana z jednym kabelkiem jednozylowym (to mnie bardzo dziwi , tak jakby brakowalo jeszcze jednej zylki ...) i jeden niebieski chyba na zwyklej wtyczce. Moze ktos wie czemu to noe chodzi ?? Jak mam to sprawdzic , ktory to jest kabel i czy on bezposrednio idzie do dyfra czy jeszcze przez cos przechodzi ????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.