Skocz do zawartości

stopro.

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i - było. 745i w planach
  • Lokalizacja
    Radzyń Podlaski

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia stopro.

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam okazję nabyć e70 z 2007 roku z silnikiem 4.8i. Miałem doswiadczenie z e39, z e61 ale nigdy z seria x. Spalanie rzędu 20l akceptuje, tego się spodziewam. Jakie mogą być główne bolączki tego modelu? Przebieg ori ok 170 000, auto z USA czego bylem przeciwnikiem, ale kupuje w sprawdzonym miejscu i historia zweryfikowana.
  2. Kupiłem jakieś 2 msc temu jakieś podróby i było tak jak teraz więc wymieniłem jakiś miesiąc temu obydwa termostaty na ori BMW. W mieście łapie 90-93 stopnie
  3. Jaki wpływ na temperaturę ma jazda na niskich obrotach. Ja jadę czasem trasę 25 km i obroty cały czas w przedziale 1500-1800 i często temperatura przy takiej jeździe nie przekracza 70 stopni. Jak jadę energicznie to temperatura większa. Dziwne, bo mam drugie auto z mniejszym dieslem i tak jadąc tak samo już w połowie trasy w zimie miałem 90 stopni.
  4. E61 525DA trasa 25 km i temperatura maksymalnie 70 stopni jazda cały czas głównie w przedziale 60-80 km/h obroty w okolicach 1500-1800 , nawiew na dwie kreski Czy to normalne? Termostaty wymienione tydzień temu. Wczoraj tą samą trasę przejechałem i kilka razy przycisnąłem mocniej bo miałem warunki do 130 km/h ze 2 razy i temperatura znacznie szybciej rosła i doszła do 92 stopni. Od czego jest to zależne?
  5. Dzięki za odpowiedź. Wczoraj założone zostały nowe (oryginalne) termostaty i sprawdzam czy wszystko dobrze, bo podróby wytrzymały 2 tygodnie. Chyba dieslem w BMW ciężko osiągnąć pełne rozgrzanie w takiej temperaturze.
  6. E61 525DA Auto odpalone po postoju, temperatura ok -15 i od razu trasa 20km. Fatalne warunki więc jazda 60-70 km/h Nawiew włączony na ok 1/3 skali. Temperatura jak dojechałem do miasta 70 stopni. Czy wszystko ok?
  7. Witam, otóż mam wielki problem z odpaleniem auta rano, długo kręci, pali za 5 razem i jak odpali to się trzęsie. Tak było od początku jak kupiłem, ale jak nie było mrozów to nie dokuczało. Podpiąłem pod komputer a tam przepalona świeca 1 i 3. Tak więc kupiłem wszystkie 6 BERU ale niestety problem nie ustał. Mechanik twierdzi, że skoro świece dobre to na pewno to przekaźnik / sterownik świec żarowych. Czy taki objaw wskazuje na ten sterownik czy może coś jeszcze?
  8. Niestety na tą chwilę musiałem szybko wymienić, bo mechanik już wszystko pozdejmował. Już zamówiłem oba termostaty plus oring, OE BMW.
  9. Poza ASO, główny Gates, a EGR jakiś niestety włoski bo nawet hurtownie na ten czas nie miały nic porządnego.
  10. Więc tak jak mówiłem, coś mam nie tak. Gdzie szukać przyczyny? Oba termostaty wymienione ok 3 tygodni temu.
  11. Jakie są te wahania. Np mam 90 stopni i potrafi zbić w okolice 70 stopni. To samo dzieje się jak mam 60 stopni, wciskam gaz i też trochę spada. To trochę dziwne, bo co wtedy z DPF przy wyższych obrotach, kiedy temperatura spada.
  12. Może ktoś coś więcej o tym napisać. Mam takie coś u siebie. Myślałem, że to jakaś usterka. Są na to jakieś potwierdzone info, że tak ma być w E61 525da?
  13. A dlaczego V8 w dieslu? Co Cię skłania ku temu silnikowi? Przecież on nie spala mało i jego serwis może mieć koszta przerażające. Ja bym się bał czegoś takiego. Większość też będzie miała spory nalot, co jest normalne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.