Skocz do zawartości

adrian_pt

Zarejestrowani
  • Postów

    361
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana adrian_pt w dniu 1 Lutego

Użytkownicy przyznają adrian_pt punkty reputacji!

1 obserwujący

O adrian_pt

  • Urodziny 01.02.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F10 520D 2010
  • Lokalizacja
    Piotrków Tryb.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adrian_pt

  1. Dokładnie tak, zębatka. U siebie założyłem metalową. Wymiana jest prosta i nie zajmuje dużo czasu.
  2. Nie wiem skąd bierzesz te ceny, ale dzwoniąc do kilku firm, które robią te skrzynie, max jaki usłyszałem to 7500 zł...
  3. A ja swoje koło pasowe wymieniłem od góry... I to bez żadnych blokad 😛
  4. Nie mam kanału, więc muszę to atakować z góry.
  5. Jak silnik zgaszony to praktycznie cały olej masz w misce, a więc poniżej tego korka. Ile można z tym jeździec? Nikt tego nie wie. Ja zamówiłem, bo koszt znikomy a wymiana prosta, więc po co tam ma być urzygane dookoła.
  6. adrian_pt

    Wyciek oleju 8hp45

    Umyj to wszystko porządnie i sprawdź za parę dni. Będzie lepiej widać źródło wycieku.
  7. adrian_pt

    Wyciek oleju 8hp45

    Zajrzyj do chłodnicy oleju (dokładnie to pod chłodnicę). Tam pewnie jest źródło, a po przewodach leci aż na skrzynię biegów. Obstawiam, że do wymiany komplet uszczelek w chłodnicy oleju.
  8. Dokładnie to samo mnie spotkało. Właśnie czekam na korek. Oryginał 45 zł. To jest kawałek plastiku z uszczelką. Ten po stronie pasażera jest dobrze dostępny i roboty jest na przysłowiowe 5 minut.
  9. Przeglądając internety polskie i zagraniczne doszedłem do wniosku, że moje objawy pasują też do mechatroniki, a dokładniej do elektrozaworów. Jest w województwie łódzkim ktoś od skrzyń, kogo możecie polecić?
  10. Oleju bym się za bardzo nie czepiał. Przy dolewce odciągnąłem trochę oleju i jest on przejrzysty, trzyma kolor i nie ma żadnych brudów w sobie. Natomiast jak łącze kropki w tej całej historii, to jest kilka symptomów wskazujących, że konwerter może zaczynać niedomagać. Wspomniany na początku uślizg, czasem na biegu jałowym potrafi bujnąć przez milisekundę budą (zawsze myślałem, że to od silnika, ale teraz to już zgłupiałem). Znacie jakiś sposób na sprawdzenie konwertera oprócz wyprucia go z auta i rozebrania na części?
  11. Na zimnym czuć, że lock up ma jakiś problem na pierwszych biegach. Dzwoniłem do serwisu skrzyń automatycznych i miły pan po wysłuchaniu mojej opowieści zasugerował, żeby przyjrzeć się konwerterowi. Może to jest dobry trop?
  12. Pobawiłem się dzisiaj moją skrzynią i sprawa wygląda tak: Po dolaniu oleju uślizg jest dużo mniejszy niż był. Da się jednak wywołać ten efekt w trybie manualnym. Sam uślizg jest teraz taki, że nawet przy pełnym bucie obroty przy zmianie 4->5 nie rosną, tylko przez około 1 sekundę stoją w miejscu, czuć że dopina bieg ze zwłoką. Jak już zapnie bieg to idzie dobrze w pełnym zakresie obrotów. Temperatura oleju w normie. Skrzynia nie przegrzewa się, nie wydaje dziwnych dźwięków, przy zwykłej jeździe po mieście płynnie i nie odczuwalnie zmienia biegi, nie szarpie, nie kopie, nie zastanawia się który bieg wrzucić lub który utrzymywać, nie wibruje, nie falują obroty. Myślicie, że jej koniec jest bliski? 😞
  13. Przepraszam jeśli zabrzmi niekulturalnie, ale nie upadłem na łeb, żeby w stare auto ładować 15 000 w remont skrzyni 🙂
  14. Póki co obserwuję, co się będzie działo po dolaniu oleju. 350 ml to według mnie dużo jak na dolewkę. A z tego co wiem, one nie lubią ani za dużo ani za mało oleju. Auto jeździ, nie wydaję żadnych dziwnych dźwięków, więc nie wiem czy to dobry moment na remont skrzyni za jak tu mówicie 15 000 zł.
  15. Zdecydowanie to drugie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.