Skocz do zawartości

sokolnh

Zarejestrowani
  • Postów

    102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 320d
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia sokolnh

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. podłącza się kompa pod komputer i jazda próbna przed chipem, sprawdza się kiedy turbo wstaje, listwę, sprzęgło, koło dwumasowe itp itd jak jest wszystko ok to na hamownie - >seria potem wgranie softa hamowanie poprawianie hamowanie poprawianie hamowanie itd :wink:
  2. Allianz nie jest stricte directem też go mam i promocję mają różne ubezpieczalnie, najwięcej na daną chwilę ma PZU, na prawdę można fajną składkę klientowi zrobić Hestia ma teraz też "zniżkę wysokiej wartości" dla samochodów powyżej 50 tys - 30% co prawda jest to zniżka po 10% na każde ryzyko czyli OC -10%, AC-10% i KR-10% no ale jest 30% :D
  3. w jakim wariancie masz AC economic czy standard ? czytałeś OWU ? mam nadzieje że Twoim samochodem nie jeździ osoba poniżej 26 lat :D
  4. do ubezpieczeń ważnym współczynnikiem jest: - wiek kierowcy - oczywiście szkody - kod pocztowy - wiek samochodu - przebieg - wyłączenia w autocasco - wariant kosztorysowy czy serwisowy - amortyzacja czy jej brak - stała suma ubezpieczenia czy nie - udział własny - wszelkiego rodzaju dodatki : autoszyby, assistance w różnych wariantach itp itd i to wszystko rzutuje na składkę OC/AC można BMW 2006 2.0d ubezpieczyć ze składką 4000 zł rocznie, można 2000 zł wszystko zależy od konkretnego klienta bo każdy jest inny więc nie da się wszystkich wrzucić wszystkich do jednego worka :wink:
  5. prowadzę agencje ubezpieczeniową i możesz ubezpieczyć samochód na taką kwotę jak chcesz czasami do tego jest potrzebna zgoda centrali ale oni nie robią z tego problemu sam agent ma możliwość podwyższania/obniżania Sumy Ubezpieczenia o 10% tak samo w Hestii jak i PZU Gwarantowana Suma Ubezpieczenia w ciągu trwania polisy też jest możliwa jak nie masz szkód w ciągu ostatnich 2 lat możesz zapytać w Warcie traf tylko na dobrego multiagenta :wink:
  6. witam, prosiłbym bardzo o rozkodowanie mojego VINu KY01538 pozdrawiam
  7. Witam, od dziś w mojej becie zagościło polskie menu co najlepsze z polskimi znakami ą, ę itp. graficznie też jest fajnie kumpel zaczął to robić, ja byłem królikiem doświadczalnym auto modelowo 2006, jednak rocznik produkcji 11.2005 i chyba z racji tego na początku wystąpił pewien problem polskie menu wgrywa się przez włożenie płyty do napędu DVD, proces sam się włącza, trwa ok. 1h u mnie się zakończył, ale nic się nie wgrało jeszcze jedno włożenie płyty i się zawiesił i nic nie działało :( trzeba było zaprogramować kości na nowo i dopiero wtedy zaskoczyło i już mam podobno rok produkcji już 2006 nie ma takich problemów, ale uważajcie nie potrzebowałem polskiego menu, ale teraz się cieszę że mam :D także polecam
  8. robi bledy, w tym roku testowalismy to w gorach i koleznaka, ktora jezdzi doscy dobrze zrobila na "czarnej" wg tego predkosc ~93km/h, wszystko byloby OK gdyby nie to, ze takie czasy osigaja zawodniczki na zawodach zjazdu i na nartach zjazdowych :mrgreen: :mrgreen: ale jako zabawka OK :cool2: pozdr ale czy przypadkiem te błędy nie są spowodowane różnicą wysokości ? bo rozumiem że jechała z góry na dół ? :D wtedy na logike wychodzi że pokonuje krótszy dystans niż jakby było płasko, dlatego prędkość wychodzi większa linia ma taką samą długość, ale pod kątem dystans jest krótszy http://img19.imageshack.us/img19/5269/qqqoh.jpg
  9. może ktoś kto ma iphona zainstaluje sobie coś takiego i wtedy można porównać wyniki
  10. wiedziałem że będziecie robić pomiary na rybitwach miałem podjechać moją b2q, ale niestety nie było czasu wyniki, hmm myślałem że 7,5 będzie :D
  11. http://img251.imageshack.us/img251/4893/20100709066.jpg http://img690.imageshack.us/img690/8133/20100709071.jpg http://img231.imageshack.us/img231/655/20100709072.jpg na razie kiepskie zdjęcia, ale coś widać
  12. technika jest prosta zeszlifować papierkiem, zmatowić, wyczyścić, odtłuścić pomalować podkładem, potem czarną bazą, poczekać aż wyschnie i bezbarwnym parę warstw, jedna za drugą, zanim wyschnie ja dałem 5 warstw, ale teraz jakbym robił drugi raz dałbym 10 :D choć i tak jestem zadowolony potem polerowanie, polerowanie i jeszcze raz polerowanie zdjęcia dodam później
  13. ja wole działać w myśl zasady, przezorny zawsze ubezpieczony to że ktoś robi więcej poprawek to dla mnie dobrze, bo widzę że mu zależy i chce to jak najlepiej zrobić w tym przedziale obrotów zmniejszyć moment bo dwumas już drży, potem przenieś limit na bezpieczny poziom żeby wirnika w turbie nie ukręcić, tu coś dodać, tu ująć itp. dla mnie to jest fachowa robota, a akurat mój tuner doświadczenie ma ogromne a ceny takie są grupowe nawet za 1000 zł
  14. co jak co, już się nie będę czepiał że to są gotowce wgrywane, bo biznes is biznes każdy musi w jakiś sposób zarabiać ale od wgrywania gotowców do modyfikowania map jeszcze długa droga z całym szacunkiem do G-CS niech robi co robi, ale profesjonalnym chip tuningiem tego nie można nazwać jak zobaczę jakieś zmodyfikowane mapy choćby w Win Olsie lub lepiej jakiś samochód który sam zmodyfikuje to przeproszę i zwrócę honor ale jak na razie nazywajmy rzeczy po imieniu a co do cen, to za 1200 zł zrobicie indywidualny program u kogoś kto się na tym zna
  15. jeśli chcecie sprawdzić co się zmieniło po chipie, to pomiar elastyczności będzie najbardziej adekwatny jeśli ma to być fun to 0-100 będzie lepsze, bo nawet opony można wyrównać :lol: a na inercji GC-S nie zrobisz pomiaru elastyczności :wink: no bo jak ? pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.